Pelataanko jotain?

Alkuperäinen kirjoittaja tähtiyö:
Alkuperäinen kirjoittaja Petomaani:
Mulla on taas koodiongelma. Ei se vaan toimi siellä ylhäällä. Mikähän vois tällä kertaa olla pielessä?
Numeroiden järjestyksen näät siitä sketch bookista
Kyllä. Oon nyt yrittäny sitä ja mulle tulee siihen sarjaks 26392 eli joe ne menee niinku siellä on sanottu niin se ois ylhäällä keskellä, alhalla keskellä oikea yläkulma, keskimmäinennäppylä ja taas ylhäällä keskellä. Eikö?

Alkuperäinen kirjoittaja tähtiyö:
Mulla on taas koodiongelma. Ei se vaan toimi siellä ylhäällä. Mikähän vois tällä kertaa olla pielessä?
Numeroiden järjestyksen näät siitä sketch bookista
Kyllä. Oon nyt yrittäny sitä ja mulle tulee siihen sarjaks 26392 eli joe ne menee niinku siellä on sanottu niin se ois ylhäällä keskellä, alhalla keskellä oikea yläkulma, keskimmäinennäppylä ja taas ylhäällä keskellä. Eikö?
Juu.
Eikö aukea niin?
Mulla oli eri numerosarja ja sain sen just noin auki

Mun on kyllä nyt jätettävä tää kesken ja jatkettava huomenna. Alkaa olla äly niin lopussa ja väsyttää niin, ettei silmät pysy auki, mut koittakaahan saada läpi ja keskustelkaa kovin niin ehkä mäkin huomenna läpäisen tän.Hyvää yötä kaikille! Kiitos avuista ja peliseurasta.

pullamurmeli
Joo, mä taidan kans tältä päivältä luovuttaa, ei jaksa enää aivot raksuttaa ku aamulla heräsin kuudelta töihin.. Kohta nuppi kiehuu ja paniikkikohtausta pukkaa jos en lopeta nyt :-D Hyvää yötä! :)

Alkuperäinen kirjoittaja joku:
onko joku saanu nuo 2 rattaanpalasta sisällä kiinni? mä en saa vaik sammutin sen propellin
Meet sinne ulos ja avaat sen luukun rappusten alhaalla ja otat sieltä sen ehjän pois.
Sitten kiipeät ylös avaat sen luukun jonka sait koodilla auki ja laitat ne palaset sinne niin saat sen ehjän sisälle.

Yhteistyössä