Paviljonki pihalle?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kevät
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kevät

Vieras
Nyt houkututtaisi hankkia pihalle paviljonki, tai jonkinlainen grillikatos/huvimaja. Millaisia rakennelmia teillä on pihalla ko. tarkoitusta varten? Onko itse rakennettuja vai valmiselementeistä tehtyjä? Hinnatkin suurin piirtein kiinnostavat ja yleensäkin käyttökokemukset, mitä kannattaa ottaa huomioon. Ja jos mahdollista, niin malliakin saa suositella :)
 

Yhteistyössä