patti alapäässä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pattitilanne
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pattitilanne

Vieras
Hei,

Onko kellään samanlaista ollut kun minulla on pieni patti alapään vieressä ? ei ole kipeä eikä ole minkään värinen ja tuntuu niinkuin ihon sisällä. ihmettelen tosi paljon että mikä se voisi olla. Kiitos tosi paljon kaikille ketkä pystyy vastaamaan minulle.

ei mutta mulla on jalkojen välissä avohaava joka punoittaa ja märkii,haavan reunat hieman pullottaa ja repsottaa:(en uskalla lääkäriin mennä kun olen niin ujo:/

[QUOTE="sairas";26140309]ei mutta mulla on jalkojen välissä avohaava joka punoittaa ja märkii,haavan reunat hieman pullottaa ja repsottaa:(en uskalla lääkäriin mennä kun olen niin ujo:/[/QUOTE]

Hei, no minulla ei ole haavaa vaan ihon sisällä tuntuu pieni patti mut kyllä sinun kannattaisi käydä lääkärillä näyttämässä, ne ovat ammattilaisia ja ne ovat nähneet kaikenlaista ettei tarvitse ujoilla :)

mulla on ollut. mut oli niin pinnassa että näkyi vaaleana. oli rasvapatti. poistettiin leikkaussalissa. monta monituista vuotta sitä pidin ennenkuin kehtasin gynellä käydessä siitä sanoa.... mulle on tosi vaikeita tuon alueen vaivat kertoa lääkärille, ei maha mitään...

Mulla kans joskus ollut ton tyyppisiä ongelmia. Mun mielest ne on rasvapattei eli vähän niiku finnei. Niihin auttaa septidin tai sit kun aukee basibact jauhe tai Dalacin ulkoinen antibiotti saa vaan reseptil. Lähtee yleensä viikossa pois kun hoitaa joka päivä. Jos ei lähe mee lääkäriin ja sano ettei oo lähteny vaik oot mitä tehny.

Mulla kans joskus ollut ton tyyppisiä ongelmia. Mun mielest ne on rasvapattei eli vähän niiku finnei. Niihin auttaa septidin tai sit kun aukee basibact jauhe tai Dalacin ulkoinen antibiotti saa vaan reseptil. Lähtee yleensä viikossa pois kun hoitaa joka päivä. Jos ei lähe mee lääkäriin ja sano ettei oo lähteny vaik oot mitä tehny.

Luulen kyllä itsekkin kyllä että voisi olla rasvapatti kun voihan rasvapatti tulla mihin tahansa. Kun olen huomanut senkin että määrätyis asennoissa tuntuu vaan se patti esim kun seisoo ja istuu ei muuten mut onneksi ei ole kipeä.

Näin "alapään ammattilaisena" hieman huvittaa tuo aloittajan kuvailu, että patti on alapään vieressä. Itse jäin miettimään, että onko se nyt siis jalan puolella vai mitä kaikkea lasketaan alapääksi. Noh, ehkä kaikki eivät tosiaan uskalla anonyyminäkään sanoa esim. että häpyhuulen vieressä tai välilihassa jnejne. Ei siis millään pahalla, tämä vain hauskuutti mun myöhäisiltaani aavistuksen. (:

[QUOTE="klö";26140538]Näin "alapään ammattilaisena" hieman huvittaa tuo aloittajan kuvailu, että patti on alapään vieressä. Itse jäin miettimään, että onko se nyt siis jalan puolella vai mitä kaikkea lasketaan alapääksi. Noh, ehkä kaikki eivät tosiaan uskalla anonyyminäkään sanoa esim. että häpyhuulen vieressä tai välilihassa jnejne. Ei siis millään pahalla, tämä vain hauskuutti mun myöhäisiltaani aavistuksen. (:[/QUOTE]

Niin se on vaikeeta selittää mutta se on kuitenkin iholla mutta tosi lähellä "reikää" Reiän ja välilihan lähellä.