patti kainalossa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

harmaana

Vieras
Huomasin tuossa jokunen viikko sitten että kainaloon on ilmestynyt pieni kova patti?? Oli sellanen "ärtyneen" tuntuinen alkuun, tuskin olisin muuten edes huomannut. Odottelin josko se sieltä häviää mutta ei. Mietin että onko tuollaista syytä käydä lääkärille näyttämässä? Mitä tekisitte itse?

Lueskelin tuossa viestejä alaspäin, ja yhdessä ketjussa oli juttua suurentuneesta kaulan imusolmukkeesta. Onko kainalossa imusolmukkeita?? Vosikohan ollla sellainen?

\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.05.2006 klo 12:47 harmaana kirjoitti:
Lueskelin tuossa viestejä alaspäin, ja yhdessä ketjussa oli juttua suurentuneesta kaulan imusolmukkeesta. Onko kainalossa imusolmukkeita?? Vosikohan ollla sellainen?

On ja voi olla! :) Kipin kapin lääkäriin! Tuskin on mitään "vakavaa"! Mieluummin monta turhaa reissua kuin liian myöhään meneminen! :hug:

Mulla oli kans patti kainalossa joku aika sitten. Kävin lekurissa ja selvis, että se oli joko tulehtunut hiki tai ihorauhanen.
Lekuri sano, että imusolmukkeet tuntuvat paljon "syvemmällä" (melkein kaivo kainaloa) ja iho-ja hikirauhaset on kovia patteja "pinnemmalla".

Menisin silti lekuriin jos patti ei parissa viikossa katoa.

Mulla oli pikku patti kainalossa pari viikkoa synnytyksen jälkeen kunnes hävisi. Se näytti tulehtuneelta talirauhaselta tms. Mutta kun puristin sitä, niin siitä tuli pisaroita maitoa. Isommat tällaiset väärässä paikassa (eli kainalossa) olevat maitorauhaskudoksen osat poistetaan. Mun patista gyne totesi, että häipyy itsestään. Kannattaa käydä näytillä niin tietää mikä patti on.

Yhteistyössä