Patti nivusessa, välillä pienenee ja välillä kasvaa (KUVA)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja auts
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

auts

Vieras
http://www.aijaa.com/v.php?i=6256915.jpg

Mikä tuo voi olla?? Istuessa välillä sattuu. On irrallinen

Joskus täältä kysyin, mutten oikein saanut mitään järkevää vastausta

On siinä "jänteen" tms kohdalla

En näe noissa kuvissa mitään pattia, ensimmäisestä kuvasta ei saa edes mitään selvää mistä on otettu.
Toisessa kuvassa nuolella osoitettu kohta on vähän punainen.

Jos se on kipeä, niin ei ole rasvapatti. Pikemminkin imusolmuke. Kipu ja turvotus kertoo tulehduksesta, mutta syy tai tulehduskohta ei aina selviä. Itselläni oli nivusessa imusolmuke turvoksissa pitkiä aikoja ilma näkyvää syytä.

Voiko olla merkki jostain, että imusolmuke on tuolleen isontunut??

Alussa ei ollut ollenkaan kipeä, mutta autossa istuessa välillä pikkuhousun reuna jotenkin painaa ja tulee kipeäksi

Välillä on tuollainen iso ja kipeä kuten nyt, välillä taas ei juuri edes huomaa

Mulla on ollu nivusessa tommonen samanlainen patti. Ärty viime syksynä tosi pahaksi, ja menin lääkäriin. Totesivat tulehtuneeksi rauhaseksi. Sain parit erittäin ätäkät antibiootit, ja patti hävisi niillä. Eikä ole takasin kuulunut.

rasvapatti tai tulehtunut rauhanen /eli periaatteessa vähän ku finni. mulla on noita aina, tosin on sairaus joka niitä aiheuttaa mutta kuitenkin... voi mennä tosi kipeeksi. jos ja kun siihen tulee sellainen pää että pääset tyhjentää sen, tyhjennä ja sit suihkuttelet.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
osaatko sanoa tuohon ihonvärin vaihtumiseen jotain??

juu ne tummuu. ja siihen saattaa tulla ihan musta pää jossain vaiheessa, se voi olla aika roisin näköinen.

jos ei tule päätä josta pääset sen tyhjentää, kannattaa se käydä tyhjentämässä lääkärillä. muuten se koteloituu.

Eikö tuo ole joku +2-3cm halkasijaltaan? Eikait rasvapatit oo niin isoja??
Mulla on nyt samanlainen nivsessa.. ;( Pitää varmaan mennä lääkäriin?

Tiedän että vanha ketju, mutta osaisko joku avattaa?

Mikä siinä lääkäriin menossa on niin vaikeaa? Turha se on täällä kysellä, eiköhän lääkäri osaa vähän paremmin sanoa mikä se voisi olla kuin kaksplussan palstalaiset.

Ja jos olisikin joku syöpä (mikä tuskin on ) niin ei kai se ihmettelemällä parane?

Yhteistyössä