Isä ei suostu ottamaan lastamme useammin, mistä mä saan apua...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äitixxx
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äitixxx

Vieras
Meillä ex-miehen kanssa joka toinen viikonloppu systeemi 2,5v. lapsesta. Haluaisin että hän ottaisi enemmän lasta itselleen mutta ei suostu. Enkä voi ilmeisesti sitä pakottaakaan. Mut mulla on se tilanne että mä oon tosi väsynyt tähän, mä en tällä hetkellä nää mitään valoisaa mun tulevaisuudessa ja melkein joka päivä tuntuu että voisin antaa ton lapsen pois ku mä en jaksa. Mä huudan kotona melkein joka päivä ihan pienistäkin jutuista ja tunnen jälkeenpäin niin huonoa omatuntoa, on oikein paskamutsi-fiilis. Tää tuntuu liian raskaalta, musta ei vaan oo tähän yksin...

Mistä mä saan apua?????

En tiedä, ehkä olen sitten masentunut.. Mä rakastan mun lastani, mut tuntuu et mun mielenterveys ei kestä tällä hetkellä sitä jatkuvaa läsnäoloa. Mä en jaksa lapsen kanssa leikkiä, enkä lähteä ulos. Laitan vaan piirretyt pyörimään jotta saisin olla rauhassa. Mä oon ihan kamala äiti.

Ja kyllä käyn töissä.

soita suoraan perheneuvolaan, ei neuvola auta. Ootko lapsen kanssa kotona? Hae perhetyöntekijää kotiin. Muita vaihtoehtoja on tukiperhe, lapsiperheen kummit ja tukihenkilöt. Oisko lapsen hyvä päästä jo päiväkotiin? Mutta siiss perheneuvola osaa auttaa näissä kaikissa.

Hae pian apua itsellesi ihan oman sekä erityisesti lapsen hyvin voinnin vuoksi. Perheneuvola, psykiatrian poliklinikka, terveyskeskus/työterveys, neuvola, lastensuojelu mikä vaan mitä paikkakunnaltaisi löytyy, että tilanteesi helpottaa. Onko isovanhempia, kummia, naapuria, ystävää joka voisi auttaa lapsen kanssa?

Mun miehelle lapset on sille kaikki kaikessa. Se ei ikinä suostuisi siihen et näkisi lasta vain muutaman päivän kuulaudessa... miksi monilla näyttää olevan tää sama ongelma :O et ku erotaan ni ei lapset enää kiinnostakaan.. siis wtf ???

Yhteistyössä