Eikun siis joo, nyt menee mun kysymyksissä puurot ja vellit sekaisin. Kiinnosti siis tosiaan tämä että miltä munasarjat näytti synnytyksen jälkeen pco-ihmisillä. Mun 5 min jälkitarkastuskäynnillä ei paljoa ultrailtu... Ja sitten tämä imetysasia vähän niinkuin erikseen oli tarkoitus kysyä. En oikein osannut muotoilla ajatuksiani näemmä
Kiitos
@Caro87 vastauksesta!
Joskus kun aiemmin olen googlaillut, niin jollekulle oli tehty PAS luonnolliseen kiertoon jo imetysaikana, kun imetystä oli enää muutama kerta päivässä jäljellä (eli imetyshormoneja ei enää ollut niin paljon sitten kai veressä...). Sekin oli kyllä vissiin ollut vähän kiistanalainen juttu, että kannattaako tehdä. En itse kyllä viitsisi yhtään mitään ylimääräisiä epävarmuustekijöitä ottaa siirtoon, varsinkaan yksityisellä kun maksaa niin paljon muutenkin.
Koitan tässä pohtia että milloinka sitä lopettaisi imetyksen, että voisi jatkaa hoitoja toinen lapsi mielessä. Tuntuu vaan kurjalta kun periaatteessa mielelläni imettäisin pitkään, mutta täytyy tätä ikä-asiaakin silti miettiä
Eikä se heti välttämättä tärppää taas muutenkaan.