Pe illaksi lastenhoitaja pikaisesti TRE

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Meidän vakkari lastenhoitaja joutuu to jalkaleikkauseen ja meillä ei ole lastenvahtia pe - illaksi.
Mittään hoidettavaa ei sinänsä illassa ole kun muksu menee nukkumaan 20.30 vaan lähinnä läsnäolo.
Mll tarjoaa ei oota kun monet hoitajat ovat jo varattuja viikonlopuksi ja osa omilla lomilla.


Sukulaiset asuu liian kaukana ja kaikki ystävät kysytty jo mutta kukaan ei oel tarjolla.
 
muumio
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Meidän vakkari lastenhoitaja joutuu to jalkaleikkauseen ja meillä ei ole lastenvahtia pe - illaksi.
Mittään hoidettavaa ei sinänsä illassa ole kun muksu menee nukkumaan 20.30 vaan lähinnä läsnäolo.
Mll tarjoaa ei oota kun monet hoitajat ovat jo varattuja viikonlopuksi ja osa omilla lomilla.


Sukulaiset asuu liian kaukana ja kaikki ystävät kysytty jo mutta kukaan ei oel tarjolla.
Lapsen ikä?
 
ap
lapsi 5v on mll:llä hoitajia mutta meille ei voi tulla sellaset hoitajat joilla on kissa, koira sillä olemme tosi allergisa ja eläinpöly kulkeutuu jokatapauksessa meille hoitajan vaatteissa.

Lupasvat vielä ke viimeistään soittaa jos hoitaja löytyy mutta aika pahalta näyttää.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
lapsi 5v on mll:llä hoitajia mutta meille ei voi tulla sellaset hoitajat joilla on kissa, koira sillä olemme tosi allergisa ja eläinpöly kulkeutuu jokatapauksessa meille hoitajan vaatteissa.

Lupasvat vielä ke viimeistään soittaa jos hoitaja löytyy mutta aika pahalta näyttää.
Kuulutko tuonne meidän Pipariporras-kerhoon? Tai oletko musta?
 
vieras
No kuka tässä on sanonut että ap on ottamassa ihan kenet tahansa joka suostuu tulemaan? Ehkä hän ajatteli, että jos täällä joku tarjoutuu lastenhoitajaksi niin hän voi tavata kyseisen ihmisen ja ottaa selvää millainen tapaus tämä on, ja jos vaikuttaa sopivalta niin ottaa lastenhoitajaksi.

Mä voisin itse muuten vaikka lähteäkin, oon 20-vuotias tamperelainen opiskelija, mutta meillä on kämppä täynnä eläimiä joten en ole ap:n hakema henkilö. :D
 

Yhteistyössä