Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja SitäSaaMitäTilaa:Alkuperäinen kirjoittaja gamer:mulla on 2 patteria lampussa, mutta mihin sitä lamppua tarttee? noissa kukissa näkyy numerot ilmankin.
Mistä toinen patteri,roskiksen alta löysin...
Ei ihme jos ei lamppu toimi :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:Taskulampussa valo, vasara ja sorkkarauta löytynyt. Jumissa.
Muoks: lisätään puukko, käytetty avain ja tyhjä tulitikkuaski.
Alkuperäinen kirjoittaja hälpätihämmää:sängyn päässä olevan puulaatikon saa rikottua raudalla, ja siitä sitten etenee helposti kunnes taas jumii toisen pöydällä olevan laatikon kanssa
Alkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:Mitähän tuolla luottokortilla?
Alkuperäinen kirjoittaja SitäSaaMitäTilaa:Alkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:Mitähän tuolla luottokortilla?
mistäs sellanen löytyy?
Alkuperäinen kirjoittaja mellu:se nuolen kuva menee seinään, siihen mis on jotain haaleeta kuvioo.. mistä hamsterille ruokaa??
Alkuperäinen kirjoittaja mellu:se nuolen kuva menee seinään, siihen mis on jotain haaleeta kuvioo.. mistä hamsterille ruokaa??
Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:Tätä ei oo mun mielestä pelattu
http://www.moregames24.com/2008/03/pollekes-room-escape-1.html
Alkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:Alkuperäinen kirjoittaja SitäSaaMitäTilaa:Alkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:Mitähän tuolla luottokortilla?
mistäs sellanen löytyy?
Pöydällä olevasta laatikosta. Koodin laatikkoon saa kukkatauluista, jotka pitää olla oikeissa asennoissa.
Alkuperäinen kirjoittaja SitäSaaMitäTilaa:Alkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:Alkuperäinen kirjoittaja SitäSaaMitäTilaa:Alkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:Mitähän tuolla luottokortilla?
mistäs sellanen löytyy?
Pöydällä olevasta laatikosta. Koodin laatikkoon saa kukkatauluista, jotka pitää olla oikeissa asennoissa.
No koodin oon saanu,kukista sängyn päältä,mut ei käy lootaan...
Alkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:Sain hamsterilta tulitikun.
Alkuperäinen kirjoittaja SitäSaaMitäTilaa:Alkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:Alkuperäinen kirjoittaja SitäSaaMitäTilaa:Alkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:Mitähän tuolla luottokortilla?
mistäs sellanen löytyy?
No koodin oon saanu,kukista sängyn päältä,mut ei käy lootaan...