Paskin anoppi-kisa!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minniä Kyrsii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Minniä Kyrsii

Vieras
Tähän saa osallistua vaan ne joilla ON oikeasti paska anoppi.

Helvetti, mä voin alottaa;

Aluks kun aloimme seurustella, anoppi keksi päästään mun miehelle musta kaikkia juoruja. Olin kuulemma maannut kaikkien kanssa. (mieheni oli toinen minulle)

Mun synnytys on täydellisen epäonnistunut ja mun ei kannata ikinä enään raskautua, kun jouduttiin tekeen sektio (iso vauva)

Anoppi ei kehtaa tulla ristiäisiin jos lapsellemme annetaan nimeksi Siiri. On kuulemma eläimen nimi. No, ei tää vielä mitään, mut mä en saa ite leipoa sinne, koska en kuulemma osaa.

Mulla kilahtaa kohta.

Mahtava kisa, voisin osallistuakin mutta en keksi nyt enkä jaksa edes miettiä koko noita-akkaa :D Mutta kyllä ap sulla on ylivoimaisesti pahin anoppi tähän mennessä ;)

Mun anoppi soittelee haukkumapuheluita joissa haukkuu että mulla on iso v*ttu, "tietää" ettei hänen poikansa ole lasten isä jne. Kerran on jouduttu toimittamaan hänet putkaan noiden juttujen takia mutta ei ole ottanut opikseen siitäkään.

Auts :(

Itse en voi ilmoittaa anoppiani kisaan koska edustaa sitä asteikon toista päätä, onneksi.

Mikähän noin paskaan anoppiin auttaisi? Oletko kokeillut sen tyylistä nolaamista, että olet itse ihan tyyni, fiksu ja asiallinen ja sanot anopille suoraan miltä sinusta tuntuu ja mitkä asiat tympivät? siis ei haukkuen päin naamaa, vaan asiallisesti, ilman loukkaamista -nouset ikään kuin anopin yläpuolelle ;) Katsot sitten että kuinka se reagoi... Meneekö noloksi ja alkaa selitellä ja ehkä pyytää jopa anteeksi tai vielä nolompaa, alkaa räyhätä. Pääasia että itse olet koko ajan asiallinen. Jos lopputulema on vain kakkaa niskaan edelleen, niin voit ainakin olla tyytyväinen siitä, ettet ole alentunut anopin tasolle -ja sekös riidanhaluista eukkoa tympiikin ;)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Auts :(

Itse en voi ilmoittaa anoppiani kisaan koska edustaa sitä asteikon toista päätä, onneksi.

Mikähän noin paskaan anoppiin auttaisi? Oletko kokeillut sen tyylistä nolaamista, että olet itse ihan tyyni, fiksu ja asiallinen ja sanot anopille suoraan miltä sinusta tuntuu ja mitkä asiat tympivät? siis ei haukkuen päin naamaa, vaan asiallisesti, ilman loukkaamista -nouset ikään kuin anopin yläpuolelle ;) Katsot sitten että kuinka se reagoi... Meneekö noloksi ja alkaa selitellä ja ehkä pyytää jopa anteeksi tai vielä nolompaa, alkaa räyhätä. Pääasia että itse olet koko ajan asiallinen. Jos lopputulema on vain kakkaa niskaan edelleen, niin voit ainakin olla tyytyväinen siitä, ettet ole alentunut anopin tasolle -ja sekös riidanhaluista eukkoa tympiikin ;)

Oon koittanut kaikkeni, tän 5v aikana se ei kertaakaan ole ollut oikeesti kiva. Aina jotain paskaa niskaan. Sen ainut lapsi on "ryöstetty" minä ilkeä nainen olen kehdannut sen ryöstää!!

