Hei! Rauhoitelkaahan kiltit minua nyt hiukan, etten vallan menisi hysteeriseksi... Olen 21-vuotias naisenalku ja kaulallani on noin naisen siron keskisormen puolikkaan (tai hiukan alle pituussuunnassa) kokoinen patti oikealla puolella suurinpiirtein sillä kohtaa mistä pulssi testataan. Pattia pystyy mielestäni hiukan muljuttamaan ja se on ollut siinä jo useamman vuoden. Aina aika ajoin murehdin patista, mutta lääkärille en ole vielä sitä valitettavasti käynyt näyttämässä Nyt on taas sellainen hetki, että tosissani pelkään sen olevan jotain vakavampaa, vaikkei se ole kasvanut eikä mitään Pelottaa älyttömästi ja lääkärille olen tällä kertaa varaamassa aikaa, mutta mitä luulette, onkohan pelkoni aiheellinen?
Kyseessä on tod.näk. rasvapatti. Ei siis mitenkään hengenvaarallinen! Uskoisin! jos asia häiritsee niin käy tyttö hyvä lääkärillä niin saat mielenrauhan!
Lääkäriin olen totisesti menossa tällä kertaa asian tarkistuttamaan, etenkin nyt kun ajatuksissa pyörii kaikennäköistä sairaalasängyistä omiin hautajaisiin saakka... Kaikkea sitä ihmisen mieleen juolahtaakin Patti on kuitenkin ollut tuossa muistaakseni yläasteikäisestä ja vieläkin täällä porskutan... Toivottavasti tosiaan olisi jotain vaaratonta niin ajatukset saisin kääntymään hitusen positiivisempaan suuntaan