Pelaajia, oisko?

• Viestiketjun aloittaja taika
  • Ensimmäinen viesti
taika
Alkuperäinen kirjoittaja ticotico:
vähän niinku tökkäs jökkäs
Mihin? Vähän hankala tää on kun huoneet tosiaan menee vähän epäloogisesti, mutta muuten kohtuullinen.

Mulla on 2 avainta, löytyneet ihan etsimällä. Altoin korttipelistä, en oikein ymmärtänyt logiikkaa, mutta pääsin loppuun, sielät tuli jotain. Possusta tuli avain vasaralla.

mambo
sain patterit siitä kalataulun takaa, mutta ei mitään hajua että mihin ne käy!! sit on vasara, kolikko, punanen ja sininen avain ja joku käärö missä salakirjotuksen selitystä...

taika
Alkuperäinen kirjoittaja mambo:
sain patterit siitä kalataulun takaa, mutta ei mitään hajua että mihin ne käy!! sit on vasara, kolikko, punanen ja sininen avain ja joku käärö missä salakirjotuksen selitystä...
Miten sait kalataulun tomimaan??? Oon yrittänyt siihen niitä värejä, muttei mitään tapahdu. vihreä-valkea-kelt.-lila? Ja nää vihjeethän tuli kun käytti avaimen?

Mulla lisäks avainkortti, joka ei käy mihinkään. Oisko se sit tullu korttipelistä? Kokeilemalla pääsee pitkälle. Ekaan valitaan ainakin tuli, sit vissiin sanomalehdet.

taika
Alkuperäinen kirjoittaja haalen:
mä sain perfect ending. löysitkö aarteen? ja sait 2 koodia?
Aarre löytyi. Mutten saanu avainkorttia sopimaan ja kun älysin, että ovi oli raollaan klikkasin sitä. Kiitos seurasta kuitenkin, ehkä kokeilen myöhemmin uudestaan :)

Yhteistyössä