B Bones Vieras 04.10.2008 #1 Mulla on jääkaapissa yksi maustamaton jogurtti ja sen haluisin käyttää pellilliseen omenapiirakkaa. Olisko jollain hyvä ohje?
Mulla on jääkaapissa yksi maustamaton jogurtti ja sen haluisin käyttää pellilliseen omenapiirakkaa. Olisko jollain hyvä ohje?