L
Luomustiko?
Vieras
Siis nyt tarvisin kipeesti muiden pco.ta sairastavien kokemuksia, onko teille tullu luomuylläreitä? Siis meillä kaikki raskaudet clomiavusteisia, joista yksi mennyt loppuun asti, muut kesken. Molemmissa munasarjoissa selkeä pco ja raskauden jälkeen edelleen tosi pitkät kierrot yms. Ennen lasta, oli oikeastaan melko varmasti sanottu, että luomulapsia ei meille taida tulla. Onkohan muilla vastaavaa ja mahdollisesti kumminkin tullut lapsi ilman hoitoja?? Uusiin hoitoihin emme tässä vaiheessa vielä aio, mutta joskus kyllä varmaan...