Pedofiilin lapsi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hankalan paikan edessä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Hankalan paikan edessä

Vieras
Minun on pakko kysyä ulkopuolisen mielipide. Aluksi sanon, että tämä viesti ei ole provo vaikkei ihan jokapäiväistä olekaan.

Olen nuori nainen, jolla historiassa asioita joiden en ole halunnut paljastuvan. Minua käytettiin seksuaalisesti hyväksi, kun olin lapsi. Tekijä oli sukulainen, nuori mies, mutta kuitenkin täysi-ikäinen. Hän on siis pedofiili. Perheeni ei ole koskaan tukenut minua tämän asian vuoksi vaan asiaa piiloteltiin enkä voinut puhua kenellekään. Muu sukukaan ei siis tiedä.

Nyt tämä mies, hyväksikäyttäjäni, on tullut eilen isäksi. Lapsen äiti on kummipoikani isosisko. Sain tietää raskaudesta ihan viime päivinä (pari viikkoa sitten). En edes tiennyt, että se pedofiili seurustelee ko. naisen kanssa. Epäilen, että tuore äiti ei tiedä miehensä rikoshistoriaa (sai tuomion -06, ehdollista vankeutta).

Miten minun pitäisi toimia? En pysty käymään kummipoikani luona, koska vauvan syntymästä saisin kuulla takuulla. Kerronko tälle naiselle hänen miehen todellisen historian ja rikon tuoreen perheen? Entä jos tämä nainen tietää ja on hyväksynyt sen. En pystyisi koskaan enää vierailemaan kummipoikani perheen luona.

Pelkään, että kolmen vuoden lapsettomuuteni on myös vaikuttamassa tämän hetkiseen tunnetilaani. Itse olen kolme vuotta yrittänyt lasta ja nyt henkilö, jonka vuoksi lapsuuteni meni pilalle, sai lapsen.

Antakaa asiallisia kommentteja, pyydän. En tiedä miten tästä selviän.

Minulla on kirjalliset todisteet, oikeuden pöytäkirjat, tuomiosta päätös kirjallisena jne. Kaikissa näkyy tekijän nimi ja syntymäajat jne. Jos hän on sen jälkeen niin naivi ettei usko, niin muuta en pysty. Olen myös miettinyt kertoa kummipoikani äidille, eli tuoreelle mummolle. Mutta kun asia, jota on vuosia pitänyt sisällä ja kärsimyksen kiusalla salannut, niin yhtäkkiä pitäisi kertoa kaikille.

Minä kertoisin vauvan äidille totuuden pedofiilimiehestä. Sitten olisin tehnyt voitavani ja mitä senjälkeen nainen tiedolla tekee, on hänen asiansa.

Mutta ehdottomasti kertoisin, sillä pedofiilin oma lapsikin on vaaravyöhykkeessä! Miten sen asian kanssa sinä pedofiliasta kärsineenä voit elää, jos et edes kerro lapsen äidille että tietää suojella lastaan!?

Hirveä tilanne. Oletko saanut keskusteluapua ollenkaan? Varmasti hirvittää tuo tilanne että pedofiilistä on tullut vanhempi ja tietenkin sitä pelkää että hän käyttää sitten omaa lastaan hyväksi. Mutta kyllä siltikin on parempi kaikkia kohtaan että asiat tulee ilmi. Pedofiilit kun ei "parane".

Kurjaa mitä olet joutunut kokemaan.
Kurjaa myös että pedofiilitkin valitettavasti voivat lisääntyä ja ovat edelleen pedofiilejä. Itse en usko seksuaalisen suuntaumisen yllättävään muuttumiseen.

Laki on aika voimaton asian suhteen kun et voi todistaa vanhoja tapahtumia kuitenkaan. Minä varmaan jotenkin ilmoittaisin siitä lapsen äidille sitä rikosta 06- myöten. Uskoo hän sitten tai ei.. niin ainakin hän olisi enemmän varuillaan kuin sinisilmäinen ( toivon mukaan ).
En tiedä miten asian ilmoittaisin. Toimisin tilanteen mukaan. :/ Tosi vaikea tilanne sinulla.

Minäkin tunnen hyvin yhden pedofiilin. Mutta en ole itse hänen lapsiuhrinsa. Häntä ei ole koskaan tuomittu. Kukaan hänen uhreistaan ei kehdannut käräyttää häntä tai uskaltanut. Hän on homoseksuaalirikollinen ( pienet pojat uhreina aikanaan ). Olen kertonut vain parille hänen kaverilleen asiasta.. Mutta en tiedä onko siitä ollut mitään seuraamuksia ( muuta kuin minulle itselleni ). En voi todistaa menneitä joten en voi itse tehdä rikosilmoitusta tai tutkintapyyntöä muiden puolesta.

