Passiivinen mies

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Yksinäinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

Yksinäinen

Vieras
Mitä tehdä kun mies viettää jatkuvasti aikaansa tietokoneella, mulle ei löydy aikaa koskaan? Olen yrittänyt puhua asiasta ja riidellyt siitä, eikä ole auttanut. Pariterapia ym. ei myöskään saa vastakaikua. Olen miettinyt eroa asian takia mutta se ei ole helppoa, yhteiset lapset ja talo...
Tuntuu yksinäiseltä ja syrjäytetyltä tämän takia, aina tietokone on ykkösenä tärkeysjärjestyksessä!

Aika tylsä ja vaikea tilanne. Jos se parisuhdeterapia ei miestä kiinnosta, taitaa olla aika turha odottaa hänen muuttuvan. Siinä tapauksessa sinulle jää mietittäväksi hyväksytkö tilanteen jatkuvan näin... Monet neuvovat jatkamaan liittoa, kun lapset ovat pieniä, mutta kukaan muupa ei elä sitä sinun arkeasi 24h joka päivä. Mekin erottiin, aika lailla oli sama tilanne, olin käytännössä yksinhuoltaja liiton sisällä jo vuosia. Mies edelleen haikailee vanhaan (miksipä ei haikailisi, kun oli hyvä palvelu), mutta minä olen voimistunut ja itsenäistynyt niin paljon, että haluan jakaa sen arjen, tehdä tavallisia asioita yhdessä, kantaa murhetta ja iloita pienistä asioista yhdessä. Voimia sinulle, ole rohkea ja etsi tukea luottoystävästä. Sinne pariterapiaan kannattaa kyllä mennä, vaikka sitten yksin. Saat varmuuden siihen, mikä on oikea ratkaisu, ja tukea. Ja miehesi vielä viimeisen mahdollisuuden ymmärtää, että jotakin on tehtävä!!

meillä ihan samoin, mutta se on emäntä joka täs koneellaa arki iltoina viihdyttä itseään lukemalla teidän, sanoisinko " joutavia, turhanpäiväisiä asioita" olenhan toki itsekin joskus koneella ja täällä kun on tylsää, lapsi nukkuu tai jotain. :whistle: :ashamed: \|O :snotty: :o

\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.10.2006 klo 21:57 Yksinäinen kirjoitti:
Mitä tehdä kun mies viettää jatkuvasti aikaansa tietokoneella, mulle ei löydy aikaa koskaan? Olen yrittänyt puhua asiasta ja riidellyt siitä, eikä ole auttanut. Pariterapia ym. ei myöskään saa vastakaikua. Olen miettinyt eroa asian takia mutta se ei ole helppoa, yhteiset lapset ja talo...
Tuntuu yksinäiseltä ja syrjäytetyltä tämän takia, aina tietokone on ykkösenä tärkeysjärjestyksessä!

Hei laitatko s-osoitteesi tähän, voitaisiin kirjoitella henk. kohtaisesti .Minulla samanlaisia ongelmia, sais vertais tukea... =)

Yhteistyössä