Pedofiilin lapsi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hankalan paikan edessä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kerro ehdottomasti! Ehkä tosiaan voisit lähettää kopiot postitse nimettömänä eli samaa mieltä kuin Virpi.

Mieti niitä pieniä lapsia, jotka joutuvat mahdollisesti kärsimään. Itseäsi et voinut pelastaa, mutta muita voit.

Voimia!

Tämä asia ei ole provo. Edelleenkin, vaikka on vaikea uskoa.

Minä olin 7-14 vuotias, kun tämä tapahtui. Eli hyväksikäyttö kesti 7 vuotta, loppui siihen, kun yritin itsemurhaa ja sitä kautta lähdettiin selvittämään asiaa.

Yksi asia mikä minua pelottaa myös on oma turvallisuuteni. Olen siis hieman itsekäs. Kun asia meni oikeuteen, tekijä uhkasi sekä minun että muun perheeni henkeä. Hänellä on muitakin rikoksia, kuten aseellinen ryöstö, eli kyseessä ei ole "pelkkä" pedofiili.

Olen saanut terapiaa kuusi vuotta. Välillä tuntuu, että olisi tarvinnut enemmän, mutta pääasia, että mieheni on minun tukena tässä asiassa. Pohdin, että hakisin lähestymiskieltoa (aiemmin tätä ei myönnetty, kun vanhempani eivät sitä halunneet). Kuten sanoin, perheeni ei ole ikinä ollut tässä asiassa tukena ja edelleen tekijä on vieraillut vanhempieni luona. Ja kun kyseessä on sukulainen, niin häissä ja hautajaisissakin olen joutunut olemaan tekijän kanssa yhtäaikaa.

Jos olisi minun miehestä kyse, niin haluiaisin tietää asiasta. varmaan eka reaktio olisi puolustus ja suuttuminen. Ajatuksen sulattaminen varmaan veisi aikansa ennenkuin osaisi järkevästi ajatella. Mutta olisin kuitenkin kiitollinen tiedosta. Ja jos pysyisin miehen kanssa, niin ainakin osaisin olla valppaana..

Alkuperäinen kirjoittaja Virpi:
Alkuperäinen kirjoittaja lumipalloefekti:
mua ainakin pelottaisi mennä tuommoinen salaisuus paljastamaan, nykyään kun lehditä lukee kaikenlaisia perhesurmia :(

No höh, ei pedofiilit mitään automaattisia murhaajia kuitenkaan ole! Ne on lapsenraiskaajia! Ei ne aikuiselle välttämättä mitään uskalla tehdä ja vaimolle ja tämän äidillehän ap kertoisi.

no tuskinpa kukaan ihminen automaattisesti mikään tappaja onkaan, epätoivoisella ihmisellä saattaa vain olla epätoivoiset teotkin.

Alkuperäinen kirjoittaja ?.?:
mut onko ne julistettu salaisiksi?siis todistusaineisto? ettet riko sitten lakia. Enkä tällä mitään sinua vastaan..itseäni käytettiin hyväksi 11-vuotiaana. Äidin silloinen miesystävä

No tuskin ovat salaiset kun ap:lla kerta on kopiot. Ja vaikka olisikin niin pitää tuo silti kertoa, itse kertoisin. On pedofilia sentään pahempi rikos!

mut onko ne julistettu salaisiksi?siis todistusaineisto? ettet riko sitten lakia. Enkä tällä mitään sinua vastaan..itseäni käytettiin hyväksi 11-vuotiaana. Äidin silloinen miesystävä

No tuskin ovat salaiset kun ap:lla kerta on kopiot. Ja vaikka olisikin niin pitää tuo silti kertoa, itse kertoisin. On pedofilia sentään pahempi rikos!

no voi saatana kuule, kun minunkin pedofiilin tuomio laitettiin 40 vuotta salaiseksi!!!

