Mihin? Vähän hankala tää on kun huoneet tosiaan menee vähän epäloogisesti, mutta muuten kohtuullinen.Alkuperäinen kirjoittaja ticotico:vähän niinku tökkäs jökkäs
mä en honaa sitä ollenkaanAlkuperäinen kirjoittaja vieras.:mulla toi korttipeli tuottaa ongelmia.
Miten sait kalataulun tomimaan??? Oon yrittänyt siihen niitä värejä, muttei mitään tapahdu. vihreä-valkea-kelt.-lila? Ja nää vihjeethän tuli kun käytti avaimen?Alkuperäinen kirjoittaja mambo:sain patterit siitä kalataulun takaa, mutta ei mitään hajua että mihin ne käy!! sit on vasara, kolikko, punanen ja sininen avain ja joku käärö missä salakirjotuksen selitystä...
sekö missä työkalulaatikko? en huomaa mitään...Alkuperäinen kirjoittaja haalen:laatikkohuoneen seinällä on jotakin...
Löytyikin jo. Kiitos! Sillä sai taskarin.Alkuperäinen kirjoittaja taika:sekö missä työkalulaatikko? en huomaa mitään...Alkuperäinen kirjoittaja haalen:laatikkohuoneen seinällä on jotakin...
Aarre löytyi. Mutten saanu avainkorttia sopimaan ja kun älysin, että ovi oli raollaan klikkasin sitä. Kiitos seurasta kuitenkin, ehkä kokeilen myöhemmin uudestaanAlkuperäinen kirjoittaja haalen:mä sain perfect ending. löysitkö aarteen? ja sait 2 koodia?