Pelejä eskarilaiselle?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja saga79
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meidän lapset ovat nyt joulun alla pelanneet tätä
http://www.yle.fi/buuklubben/jul07/

Joka päivälle on oma peli, ei ne kovin opettavaisia ole, mutta viihdyttäviä ainakin. Eskarilainen tulee koulusta niin heti ekana kysyy saako mennä pelaamaan buuklubbenin päivän pelin.
 
Näitä mun eskaripoika tykkää pelata eskarissa, ja aattellin niitä hankkia kotiinkin.

http://www.lastenkeskus.fi/logico.php

Ja jos ei tartte olla niin "kehittävä" peli ,niin poika toivoi, ja saa pukilta sen Vertico-ilmataistelupelin. :D
 
uno-kortit meilläkin eskarissa kohta kulutettu puhki, edellisessä ryhmässä tykkäsivät muuttuva labyrintti-pelistä.. kaikki missä vähän täytyy jo taktikoida, mutta helpot ja yksinkertaset säännöt silti.
 
tuota verticon-ilmataistelujuttua olen etsinyt kaupoista,enkä sitä mistään ole löytänyt!Pojat sitä toivoi ja joutuvat pettymään...missähän kaupoissa voisi tuo olla myynnissä? emme asu pääkaupunkiseudulla...
 
Alkuperäinen kirjoittaja tuota etsinkin:
tuota verticon-ilmataistelujuttua olen etsinyt kaupoista,enkä sitä mistään ole löytänyt!Pojat sitä toivoi ja joutuvat pettymään...missähän kaupoissa voisi tuo olla myynnissä? emme asu pääkaupunkiseudulla...

Mä löysin ihan meiän pikkukaupungin ainoosta lelukaupasta.
 

Yhteistyössä