Näkyi keltaisen kiven läpi.Alkuperäinen kirjoittaja Petomaani:Ehkä sitten ei. Mikäs se asento ois? =)Alkuperäinen kirjoittaja tähtiyö:Onko se kala oikeassa asennossa?Alkuperäinen kirjoittaja Petomaani:Mulla ei toi boksi, missä on ne nappulat päällä, aukea. Kyllä ton pitäis olla oikea koodi siihen. Miksi rasiat eivät aukene mulle?
Mihinkäs se näyttää? Laitat sinne taas kiven.Alkuperäinen kirjoittaja pullamurmeli:mitäs sitten ku sammakko on paikallaan ja saa sen valokeilan siitä?
Kiitti.Alkuperäinen kirjoittaja tähtiyö:Näkyi keltaisen kiven läpi.Alkuperäinen kirjoittaja Petomaani:Ehkä sitten ei. Mikäs se asento ois? =)Alkuperäinen kirjoittaja tähtiyö:Onko se kala oikeassa asennossa?Alkuperäinen kirjoittaja Petomaani:Mulla ei toi boksi, missä on ne nappulat päällä, aukea. Kyllä ton pitäis olla oikea koodi siihen. Miksi rasiat eivät aukene mulle?
Mulla oli ylöspäin
Kalaboksin koodin saat laatikosta.Alkuperäinen kirjoittaja pullamurmeli:En saa enää pois tuota keltasta kuulaa siitä sammakosta, mistä mä nyt saan tietää sen kalapoksin koodin?
Väännä siitä vivusta että se pysähtyy ja mene lähelle katsomaan.Alkuperäinen kirjoittaja Petomaani:Mistä mä saan ton ropelin numeron? Mä oon täällä taas ihan, että häh...
Mee sinne seinän luo minne laitoit ne metalli levyt. Siellä on kuvio. Mikähän siihen sopisi? =)Alkuperäinen kirjoittaja joku:nyt on kyl jumi. on se kirja ja sen harmaan pallon tungin siihen puiseen ukkeliin, mitäs nyt?
Ei sitä sammakkolaatikkoa pidä auki saadaAlkuperäinen kirjoittaja pullamurmeli:no kerro eka mulle, miten perhanassa tuon sammakkolaatikon saa auki??
Laatikosta missä on niitä simpukoita ja kiviä.Alkuperäinen kirjoittaja pullamurmeli:No mistä sen keltasen kuulan sitte saa? :O
Mä en nyt muista mistä sen sai.Alkuperäinen kirjoittaja pullamurmeli:No mistä sen keltasen kuulan sitte saa? :O
Numeroiden järjestyksen näät siitä sketch bookistaAlkuperäinen kirjoittaja Petomaani:Mulla on taas koodiongelma. Ei se vaan toimi siellä ylhäällä. Mikähän vois tällä kertaa olla pielessä?
Eli just siitä laatikosta.Alkuperäinen kirjoittaja tähtiyö:Mä en nyt muista mistä sen sai.Alkuperäinen kirjoittaja pullamurmeli:No mistä sen keltasen kuulan sitte saa? :O
Se kuitenkin näyttää vaan mihin suuntaan sen kalan pitää osoittaa.
Oletko sä saanut sen kirjahyllyn laatikon siitä koodikaapin yläpuolelta auki?
Vertaa taulua ja niitä laatikosta löytämiäsi kuviaAlkuperäinen kirjoittaja pullamurmeli:Äh, ei olis pitäny alkaa pelaan koko peliä! mistä tuon kalalaatikon koodin sitte sai?