A
Avuton aatu
Vieras
juu kun unohdin laittaa ne jääkaappiin kun nukahdin itsekin lapsia nukuttaessa :/
Onkohan ne nyt pilalla?
tein ison satsin kinkku-juusto ja poro-purjo pasteijoita.
Onkohan ne nyt pilalla?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja a.p:no kun pnhan niissä lihaa... kuka nyt eilistä jauhelihakastikettakaan söis jos olis yön ollu pöydällä? siksi vaan epäilen noita pasteijoitakin...
Sorry mä oon vähän avuton *nolottaa*
Alkuperäinen kirjoittaja a.p:no kun pnhan niissä lihaa... kuka nyt eilistä jauhelihakastikettakaan söis jos olis yön ollu pöydällä? siksi vaan epäilen noita pasteijoitakin...
Sorry mä oon vähän avuton *nolottaa*
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Jos meinaat vieraille niitä tarjota niin muista sanoa että ovat olleet huoneenlämmössä yön yli. Saavat siten itse päättää syövätkö niitä vai ei.
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Jos meinaat vieraille niitä tarjota niin muista sanoa että ovat olleet huoneenlämmössä yön yli. Saavat siten itse päättää syövätkö niitä vai ei.
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja pikku myy ja haisulimamma:Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Jos meinaat vieraille niitä tarjota niin muista sanoa että ovat olleet huoneenlämmössä yön yli. Saavat siten itse päättää syövätkö niitä vai ei.
![]()
![]()
jep :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja mokoma:Alkuperäinen kirjoittaja pikku myy ja haisulimamma:Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Jos meinaat vieraille niitä tarjota niin muista sanoa että ovat olleet huoneenlämmössä yön yli. Saavat siten itse päättää syövätkö niitä vai ei.
![]()
![]()
jep :xmas:
jep jep :xmas:
suosittelen myöskin että teet jouluna sokerikuorrutteella piparkakkujen päälle valmistuspäivän ja parastaennen päiväyksen jotta vieraat voivat itse päättää haluavatko pipareita.
Sori :xmas: