?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja pop:mä en saa edes valoja huoneeseen.... hyvin alko peli...
Alkuperäinen kirjoittaja pop:oon pelannu joskus tän..
Alkuperäinen kirjoittaja ...:Alkuperäinen kirjoittaja pop:oon pelannu joskus tän..
Sithän sä voit auttaa meitä?![]()
magneetti sohvan allaAlkuperäinen kirjoittaja hepuli:MISTÄ MAGNEETTI?kamera,1kortti,1avain,projektori,????mä oon ihan alussa ja totaali jumissa
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Bean:Jep, jeesailehhan, mä löysin sen telkun alle tulevan sulakkeen ja sain sen paikalleen
Alkuperäinen kirjoittaja ...:Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Bean:Jep, jeesailehhan, mä löysin sen telkun alle tulevan sulakkeen ja sain sen paikalleen
Just sen mitä me on etitty, missä? :O
Yks avain tulee mattopuukolla laatikosta, vasemmalla ylin laatikko. Magneetti sohvan alla... Sit siellä tietokonepöydän alla on ne pistorasiat niin toisesta ruuvaril avain...
Alkuperäinen kirjoittaja hepuli:miten sen sieltä sohvan alta saa??oon sohinu henkaril ym,mut ei irtoo
Alkuperäinen kirjoittaja hepuli:mikä siit yhest mötikäst uupuu ku ei toimi?lukee the ariel is missing?
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Bean:Ja jumissa, kauko-ohjaimen saanu rakennettua, projektori paikallaan ja siellä kortit...
Alkuperäinen kirjoittaja ...:Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Bean:Ja jumissa, kauko-ohjaimen saanu rakennettua, projektori paikallaan ja siellä kortit...
Se projektori heijastaa koodin seinää, se käy siihe tauluun missä on ne kolme värineliötä.