Paukama häpyhuulessa, ( tosi ällöttävää) mut ku se ei lähe :( jelppii???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hhoohh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hhoohh

Vieras
Siis apua ku alkaa jo ahdistaa tää ja tää on sitte TOSI ÄLLÖÄ!

Mut mulla on tullu toiseen häppäriin sellanen paukama/patti. Ihan on ihon värinen ja aika kova. Luulen että sheivauksen jälkeen tuo syntyi, mutta ongelma onkin se, että se on ollut mulla yli puol vuotta. Eilen sitä puristelin niin lujaa kun vaan pystyin ja sain sieltä tulemaan pikkusen väritöntä nestettä, pikkusen kellertävää paksumpaa nestettä sekä verta. Pikkusen se pieneni, mutta ei kauheesti eli edelleen on siinä. Oon ennenki yrittäny puristella sitä, mut se tekee NIIN kipeetä kun joutuu puristaa toooosi lujaa. Muuten se ei oo mitenkää koskaa kipeä tms, ärsyttää vaan kun tuntuu ja näkyy värittömänä pallerona siinä. Se on ehkä herneen kokonen.. Miten saan sen pois??? :( :( Ku ei se tunnu lähtevän ollenkaaa. Tänää se kyllä on aika kipee tuon eilisen näpertämisen jäljiltä... APUA.. HUOH.. tää on kauheeta.. Lääkäriin en kehtais tuon takia mennä oikeesti, jotenki nolottaa kauheesti. Sukupuolitaudista EI voi olla kyse, oon käyny viime kesänä (käyn yleensä joka vuos) ja mulla on viel sama mieskin. Eli tuo on tainnut tulla karvojen ajelusta ja nyppimisestä. Stressaa :(

[QUOTE="mä";24049026]Veikkaan silti kondyloomaa, vaikka oot "tautilääkärillä" ollut.[/QUOTE]

no hyi. Kattelin noit kondylooma kuvia ja ei näyttäny mitenkää samalta. En jotenkaa usko että olis mistää taudista kyse kylläkään.... Epäilen et se olis toi tulehtunut karvatupentulehdus-eiks siihen oo mitn kotikonsteja? :O

No ei mulla kyllä vuotta ollu, kun menin lääkäriin ihan melkee heti kun ilmestyikin, mutta voi se olla jos ärtyy aina jostain syystä uudelleen. Silloinen lääkäri sanoi, että kerran kun se tulee niin voi tulla useasti uudelleen, mutta mulle ei kyllä oo sen jälkeen tullu, kun sellasia pieniä, jotka parantuneet itsestään..niitäkin ihan tooodella harvoin

Voi hyvinkin olla kondylooma. Ei se välttämättä näy papassa, varsinkin jos sattuu olemaan ulkosynnyttimissä. Ja kondylooma voi olla piilevenä vaikka 20 v ja sitten aktivoitua, et pettämistä ei aina tarvi epäillä. Kondyloomassa kyllä yleensä riesana on kutina. Sinuna menisin kyllä lääkäriin. Mulla ainakin ihonalaiset finnit mitä joskus alapäähän tulee niin lähtee muutamassa viikossa pienenemään. Äläkä enää puristele. Saat vielä kunnon tulehduksen oli paukama mikä tahansa.

[QUOTE="vieras";24049206]No ei mulla kyllä vuotta ollu, kun menin lääkäriin ihan melkee heti kun ilmestyikin, mutta voi se olla jos ärtyy aina jostain syystä uudelleen. Silloinen lääkäri sanoi, että kerran kun se tulee niin voi tulla useasti uudelleen, mutta mulle ei kyllä oo sen jälkeen tullu, kun sellasia pieniä, jotka parantuneet itsestään..niitäkin ihan tooodella harvoin[/QUOTE]

Kertoko lääkäri mikä se on ?

[QUOTE="vieras";24049244]Kertoko lääkäri mikä se on ?[/QUOTE]

Juu kertoi..tulehtunut rauhanen..antoi antibiootit ja käski suihkutella paljon lämpimällä vedellä..Kyllä se heti lähtikin parantumaan.

joo, mutta en mä puhu pelkästä papasta nyt. On mulla noi kaikki maholliset testit aina otettu, eli ensin gynekologisesti + veri + virtsa. Ikinä ei oo mitää ollut ja kutinaa ei oo ollut kyllä... Ja yhestä näppylästä siis kyse. Oonki viimeks puristanu sitä kunnolla helmikuussa ja sillonki tuli jtn mätää ja verta ulos, mut edelleen se vaan siinä on... huoh, kai se on pakko jossainkohti lääkäriin mennä.

joo, mutta en mä puhu pelkästä papasta nyt. On mulla noi kaikki maholliset testit aina otettu, eli ensin gynekologisesti + veri + virtsa. Ikinä ei oo mitää ollut ja kutinaa ei oo ollut kyllä... Ja yhestä näppylästä siis kyse. Oonki viimeks puristanu sitä kunnolla helmikuussa ja sillonki tuli jtn mätää ja verta ulos, mut edelleen se vaan siinä on... huoh, kai se on pakko jossainkohti lääkäriin mennä.
Ei kondyloomaa voi todeta kun ottamalla näyte ihosta. Ihan kokemuksesta tiedän. Ihan sama onko katottu papa, veri ja virtsa. Ja kyllä mulla itsellä on ollut nimenomaan yksi ainoa kondyloomanäppy. Oli kova ja erotti kaikista muista olleista paukamista, siten ettei ollut yhtään kipeä. Mutta kutinaa itsellä siihen kuului lisäksi. Voi toki olla sulla joku tulehduksenkin aiheuttama, mutta pitäähän sekin hoitaa.

Varmaan joku tulehtunut juttu, joka tullut vaikka karvojen poiston takia eikä ole päässyt parantumaan itsestään tmv. En mä ainakaan noilla tiedoilla epäilisi miksikään sukupuolitaudiksi :) Kannattaa silti käydä lääkärillä niin saa sen hoidettua pois. En lähtisi itse rassaamaan, kiusallista sit mennä lääkäriin jos se paheneekin siitä...

Sanot että haluaisit lääkäriajan, koska sulla on alapäässä patti, joka ei ole lähtenyt itsestään pois. Ehkä ne kysyy jotain, kuten sukupuolitautitesteistä, mutta todennäköisesti saat ihan asiallista palvelua :) Niille tulee kyllä ihan kaikenlaisia soittoja.

Yhteistyössä