Joten en mä edes enään yritä.

voi kamala mikä anoppi! mulle jos osuis omalle kohalle tollanen tyyppi ni kieltäisin siltä pääsyn edes koko ristiäisiin enkä muutenkaan haluais olla sen kaa tekemisissä. eikä lapsien kaa tarttis olla tekemisissä sen kaan koska käyttäytyy tuolla tavalla.

Alkuperäinen kirjoittaja nyt harmaana:
Mun anoppi soittelee haukkumapuheluita joissa haukkuu että mulla on iso v*ttu, "tietää" ettei hänen poikansa ole lasten isä jne. Kerran on jouduttu toimittamaan hänet putkaan noiden juttujen takia mutta ei ole ottanut opikseen siitäkään.

Ollaanko me ainoita, kenellä on paska anoppi? :)

Tämäpä yllättävää. Olkaatten onnellisia :)

Löytyyhän näitä....Anoppiani ei meidän lapset kiinnosta, kun "on noita lapsenlapsia jo ennestäänkin". Kerran siivosin hänen nähtensä, johon totesi " Ai, sä siivoat tollai ruatsalaisittain. Ettet viitti ees mattoja siirtää." Just. Meillä on mielestäni aina siisti koti, enkä nyt jokapäiväisen imuroinnin ohessa ala mattoja siirtelemään. Leipoa en osaa minäkään ja laitan kuulemma "erikoista" ruokaa :whistle: Onpa kerran tokaissut ääneen sellaisenkin, että " Voi voi, helpompaa olisi pojallani sen ensimmäisen kihlatun kanssa!" Mieheni oli siis kihloissa nuoruudenheilansa kanssa ennen meidän naimisiinmenoa joskus vuonna yks ja kaks. Me ollaan oltu kohta 10 vuotta naimisissa.
Onnellisesti.

Ei tarvitse kyllä ihmetellä, että käymme hänen luonaan kerran vuodessa (joulunaikaan yleensä) ja soitamme kerran puolessa vuodessa. Koskaan emme ole apua pyytäneet, mutta ei sitä ole tarjottukkaan. Omat vanhempani onneksi pääsevät välillä auttelemaan ja pyytämättä :laugh:

Paskimmasta en siis tiedä, mutta ei siitä parhaimmasta päästäkään.

Mun anoppi vihjailee koko ajan et olen huono äiti. Kerran jopa sanoin niin mun miehelle. Haukkuu mua kylillä mun selän takana ja kun tulee kylään niin "varastaa" lapsen itselleen ja hoitaa lasta kuin minua ei olisi olemassakaan ja puhuu itsestään lapselle mammana koska tietää minun käyttävän sitä sanaa itsestäni ja tietää että minulle se tarkoittaa äitiä. Kun anopin ja lapsen kanssa lähtee jonnekin on anoppi varannut lapselle kaiken minkä äidin kuuluu. Ja haukkuu kaikkea minkä minä olen lapselle varannut mukaan esim. varavaatteet, ruuat, lelut yms. Ennen lasta olin vain kylillä riekkuva horatsu joka käy vieraissa. huoh. Tämä siis ennen kuin menimme naimisiin. Nyt kun menimme naimisiin niin anoppi tuntuu vihdoin tajunneen ettei pääse minusta niin helpolla eroon ja on silloin tällöin jopa ihan mukava ja ystävällinen.

Niin ja lisäksi anoppi saa aina mut tuntemaan etten oo oman lapseni äiti. :( Koko olemuksella, käytöksellä ja puheillaan. Saman tekee äidilleni joka tossa yksi päivä sanoi että anoppini seurassa ei tunne itseään ollenkaan mummoksi kun silloin kun ovat yhtä aikaa kylässä nin kukaan muu kuin anoppini ei saa lapseeni koskea.

Täältä löytyy yks kandidaatti

Meidän koirat pitää kuulemma laittaa pois, jos me lapsia saadaan. Ihan ehdottomasti tuo yks nyt ainakin, kun se puree. Mistä jaksaa mua jatkuvasti muistuttaa, kun meillä käy. "En minä uskalla sinua koskea kun sä puret" "varo nyt sitä koiraa ettei se vaan pure" jne jne. samaa länkytystä aina.

