Toimii, kun lasket oikeassa järjestyksessä. Siis se luku pitää sit laittaa sinne kaapin ovessa olevaan lukkoon.Alkuperäinen kirjoittaja joku:mut ei se luku toimi..
Toimii, kun lasket oikeassa järjestyksessä. Siis se luku pitää sit laittaa sinne kaapin ovessa olevaan lukkoon.Alkuperäinen kirjoittaja joku:mut ei se luku toimi..
sitä palaa mikä tuli kaapista. mitäköhän tolla lihiksellä vois tehä... sen sisällä vois olla avain mut miten sen sais aukeemaan...Alkuperäinen kirjoittaja Petomaani:mulla on nyt koodi tota kelloa varten, mut en jostain syystä saa sitä toimimaan.
Pohjassa on.Alkuperäinen kirjoittaja meinaatko:sitä palaa mikä tuli kaapista. mitäköhän tolla lihiksellä vois tehä... sen sisällä vois olla avain mut miten sen sais aukeemaan...Alkuperäinen kirjoittaja Petomaani:mulla on nyt koodi tota kelloa varten, mut en jostain syystä saa sitä toimimaan.
Laskitko oikeassa järjestyksessä. Siis kertolasku ensin ja sit pluslasku.Alkuperäinen kirjoittaja pullamurmeli:No eipä se paljo kummennu kun ei se toimi :<
ai kerrotaan eka? ei toiminutAlkuperäinen kirjoittaja Petomaani:Toimii, kun lasket oikeassa järjestyksessä. Siis se luku pitää sit laittaa sinne kaapin ovessa olevaan lukkoon.Alkuperäinen kirjoittaja joku:mut ei se luku toimi..
Mitkä ne sun numerot on ja mikä kaava sulla on?Alkuperäinen kirjoittaja joku:ai kerrotaan eka? ei toiminutAlkuperäinen kirjoittaja Petomaani:Toimii, kun lasket oikeassa järjestyksessä. Siis se luku pitää sit laittaa sinne kaapin ovessa olevaan lukkoon.Alkuperäinen kirjoittaja joku:mut ei se luku toimi..
niinpä oliki... saitko sitä toimimaan?Alkuperäinen kirjoittaja Petomaani:Pohjassa on.Alkuperäinen kirjoittaja meinaatko:sitä palaa mikä tuli kaapista. mitäköhän tolla lihiksellä vois tehä... sen sisällä vois olla avain mut miten sen sais aukeemaan...Alkuperäinen kirjoittaja Petomaani:mulla on nyt koodi tota kelloa varten, mut en jostain syystä saa sitä toimimaan.
Joo se meni sillei oudosti, et se alkaa siitä nuolesta ja ruuvarin kärjestä.Alkuperäinen kirjoittaja no:niinpä oliki... saitko sitä toimimaan?Alkuperäinen kirjoittaja Petomaani:Pohjassa on.Alkuperäinen kirjoittaja meinaatko:sitä palaa mikä tuli kaapista. mitäköhän tolla lihiksellä vois tehä... sen sisällä vois olla avain mut miten sen sais aukeemaan...Alkuperäinen kirjoittaja Petomaani:mulla on nyt koodi tota kelloa varten, mut en jostain syystä saa sitä toimimaan.
Onko sammakolla molemmat silmät ja kattooko se oikeeseen suuntaan?Alkuperäinen kirjoittaja mistä:siihen sait koodin? mulla on tuo sammakko tuolla ja sen silmä hehkuu mut en tajua mitä sitten...
Onko se kala oikeassa asennossa?Alkuperäinen kirjoittaja Petomaani:Mulla ei toi boksi, missä on ne nappulat päällä, aukea. Kyllä ton pitäis olla oikea koodi siihen. Miksi rasiat eivät aukene mulle?
Näpytät niitä taulussa olevia samassa järjestyksessä.Alkuperäinen kirjoittaja pullamurmeli:Nuo kolmiot siinä sinisessä marmorikuulassa kaiketi liittyy tuohon taulun asentoon, mutta en oikein silti älyä
Katoppa niitä taulun kehyksiäAlkuperäinen kirjoittaja pullamurmeli:Nuo kolmiot siinä sinisessä marmorikuulassa kaiketi liittyy tuohon taulun asentoon, mutta en oikein silti älyä
Ehkä sitten ei. Mikäs se asento ois? =)Alkuperäinen kirjoittaja tähtiyö:Onko se kala oikeassa asennossa?Alkuperäinen kirjoittaja Petomaani:Mulla ei toi boksi, missä on ne nappulat päällä, aukea. Kyllä ton pitäis olla oikea koodi siihen. Miksi rasiat eivät aukene mulle?
Tais olla ketainen kivi.Alkuperäinen kirjoittaja noo:ei oo molempia silmiä, en saa toista takas, pitäskö se saada vai pitäskö löytää uus silmä?