Tottakai kertoisin! Pahimmassa tapauksessa voit pelastaa lapsen hänen käsistään. Eihän sinulla ole tässä tilanteessa juuri mitään menetettävää? Hänen vaimollaan on ehdottomasti oikeus tietää minkälainen tausta lapsensa isällä on.

^Paitsi oma ja ehkä muiden henki menetettävänä. Sekä suhteet kaikkiin sukulaisiin. Tiedän, että on itsekästä, mutta en haluaisi elää lopunelämää pelossakaan..

Alkuperäinen kirjoittaja HPE:
Tämä asia ei ole provo. Edelleenkin, vaikka on vaikea uskoa.

Minä olin 7-14 vuotias, kun tämä tapahtui. Eli hyväksikäyttö kesti 7 vuotta, loppui siihen, kun yritin itsemurhaa ja sitä kautta lähdettiin selvittämään asiaa.

Yksi asia mikä minua pelottaa myös on oma turvallisuuteni. Olen siis hieman itsekäs. Kun asia meni oikeuteen, tekijä uhkasi sekä minun että muun perheeni henkeä. Hänellä on muitakin rikoksia, kuten aseellinen ryöstö, eli kyseessä ei ole "pelkkä" pedofiili.

Olen saanut terapiaa kuusi vuotta. Välillä tuntuu, että olisi tarvinnut enemmän, mutta pääasia, että mieheni on minun tukena tässä asiassa. Pohdin, että hakisin lähestymiskieltoa (aiemmin tätä ei myönnetty, kun vanhempani eivät sitä halunneet). Kuten sanoin, perheeni ei ole ikinä ollut tässä asiassa tukena ja edelleen tekijä on vieraillut vanhempieni luona. Ja kun kyseessä on sukulainen, niin häissä ja hautajaisissakin olen joutunut olemaan tekijän kanssa yhtäaikaa.

No jos pistät kopiot todisteistasi postitse vauvan äidille ja mummolle nimettömänä niin osataanko asia varmuudella yhdistää sinuun?

Moni uhkailee, siitä on kuitenkin vielä onneksi pitkä matka tekoihin. Toisaalta joku voi tappaa ilman että koskaan on uhkaillut.

Sinun vanhempasi on kyllä sellaisia s**tanan lieroja että jos olisin sinä niin välit vanhempiini olisi poikki jo olleet pitkään! Minkäänlainen psyykkinen tervehtyminen ei itselläni olisi mahdollista jos joutuisin olemaan tekemisissä tuollaisten pedofiilinperseennuolijoiden kanssa! Vihaksi pistää jo puolestasi melkolailla ankarasti enkä edes tunne sinua vaan jotenkin koen silti vahvaa eläytymistä tilanteeseesi!

^ Kyllä ainakin tekijä tietäisi, että se olen minä joka ne lähetti. Ja tietenkin sitten papereissa lukee uhrin nimen kohdalla oma nimi, joten tietäisi muutkin. Ja olen useasti miettinyt, että pistän vanhempien kanssa välit poikki, koska tänäänkin äitini soitti minulle ja kertoi "ilouutisen". Että sellaista tukea.

Ja olen useasti miettinyt, että pistän vanhempien kanssa välit poikki, koska tänäänkin äitini soitti minulle ja kertoi "ilouutisen". Että sellaista tukea.

Tämä vois olla tosi viisas teko sun tervehtymisen kannalta!

:hug:

no voi saatana kuule, kun minunkin pedofiilin tuomio laitettiin 40 vuotta salaiseksi!!!

No kuule kun minä sanon sinulle että minä kertoisin tuon asian asianosaisille eteenpäin vaikka olisi saatana tuomio julistettu salaiseksi maailman tappiin saakka! Tuollainen sivuseikka ei minua edes hidastaisi!

Kun tässä maassa pedofiilit ja raiskaajat juoksevat vapaana niin tuskin täällä poseen joutuu kun lapsenraiskaajan osoittaa siellä missä sen näkee!

