PELAAJIA paikalla

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja tasamaan tallaaja:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja tasamaan tallaaja:
Mulla ei vaan aukee vaikka miten laitan noita värejä. Oon kokeillut pystyyn ja vakaan :headwall: :headwall: :headwall: . Mulla ei vaan se vaaleampi lila kestä vaan muuttu heti punaiseksi, kun etääntyy...
Punanen,tummanlila,vihreä,keltanen,harmaa,vaaleansininen,sininen,oranssivaaleanlila. Koititko noin?
Oon koittanut, mutta mitään ei tapahdu ja kun loittonee niin vaalea lila muuttuu heti punaiseks...
Älä mee kauemmas, luukku aukeaa kaapissa kun on oikein!

 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja tasamaan tallaaja:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja tasamaan tallaaja:
Mulla ei vaan aukee vaikka miten laitan noita värejä. Oon kokeillut pystyyn ja vakaan :headwall: :headwall: :headwall: . Mulla ei vaan se vaaleampi lila kestä vaan muuttu heti punaiseksi, kun etääntyy...
Punanen,tummanlila,vihreä,keltanen,harmaa,vaaleansininen,sininen,oranssivaaleanlila. Koititko noin?
Oon koittanut, mutta mitään ei tapahdu ja kun loittonee niin vaalea lila muuttuu heti punaiseks...
Älä mee kauemmas, luukku aukeaa kaapissa kun on oikein!

Mulla oli ne hiton katkaisijat väärässä asennossa :D
 
Mä en ymmärrä mihin noi värit pitää laittaa. Siinä ovessa on se kuuden ruudun ruudukko, mut ei siinä tapahdu mitään. pitääkö ne pallot saada jotenkin siihen? Mut on vain kuusi ja noiden teidän ohjeiden mukaan tulisi kahdeksan.
Ja mikä kirje mistä?
Ai miten niin ihan pihalla koko pelistä :whistle: :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja iipa:
Mä en ymmärrä mihin noi värit pitää laittaa. Siinä ovessa on se kuuden ruudun ruudukko, mut ei siinä tapahdu mitään. pitääkö ne pallot saada jotenkin siihen? Mut on vain kuusi ja noiden teidän ohjeiden mukaan tulisi kahdeksan.
Ja mikä kirje mistä?
Ai miten niin ihan pihalla koko pelistä :whistle: :whistle:
laita kuuseen valot/virta päälle nii palloihin tulee sana "christmas" ja niiden perusteella värit niihin ruudukkoihin...
 
Alkuperäinen kirjoittaja iipa:
Mä en ymmärrä mihin noi värit pitää laittaa. Siinä ovessa on se kuuden ruudun ruudukko, mut ei siinä tapahdu mitään. pitääkö ne pallot saada jotenkin siihen? Mut on vain kuusi ja noiden teidän ohjeiden mukaan tulisi kahdeksan.
Ja mikä kirje mistä?
Ai miten niin ihan pihalla koko pelistä :whistle: :whistle:
:LOL: :LOL: :LOL: :D :ashamed:
Mä en siis osaa laskea nyt se on todistettu siis ruutujahan on yhdeksän samoin noita palloja jotka täytyy laittaa tuohon ruudukkoon.

Tarvisi siis saada noi pallot tuohon ruudukoon niinkö?
 
Alkuperäinen kirjoittaja iipa:
Alkuperäinen kirjoittaja iipa:
Mä en ymmärrä mihin noi värit pitää laittaa. Siinä ovessa on se kuuden ruudun ruudukko, mut ei siinä tapahdu mitään. pitääkö ne pallot saada jotenkin siihen? Mut on vain kuusi ja noiden teidän ohjeiden mukaan tulisi kahdeksan.
Ja mikä kirje mistä?
Ai miten niin ihan pihalla koko pelistä :whistle: :whistle:
:LOL: :LOL: :LOL: :D :ashamed:
Mä en siis osaa laskea nyt se on todistettu siis ruutujahan on yhdeksän samoin noita palloja jotka täytyy laittaa tuohon ruudukkoon.

Tarvisi siis saada noi pallot tuohon ruudukoon niinkö?
Ei tartte saada palloja
KUn sulla palaa kuusessa valot, kirjota vaikka paperi ylös , mitkä värit vastaa sanaa christmas
Sitten klikkailemalla sitä ruudukkoa etsit oikeen värin
 
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:
Alkuperäinen kirjoittaja iipa:
Vaikka kuinka klikkailen sitä ruudukkoa on ja pysyy ruskeana kaikki ruudut ei muutu värit.
siis kuusessa palaa valot..?
Joo olin epähuomiossa unohtanut laittaa yhden pallon johan lähti sujumaan kun tajusin senkin tunkea sinne kuuseen. Nyt sain sen avaimen, mut en pääse ulos.
 
Alkuperäinen kirjoittaja iipa:
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:
Alkuperäinen kirjoittaja iipa:
Vaikka kuinka klikkailen sitä ruudukkoa on ja pysyy ruskeana kaikki ruudut ei muutu värit.
siis kuusessa palaa valot..?
Joo olin epähuomiossa unohtanut laittaa yhden pallon johan lähti sujumaan kun tajusin senkin tunkea sinne kuuseen. Nyt sain sen avaimen, mut en pääse ulos.
avaimella sai karkin..
Ja karkki toimii avaimena myöskin
 

Yhteistyössä