Pasteijat pilalla? Yön olivat huoneenlämmössä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Avuton aatu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Avuton aatu

Vieras
juu kun unohdin laittaa ne jääkaappiin kun nukahdin itsekin lapsia nukuttaessa :/

Onkohan ne nyt pilalla? :( tein ison satsin kinkku-juusto ja poro-purjo pasteijoita.

no kun pnhan niissä lihaa... kuka nyt eilistä jauhelihakastikettakaan söis jos olis yön ollu pöydällä? siksi vaan epäilen noita pasteijoitakin...

Sorry mä oon vähän avuton *nolottaa*

Alkuperäinen kirjoittaja a.p:
no kun pnhan niissä lihaa... kuka nyt eilistä jauhelihakastikettakaan söis jos olis yön ollu pöydällä? siksi vaan epäilen noita pasteijoitakin...

Oisitko laittanu tuoreet pasteijat heti jääkaappiin vai?? Justjoo.
Ei ole pilalla muutaman tunnin takia. Ja kuorihan niis on päällä.

Miten joku voi olla noin pikkumainen. Ei ruoka nyt niin pian pilaannu sentään!! :o :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja a.p:

On mulla jäänyt jauhelihakastike monestikin pöydälle ja hyvällä ruokahalulla ollaan miehen kanssa syöty seuraavana päivänä. Lapsille ei toki tarjottais enää..

Alkuperäinen kirjoittaja pikku myy ja haisulimamma:
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jos meinaat vieraille niitä tarjota niin muista sanoa että ovat olleet huoneenlämmössä yön yli. Saavat siten itse päättää syövätkö niitä vai ei.

:laugh: :laugh:

jep :xmas:

jep jep :xmas:

suosittelen myöskin että teet jouluna sokerikuorrutteella piparkakkujen päälle valmistuspäivän ja parastaennen päiväyksen jotta vieraat voivat itse päättää haluavatko pipareita.

Sori :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja mokoma:
Alkuperäinen kirjoittaja pikku myy ja haisulimamma:
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jos meinaat vieraille niitä tarjota niin muista sanoa että ovat olleet huoneenlämmössä yön yli. Saavat siten itse päättää syövätkö niitä vai ei.

:laugh: :laugh:

jep :xmas:

jep jep :xmas:

suosittelen myöskin että teet jouluna sokerikuorrutteella piparkakkujen päälle valmistuspäivän ja parastaennen päiväyksen jotta vieraat voivat itse päättää haluavatko pipareita.

Sori :xmas:

Niinpä!!! :D :D :D
Varo on viisautta! :snotty:

Yhteistyössä