No, sinuna minä ajattelisin ihan ensimmäisenä sitä lasta. Mitä tapahtuu kun lapsi kasvaa? Joutuuko hän isänsä uhriksi, niinkuin sinä olet joutunut 7-vuotiaana?

Entä ne kaikki muut lapset, jotka oma lapsi tuo "mukanaan" eli kaverit jotka käy kylässä, harrastuksissa jne.

Minusta on vastuutonta, jos et kertoisi...

No kuule kun minä sanon sinulle että minä kertoisin tuon asian asianosaisille eteenpäin vaikka olisi saatana tuomio julistettu salaiseksi maailman tappiin saakka! Tuollainen sivuseikka ei minua edes hidastaisi!

Kun tässä maassa pedofiilit ja raiskaajat juoksevat vapaana niin tuskin täällä poseen joutuu kun lapsenraiskaajan osoittaa siellä missä sen näkee![/quote]
SAMAA MIELTÄ MIKÄ HELV... OIKEUS TUOMMOISIA PETOJA PITÄÄ SUOJELLA. ja kauheinta etti omat vanhemmat tajunneet asian vakavuutta. laita vaan kopio. Jaksamista sinulle ap.

^Paitsi oma ja ehkä muiden henki menetettävänä. Sekä suhteet kaikkiin sukulaisiin. Tiedän, että on itsekästä, mutta en haluaisi elää lopunelämää pelossakaan..

No tuo asia sun on päätettävä itse.

Mitä sukulaisiisi tulee niin eipä ole iso "menetys" jos välit katkeavat.

Se, että kaikki (ketkä kaikki?) saavat tietää että sinua on käytetty hyväksi, mitä väliä? Mitä se merkitsee sen rinnalla että sinua on käytetty hyväksi?

Mutta mieti, miltä tuntuu jatkaa tuota sirkusta ja näytelmää, tavata sukulaisiasi ja teeskennellä jotain mitä ei ole olemassa eikä tule olemaankaan. Lähisukusi tietää, ÄITISI tietää, mitä tuo mies teki sinulle! Ja äitisi on tuon miehen puolella!!! Mitä sinä vielä odotat äidiltäsi?

Ja mieti miltä tuntuu vuosien ajan tavata tuota äsken syntynyttä lasta ja pohtia, joko isä on alkanut käyttää lasta hyväkseen.

Ei ole helppo sinulle tuokaan vaihtoehto että jatkat kuten tähänkin asti.

En halua, että rupeatte keskenänne tappelemaan. Haluan vain mielipiteitä, apua ja ehkä hieman sisäistä terapiaa itselleni. On ollut aika rankkaa taas vaihteeksi menneisyyden vuoksi.

Ja kyllä minun pitää kertoa, mutta ei se ole aina niin yksinkertaista. Ajattelin, että huomenna otan yhteyttä poliisiin ja pyydän lähestymiskieltoa, jotta olisi edes laillinen tieto taustalla ja hieman turva, että jos minulle tapahtuisi jotain niin olisi poliisilla ainakin sitten tiedossa syyllinen nopeammin.

äh en jaksa sinun kanssa virpi riidellä..anti olla...luuletko etten olen ap:n puolella. Toki haluan, että kertoo asian, mutta miten.

Ihmettelin vain kun aloit saatanoita latoa tohon nokkani eteen tiskiin... että mistä minulle raivoat!?

Tuo oli hyvä pointti mitä joku tossa just sanoi että tuomio on salainen UHRIN vuoksi. Mutta että uhri itse jos kertoo asiasta niin on ok!

En ole oikeusoppinut mutta kuulostaa hyvinkin loogiselta, voipi tosiaan ollakin niin että tuomio on julistettu salaiseksi pedofiilin uhrin suojelemiseksi eikä pedofiilin suojelemiseksi! Tuo asia on ap:n helppo varmistaa puhelinsoitolla heti huomenna!

Yhteistyössä