Hänen esikoisensa on poika syntynyt 1990. Eikä ole aavistustakaan onko se lapsi tai muut hänen lapsensa turvassa häneltä.

Nimenomaan se, että tämä pieni viaton ihminen sattui syntymään väärään perheeseen. Ei hänen pitäisi kärsiä. Mutta äidin kärsimys siirtyy kyllä lapseenkin. Huoh. Kun alkoi vihdoin itse päästä elämään taas kiinni niin tämä asia nousi taas ylös. Muutamme mieheni kanssa pois kotipaikkakunnaltani tämän asian takia. En pysty elämään enää täällä, missä kaikki muistuttaa hirveistä asioista.

Alkuperäinen kirjoittaja HPE:
Minulla on kirjalliset todisteet, oikeuden pöytäkirjat, tuomiosta päätös kirjallisena jne. Kaikissa näkyy tekijän nimi ja syntymäajat jne. Jos hän on sen jälkeen niin naivi ettei usko, niin muuta en pysty. Olen myös miettinyt kertoa kummipoikani äidille, eli tuoreelle mummolle. Mutta kun asia, jota on vuosia pitänyt sisällä ja kärsimyksen kiusalla salannut, niin yhtäkkiä pitäisi kertoa kaikille.

Kerro ihmeessä totuus sekä äidille että mummolle, jotta osaavat tulevaisuudessa varoa tämän pedofiilin juonia. Jos ero tulee (vaikkapa joskun myöhemmin), niin lapsihan voidaan vaikka määrätä isälleen. Älä anna sen tapahtua.

No ei tuo mikään helppo asia ole kertoa mutta ei tuota tietoa ole helppo salatakaan!

Ja kun sinä itse kokemuksesta tiedät, miten pedofiili tuhoaa lapsuuden, niin et voi jatkaa tuota salailujen ketjua sillä se vastasyntynyt pikkuvauva voi olla seuraava uhri. Sinä voit tehdä tärkeän teon tuolle viattomalle pienokaiselle ja estää pahaa edelleen tapahtumasta.

Toki lapsen äiti voi olla sokea ja syyttää sinua vaikka sinulla olisi todisteetkin mutta tee se silti ja kerro hänelle ja hänen äidilleen myös ja näytä todisteesi! Ja ota valokopiot todisteistasi, joku voi ottaa sinulta paperit ja tuikata ne vaikka uuniin !

Kertoisin kyllä, mielestäni äidillä on oikeus tietää. Vaikea paikka, tsemppiä siihen! Ja suosittelen, että hakisit itsellesikin apua, jotta et joutuisi aina kärsimään näistä surullisista asioista, joita sinulle on tapahtunut. Voimia ja kaikkea hyvää!

Ethän provoile näin vakavalla asialla! :/ Anteeksi, että heti epäilen totuudenperäisyyttä!

Mutta itse tekisin niin, että veisin nämä todisteet sille vaimolle nähtäväksi. Pahoittelisin, että tämä joutuu tällaista näkemään, mutta että varmistaisin vaan, että tiedät. jnejne

Alkuperäinen kirjoittaja lumipalloefekti:
mua ainakin pelottaisi mennä tuommoinen salaisuus paljastamaan, nykyään kun lehditä lukee kaikenlaisia perhesurmia :(

No höh, ei pedofiilit mitään automaattisia murhaajia kuitenkaan ole! Ne on lapsenraiskaajia! Ei ne aikuiselle välttämättä mitään uskalla tehdä ja vaimolle ja tämän äidillehän ap kertoisi.

Itse varmaankin antaisin ne pöytäkijat tälle tuoreelle mummolle luettavaksi. Vaikka se sitten katkaisis teidän välit lopullisesti (tai ainakin kopiot antaisin)
Parempi antaa ajoissa tietoa minkälaisen ihmisen kanssa ovat tekemisissä.
Jammukin on koko ikänsä ollut pedari, eikä siitä koskaa muutu!

Tuli vain mieleeni että jos et mitään muuta tee niin miten jos laittaisit kirjeenä kopiot todisteistasi menemään sekä lapsen äidille että mummolle? Nimettömänä! Silloin ehkä eivät osaisi epäilläkään, että kirjeet/ tieto tuli sinulta?

Onko ihan idioottimainen ajatus? Tok oni pieni mahdollisuus että pedofiilimies avaisi vaimolle tulleen kirjeen ja pistäisi roskiin mutta luulisi nyt edes mummon saavan kirjeensä auki itse!

mut onko ne julistettu salaisiksi?siis todistusaineisto? ettet riko sitten lakia. Enkä tällä mitään sinua vastaan..itseäni käytettiin hyväksi 11-vuotiaana. Äidin silloinen miesystävä

Yhteistyössä