Pelaajia paikalla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja samperi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:
Alkuperäinen kirjoittaja Flow87 -Los tehottomuus-:
oon ihan jumissa. kompassi ja 1hint card löytynyt.

Laita eläimet järjestykseen isoimmasta pienimpään, seepra-leijon jne, niin aukee viereinen lootikko
Pääset sit avaimen avulla eteenpäin

:flower:

osasimpa pitkälle :/ mulla ei nyt vaan kuuppa toimi. oon klikkaillu kaikkea mutta en pääse yhtää eteenpäin omin avuin :ashamed:

oon ihan jumissa. kompassi ja 1hint card löytynyt.

Laita eläimet järjestykseen isoimmasta pienimpään, seepra-leijon jne, niin aukee viereinen lootikko
Pääset sit avaimen avulla eteenpäin

:flower:

osasimpa pitkälle :/ mulla ei nyt vaan kuuppa toimi. oon klikkaillu kaikkea mutta en pääse yhtää eteenpäin omin avuin :ashamed:

Se sana GROW on vinkki siihen, miten muna aukee
Ovi, jossa on kolkuttimia: koputa nalleissa olevien numeroiden mukaan..

Alkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:
Voisin lähteä seuraavaan mukaan, jos vielä pelaatte uutta.
http://twinkle-home.com/mirai.html

yritinkin tätä yks päivä mutta en jaksanu pelata sitte läpi

Kannattaako edes kokeilla.. Vaikuttaa aika sekavalle..

se on aika simppeli. en tosin ymmärrä mistä esim. nuo korttien koodit tulee, jouduin lunttaamaan ne :ashamed:

Vihreä ja punainen luottokortti, ruuvari, patteri (käytetty), lompakko, kaksi paperilappua. Robotissa valot ja tietokone odottaa salasanaa. Nyt olen kyllä jumissa.

samat tavarat, seinässä sininen kolmio ja "puoliympyrä", ei tietoakaan koodeista

Vihreä ja punainen luottokortti, ruuvari, patteri (käytetty), lompakko, kaksi paperilappua. Robotissa valot ja tietokone odottaa salasanaa. Nyt olen kyllä jumissa.

samat tavarat, seinässä sininen kolmio ja "puoliympyrä", ei tietoakaan koodeista

Mistä puoliympyrä?

siihen kolminumeroiseen koodi on kalojen lukumäärä ja värijärjestyksen saapi siitä seinältä missä on vihr.pun ja kelt neliöt. kalat saa näkösälle ku klikkaa robotin päässä olevaa tähteä ja pyötäyttää sen ympäri.

ne korttien koodit on mystiset, en tiedä miten ratkotaan mutta ne on tossa mulla ylhäällä niin annan ne sitte jos joku tarvii.

sen ruudukon varmaan pystyy ratkomaan ihan päässään. jos ei niin annan rivit sitte siihenki.

Mistä puoliympyrä?

lukollisesta kaapista muistaakseni. avain on sen keltasen lootikon pohjassa.

Yhteistyössä