Edna Birch Aktiivinen jäsen 09.05.2005 9 760 0 36 14.05.2008 #1 ohjeessa sanotaan maustamaton jogurtti, mitäs jos korvaan sen maitorahkalla?
V vieras Vieras 14.05.2008 #2 Mä käytin ihan vaan maitoa ja hyvää tuli. Jostain vielä luin, että jogurtti antaisi kakulle happaman maun.
Mä käytin ihan vaan maitoa ja hyvää tuli. Jostain vielä luin, että jogurtti antaisi kakulle happaman maun.
Edna Birch Aktiivinen jäsen 09.05.2005 9 760 0 36 14.05.2008 #3 semmosta vähän mud cake-fiilistä hakisinki kakkuuni, sillä mietin tota rahkahommaa.. (ja sitä sattuu olee kaapissa)
semmosta vähän mud cake-fiilistä hakisinki kakkuuni, sillä mietin tota rahkahommaa.. (ja sitä sattuu olee kaapissa)
P Piparjuuri Aktiivinen jäsen 03.06.2007 1 672 0 36 14.05.2008 #4 Rahka on happamampaa kuin jogurtti, joten makeus kannattaa tarkistaa. Rakenteellisesti uskon sen sopivan.
Rahka on happamampaa kuin jogurtti, joten makeus kannattaa tarkistaa. Rakenteellisesti uskon sen sopivan.
V vieras Vieras 14.05.2008 #5 Kyllähän sen mudcake-fiiliksen saa tuolla maidollakin, ei vaan pidä niin pitkään uunissa, mitä pitäisi.
Kyllähän sen mudcake-fiiliksen saa tuolla maidollakin, ei vaan pidä niin pitkään uunissa, mitä pitäisi.