Mun ihana lävistys! <3 *kuva*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Heavyfreak
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No minen kattonu.. Mutta piikillä ne tökkii eka reijän ja sit ujuttavat korun sinne. Jotenki sillee :D

Tuol on onneks niin hyvät laittajat ettei ehtiny pahemmin ees jännittää, mä kun oottelin sellasta karseeta kipua ku suoraan luun päälle tuli tuo koru mutta eipä se ku nipisti vaan pikkasen :)

okei :D näyttää kyllä aika mielenkiintoiselle

Aika jännä toi että "kasvetaan jostain yli"... Luulis että tatuoinnit ja lävistykset on niistä pitävillä aina elämässä. Vaikeehan se ois kasvaa tatuoinnista ainakin yli tai suapi maksaa laserista maltaita :D

Mä oon sun kans ihan samaa mieltä :D Samoten ku nää teinimeininki -kommentit. Hemmetti, joku harrastaa pitsinnypläystä ja toinen lävistyksiä, miten ne muka eroo? :D

Wau, kiva et jotkut on persoonallisiakin, eikä vaan semmosia 'korvis tyyppejä' :D
Ite kyllä pitäisin siin erilaista korua mutta.. Kiva silti :)

Vielä ei ollu vaihtoehtona ku kirkas kivi tai littee pyöree teräslaatta, nää uudet skin diverit on sen verran uusia ettei vielä vaihtoehtoja enempiä ollu. Kuukauden verran tän täytyy parantua ja sit voi alkaa vaihtelee korua, netistä ajattelin muutaman vaihtopään hommata :D

Viimeksi muokattu:
satutko muuten tietämään, onnistuisikohan tuolla systeemillä laittaa esim. "madonnaa"?? niin se ei sitten olisi niin paha ikenille :whistle:

Siihen tyyliinhän tuo kauneuspilkkuhässäkkä just tuliski. Uskoisin että onnistuu, ei se niin pitkä tuo tappi ole.. Samaa tässä itte pähkäilly :D Mun ku piti just madonna ottaa pois ku ikenet ei tykänny, sen arven paikalle vois ihan hyvin laittaa tollasen.. :whistle:

Kiva varmasti kunhan punoitus lähtee :)

Aika jännä toi että "kasvetaan jostain yli"... Luulis että tatuoinnit ja lävistykset on niistä pitävillä aina elämässä. Vaikeehan se ois kasvaa tatuoinnista ainakin yli tai suapi maksaa laserista maltaita :D

Mulla on ollut lävistyksiä vaikka huru mycket, mutta kieltämättä nyt kolmikymppisenä tuntuu että ei enää nappaa...vielä meinasin labretin ottaa, kunhan jaksan/ehdin/muistan. Madonnan, nänni- ja napakorun otin pois.
Laser ei muuten maksa ihan niin paljoa kun yleensä luullaan, itsellä maksettavaa tulee 80e/kerta ja tarvii ihan 3-4 kertaa, että voin laittaa peitekuvan siihen. Eli tatuoinneista en kyllä aikonut kasvaa yli :D

voihan elämän kevät, miksi ihminen pilaa kauniit kasvonsa saati ihonsa tuollaisella? en muutenkaan ymmärrä lävistyksiä naamassa tai missään muuallakaan. voivoi... vähän säälittääkin tuollainen. mitä hienoo voi naamassa roikkuvassa metallissa olla??

Alkuperäinen kirjoittaja höhlä;22197307:
voihan elämän kevät, miksi ihminen pilaa kauniit kasvonsa saati ihonsa tuollaisella? en muutenkaan ymmärrä lävistyksiä naamassa tai missään muuallakaan. voivoi... vähän säälittääkin tuollainen. mitä hienoo voi naamassa roikkuvassa metallissa olla??

Mä tiedän monta monta paljon säälittävämpääkin juttua ku lävistykset.

Alkuperäinen kirjoittaja höhlä;22197307:

Vähän säälittävää tulla tollasta kommailemaan, kun kyse on mielipideasiasta. Toiset tykkää punasesta, toiset vihaa sitä. Toiset pitää lävistyksistä. Koita ymmärtää. Meetkö jokaselle aukomaan, jonka ulkonäöstä et pidä?

Vähän säälittävää tulla tollasta kommailemaan, kun kyse on mielipideasiasta. Toiset tykkää punasesta, toiset vihaa sitä. Toiset pitää lävistyksistä. Koita ymmärtää. Meetkö jokaselle aukomaan, jonka ulkonäöstä et pidä?

No näinhän se homma menee, makuasioista ei voi kiistellä. Tai toisaalta, niistähän sitä hyvä kiistellä on.. :D Jokaisella on omat mieltymyksensä ja mulla ne on lävistykset. Ittelleni mä niitä otan enkä ketään miellyttääkseni. Jos ei huvita kattella ni sit voi kattella toiseen suuntaan :D Ja kyllähän niistä tulee kuvia näytettyä enkä mä todellakaan odota että kaikki tykkäis, ei varmasti tykkää eikä tarviikaan. Kommentoida saa aina mutta senki voi miettiä että millä tavalla kommentoi.

Pälli kysyy: Siis onks tuo koru jotenkin ihon/kudoksen sisällä niin, ettei ole mitään, mikö tulisi toiselta puolelta ulos? Miten se niikö pysyy, tai siis miten se ei koko ajan vuoda tai jotain?

Pälli kysyy: Siis onks tuo koru jotenkin ihon/kudoksen sisällä niin, ettei ole mitään, mikö tulisi toiselta puolelta ulos? Miten se niikö pysyy, tai siis miten se ei koko ajan vuoda tai jotain?

Joo on, tästä linkistä näkee et minkä mallinen toi koru on:
LÄVISTYSLIIKE - SkinDiver

Eli se ei toiselta puolelta tuu ulos ollenkaan, pintaan vaan. Jonku aikaa siitä verta tuli mut ei kauaa.

Yhteistyössä