pastori Sillille

• Viestiketjun aloittaja diakonissa
  • Ensimmäinen viesti
diakonissa
Ah Pastorini,täällähän minä olen.Unohduin vain ehkä liian
pitkäksi aikaa tutkiskelemaan oman mättääni riemullisia
saloja.Paimensauvani oli ahkerassa käytössä mutta ei se
tietenkään vastaa sinun,Pastorini,ihanaista orhia.

Pastori Salakka
Oi Diakonissa, kuinka upeasti tekstisi soljuu ja saa orhini pillastumaan. Se haluaisi kyntämään mätästäsi ja kylvämään siemenensä kevätauringon lämmittämään kosteaan vakoosi. Oi Diakonissa, anna orhini päästä talliisi, joka on ahdas ja liukas. Se soisi orhilleni ihanan nautinnon ja autuaan levon, kun se täyttäisi samettisen tallisi ja Jerikon muurit sortuvat...

Pastori Silli
Voi Diakonissa hyvä,kuinka taivaallista taas kuulla sinusta! Lennartille voin sanoa sen verran,että pysyy siellä ruskeanreiän ritareiden kanavalla. Mutta kondissa, maken mättäiden kuningatar! Silli haluaisi tietää kuinka kypsynyt mättääsi on? Sillin muikku on 35-40, välillä. En halua tarkkaa tietoa 5 vuoden heitto, suuntaan tai toiseen. Ja mihin seurakuntaan kuulut? Silli kuuluu pirkanmaan heterohemmoihin. Odottelen yhdyntääsi, korjaan yhteydenottoasi,orhi valmiina.

diakonissa
Pastorini. Mättääni on ikäluokassa 40-45 ja seurakuntani on
Jyväskylän Heterot ry.
Pastori Salakka yrittää häiritä,mutta vakoni kuuluu vain sinulle. Linkoa sinne siemenesi. Ajattelin laulaa sinulle lasten
virrestä säkeistön,se kuuluu jotenkin näin:hei laukkaa ratsu
reima jne.

Pastori Silli
Jyväskylästähän tulee ne parhaat seksit... vai oliko se keksit? Pastori Sillin muisti vähän pätkii, Diakonissa hyvä. Olen kyllä huomannut nuo muut lirkuttelijat ja olen pyytänyt herraa antamaan heille raippaa perseelle. Minullakin on sinulle yksi oma virsi: On mulla vehkeet hevosen,da dirlan dirlan daa ja diakondissa huutaa kirkuen... (11.5)

diakonissa
Älä välitä,pastori Silli, heikko on liha Reimalla.Sensijaan me
kaksi olemme vapaita siveettömyydestä,irstaudesta ja saas-
taisuudesta. Meidän lihamme on vahva ja lihallisesti me tuemme toisiamme yhtymällä yhdeksi. Hallelujah,sanoi Lordi.

vierailija
HÄVETKÄÄ TE KAIKKI, JOTKA OLETTE TÄHÄN KETJUUN KIRJOITTANEET ENNEN MINUA!

Luulin jo nähneeni kaiken täällä... mutta... ei...

Raamattu raiskattuna... ettäs kehtasitte! 😰

Tuomarinne tiedänkin.

T. Todistaja

Yhteistyössä