Pedofiilin lapsi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hankalan paikan edessä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
jos en ole nyt aivan väärässä niin HPE:n jutun asiakirjat on määrätty salaiseksi tuon 25 vuoden määräajaksi. Missään ei ole kielletty kertomasta asiasta. Syylliseksi todetun miehen rikoshistoria ei ole salaista tietoa vaan sen saa ihan käräjäoikeuden kansliasta...mistäs muualta nämä toimittajat tietonsa hankkivat.
Joten voit kertoa asian : tuore isä on pedo-tuomion saanut ihminen ja sinä olet ollut se uhri.
Jos eivät usko, niin näyttäisin hallussasi olevan paperin etusivun jossa näkyy seuraavat tiedot:
syyllisen nimi ja uhrin nimi...syytenimike ja teon ajanjakso...
Muuta ei kannata lähteä näyttämään, sillä sitten tulet rikkoneeksi tuota salaisuus-juttua.

HPE:lle on annettu raskas taakka :(
Minäkin olen sen kannalla, että laita paperit postissa menemään.
Sinun vanhempasi ei suojelleet sinua, mutta sinä voit sen tehdä nyt pikkuiselle.

Minuakin käytettiin hyväksi kymmenen vuotta ainakin, eikä kukaan ikinä avannut suutaan. Äitini isä oli hyväksikäyttäjä ja äiti oli niin tyhmä ja luuli olevansa ainoa. Kun itse nostin kissan pöydälle 12 vuotiaana ja alettiin kyselemään, hyväksikäytettyjä oli toistakymmentä. :´(

Mummukaan ei paljon välittänyt, sulki vaan silmänsä vaikka talo oli pieni eikä ovia ollut kuin vessassa. Näin paljon Suomessa välitetään lapsista. Oma nahka on tärkein. Tee sinä ap toisin, vaikka poliisit kieltäisivätkin (epäilen että tekevät näin) .

Kävin tänään poliisilaitoksella. Poliisi ei osannut sanoa mitään. Sosiaalityöntekijä kehoitti odottamaan muuttoon asti ja sitten minun tekemään lastensuojeluilmoituksen nimettömänä. Tämän lisäksi voin hankkia osoitteen salaiseksi ja lähestymiskiellon. Sillä lähdetään.

Hienosti toimittu! Saanu lukea jopa alle vuoden ikäisiä hyväksi käytetyn, joten teet ihan oikein tämän pedarin kanssa. Muista myös puhelin salaiseksi, jollei jo ole.

Alkuperäinen kirjoittaja HPE:
Kävin tänään poliisilaitoksella. Poliisi ei osannut sanoa mitään. Sosiaalityöntekijä kehoitti odottamaan muuttoon asti ja sitten minun tekemään lastensuojeluilmoituksen nimettömänä. Tämän lisäksi voin hankkia osoitteen salaiseksi ja lähestymiskiellon. Sillä lähdetään.

Sanoivatko mitään siitä vaihtoehdosta, että laitat kopiot todisteista nimettömänä postiin?

Hyvä kai se olisi lapsen äidinkin tietää, jotenkin epäilen että viranomaiset eivät kyllä pysty lasta suojelemaan jos lapsen lähipiiri ei asiasta tiedä.

Ja tuskin viranomaiset äidille mitään miehen rikosrekisteristä kertovat?

Mutta parempi tuokin toki kuin ei yhtään mitään! Hyvää jatkoa sinulle ap!

hyvää =) :flower:

kehoittaisin kyllä ilmoittamaan myös neuvolaan ja terveysasemalle, tiedot ainakin meilläpäin otetaan ihan asiallisesti vastaan ja neuvolassa ollaan monta kertaa h-moilasena ellei perhe itse kerro asioista kun lastensuojelu vaikenee ellei ole pakko, siis tarkoitan että jos neuvolakäynneillä th huomaisi jotain outoa tai lri jatkuvia pissaoireita tms. niin siitäkin voisi laskea yhteen että jaahas, siis lapsi saisi tarkemman seurannan. lastensuojelu on aikaajoin aika voimaton näissä tilanteissa mutta jos viestiä tulisi useammalta taholta niin tilanne muuttuisi paremmaksi.
sitäpaitsi meilläpäin lastensuojeluilmoituksen voi jättää nimellä jolloin se otetaan huomattavasti vakavemmin kuin nimetön ilmoitus, silti voi ilmoittaa ettei halua nimeään julkistettavan syytetyille vaan että oma nimi näkyy vain ja ainoastaan viranomaisilla...

Heräsi kysymys, että minkä ikäinen on tämä syntyneen lapsen äiti? Mistä sitä tietää, että jos hänkin on tämän pedofiilin talutushihnassa. Kun on ap:kin niin monta vuotta käyttänyt hyväkseen ja saanut pidettyä hiljaisena, niin voi käyttää samoja taitojaan lapsensa äitiinkin... Käyttänyt pian vuosia hyväkseen häntäkin?

Minulla on kirjalliset todisteet, oikeuden pöytäkirjat, tuomiosta päätös kirjallisena jne. Kaikissa näkyy tekijän nimi ja syntymäajat jne. Jos hän on sen jälkeen niin naivi ettei usko, niin muuta en pysty. Olen myös miettinyt kertoa kummipoikani äidille, eli tuoreelle mummolle. Mutta kun asia, jota on vuosia pitänyt sisällä ja kärsimyksen kiusalla salannut, niin yhtäkkiä pitäisi kertoa kaikille.

Minä haluaisin tietää. Lapsi on tässä tapauksessa se tärkein. Ei kukaan muu.

Voimia sinulle!

Hyvä, teit aivan oikein. Harkitse vielä mummolle avautumista!

Olet viisas ja hyvä ihminen. Voimia perheellesi!

Teen ensin lastensuojeluilmoituksen, koska sosiaalityöntekijä sanoi, että sillä tavalla saa myös lapsen äiti tietää. Ja lapsen äiti on nyt juuri täysi-ikäinen, oli ilmeisesti jo jonkinlainen seurustelusuhde tmv kun tämä tyttö oli n.16v (mies yli 10v vanhempi)..

Toivottavasti ottavat lastensuojelussa tosissaan, mutta nyt ensin muutan toiselle paikkakunnalle ja turvaan selustani.

Teen ensin lastensuojeluilmoituksen, koska sosiaalityöntekijä sanoi, että sillä tavalla saa myös lapsen äiti tietää. Ja lapsen äiti on nyt juuri täysi-ikäinen, oli ilmeisesti jo jonkinlainen seurustelusuhde tmv kun tämä tyttö oli n.16v (mies yli 10v vanhempi)..

Toivottavasti ottavat lastensuojelussa tosissaan, mutta nyt ensin muutan toiselle paikkakunnalle ja turvaan selustani.

Hyvä! Tsemppiä ja jaksamista!

Yhteistyössä