Pastoriesa -sivusto ei toimi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja toimiiko?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jostain syystä tuo sana "pastoriesa" ärsyttää suunnattomasti, jos olisi mahdollista, hakkaisin sen nuijalla lyttyyn. Sitä jää jotenkin väkisin takellellen tavaamaan O_o |O:headwall:

Kaikista hauskinta netissä on se, kun blogini johonkin linkitetään saan tietooni käytävät keskustelut. Tietysti huomioni kiinnittyi, että nyt blogistani kirjoitellaan KaksPlussan -keskusteluosiolla. Suorastaan hauskaa on se, että täällä, jossa:

- Minut pitäisi hakata
- Ja olen uskonnollista paskaa

Toisaalta jotkut tykkäävät.

Hauskoja keskustelua

Terveisin uskonnollinen (p***a) pastori ;D

Kaikista hauskinta netissä on se, kun blogini johonkin linkitetään saan tietooni käytävät keskustelut. Tietysti huomioni kiinnittyi, että nyt blogistani kirjoitellaan KaksPlussan -keskusteluosiolla. Suorastaan hauskaa on se, että täällä, jossa:

- Minut pitäisi hakata
- Ja olen uskonnollista paskaa

Toisaalta jotkut tykkäävät.

Hauskoja keskustelua

Terveisin uskonnollinen (p***a) pastori ;D

Onko joku sanonut, että pitäisi hakata? En ole lukenut sellaista...

Ihan kiva välillä lukea jotain järkevääkin uskon asioista, eikä niitä sirulla pelotteluja.

[QUOTE="vieras";27091499]Onko joku sanonut, että pitäisi hakata? En ole lukenut sellaista...

Ihan kiva välillä lukea jotain järkevääkin uskon asioista, eikä niitä sirulla pelotteluja.[/QUOTE]

kylläpä takerrut pieneen, täälläkin on uskoon liittyvässä ketjussa puhuttu todella vähän sirusta tai edes siitä, että sen nyt täytyy olla totta.

[QUOTE="vieras";27091564]Montako vuotta olet lukenut täältä keskusteluja?[/QUOTE]

varmaan yli 3vuotta... ai onko täällä muitakin ketjuja joissa asiasta on käyty kiihkeätäkin keskustelua?? mun silmään kun ei ole osanut niitä...

varmaan yli 3vuotta... ai onko täällä muitakin ketjuja joissa asiasta on käyty kiihkeätäkin keskustelua?? mun silmään kun ei ole osanut niitä...

Moni on lukenut täältä keskusteluja paljon kauemmin.

Yhteistä näille sirutyypeille on se, että sirujuttuja ei saa kyseenalaistaa, koska muutenhan voi vahingossa ottaa pedon merkin.

Minusta taas sirun odottelu estää ihmisiä pahassa tapauksessa näkemästä muita mahdollisia pedon merkkejä, kun ovat liian kiinni siinä selityksessä, että se todella on jotain, joka fyysisesti laitetaan käteen tai otsaan.

[QUOTE="vieras";27091603]Moni on lukenut täältä keskusteluja paljon kauemmin.

Yhteistä näille sirutyypeille on se, että sirujuttuja ei saa kyseenalaistaa, koska muutenhan voi vahingossa ottaa pedon merkin.

Minusta taas sirun odottelu estää ihmisiä pahassa tapauksessa näkemästä muita mahdollisia pedon merkkejä, kun ovat liian kiinni siinä selityksessä, että se todella on jotain, joka fyysisesti laitetaan käteen tai otsaan.[/QUOTE]

Tää on varmaan just näin!