pyramidissa jumissa..mulla on keppi, koukku, lehtiä, ja joku ihme sauva...sen pelti/lasi hökötyksen sain laitettua tuohon valokeilaan....
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vauvahaaveita:pyramidissa jumissa..mulla on keppi, koukku, lehtiä, ja joku ihme sauva...sen pelti/lasi hökötyksen sain laitettua tuohon valokeilaan....
Alkuperäinen kirjoittaja vauvahaaveita:pyramidissa jumissa..mulla on keppi, koukku, lehtiä, ja joku ihme sauva...sen pelti/lasi hökötyksen sain laitettua tuohon valokeilaan....
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Alkuperäinen kirjoittaja vauvahaaveita:pyramidissa jumissa..mulla on keppi, koukku, lehtiä, ja joku ihme sauva...sen pelti/lasi hökötyksen sain laitettua tuohon valokeilaan....
Yhdistä keppi ja lehet ja laita valokeilaan
Alkuperäinen kirjoittaja pop:Mihin seinään reikä? Mistä avain?
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Keppi siihen huoneeseen, missä valonsäde ja sitten kaivaa lapiolla
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Murmeli:Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Keppi siihen huoneeseen, missä valonsäde ja sitten kaivaa lapiolla
Millä lapiolla..?
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Murmeli:Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Keppi siihen huoneeseen, missä valonsäde ja sitten kaivaa lapiolla
Millä lapiolla..?
Se oli siellä pimeessä huoneessa, johon siis valo sillä "lyhdyllä"
Alkuperäinen kirjoittaja vauvahaaveita:onpas sekava![]()