Kävi kerran salaa meillä siivoomassa kun oltiin äijän kans pois kotoona yön yli. Kun oli kuulemma ollu niin sotkusta viimeksi. Meinas tehdä saman viime viikonloppuna, oli tulossa mäntysuovan ja ämpärien kanssa, mutta me ei oltukkaan lähetty mökille. olipas anopille noloa kun mä olinkin eteisessä vastassa. :kieh:

Antaa pojalleen ruokaa mukaan, kun ei se raukka kuulemma muuten saa kotiruokaa.
Mä sain viime vuonna keittokirjan joululahjaksi, kun toinen miniä sai korun. :headwall:

Mun pitäis kuulemma hommata itelleni joku hieno harrastus, kun toinen miniäkin kerta maalaa.

Tein ekana jouluna sille virkaten ison pitsiliinan, kun aattelin että sillä on niitä muutenkin, niin tykkää varmasti. Eipä oo kertaakaan näkyny missään pyödällä, mutta toisen miniän maalaama ( mun mielestä ruma ) taulu on olkkarissa kunniapaikalla.

Tuo joulun alla pipareita ja torttuja, kun ei poika niitäkään saa muuten. Ja sämpylöitä antaa mukaan (kivikovia känttyjä ) ja oli järkyttyä kuoliaaksi, kun kerran sanoin että ei kiitos, pakastin on niitä täynnä muutenkin. Kysyi kuka on antanut, niin kun mä vastasin että ihan itse oon leiponu, niin vastaus järkyttynyt "ai sä osaat leipoa!"

Siinäpä jotain, mille sijalle tällä anopilla pääsee?

Mä koin anopin riemuja, kun olin vielä lapseni isän kanssa yhdessä... osallistun siis tähän kisaan, vaikka anoppi nonkin jo ex :)
Anoppini kärsi ilmeisesti pahanlaatuisesta persoonallisuushäiriöstä, oli riidoissa KAIKKIEN kanssa, mukaan lukien lapsensa ja siaruksensa.. Otti kaiken itseensä, eli jos joku vaikka pieraisi Ugandassa niin se oli ihan varmasti tehty vain hänen kiusakseen. Minä en osannut mitään, perheeni oli outo, laspeni ruma ja tapani kasvattaa lasta outoja (mm koska vaadin, että alle 1-vuotiaan on nukuttava päiväunet).
Haukkui kaikki ihmiset selän takana ja voi auta armias, jos joskus vihjaisi, että hän sattui olemaan jossain asiassa väärässä. On omia lapsiaan kohtaan täydellisen epäreilu hirviö. Välillä yksi on pas...a ja toinen ihana kullannuppu, viikon päästä taas päinvastoin.
Ei pysty tekemään töitä, koska jokaisessa työpaikassa HÄNTÄ kohdellaan epäoikeudenmukaisesti... Voi, lista on loputon.
Minä olin myös kaiken pahan alku ja juuri, koska olin tehnyt hänen pojastaan narkkarin...heh poikansa oli narkkari jo 12-vuotiaasta, koska ei kestänyt hirviömutsiaan.
Kaiken huipuksi suuttui mitättömän pikkuasian vuoksi poikaansa, eli lapseni isään ja tämän vuoksi ei ole ollut poikaansa yli kahteen vuoteen missään yhteydessä eikä ole tuona aikana myöskään kertaakaan huomioinut poikansa lasta. Voisi melkein sanoa onneksi ei tuon takia ole tarvinnut kyseistä ämmää vuosiin nähdä

-Anoppi sanoi esikoisen synnyttyä pettyneenä "sekö olikin van poika ja olisin halunnut tytön"

-Tytön synnyttyä sanoi synnärillä että on paljon rumempi mitä poika oli

-Puhui ettei lapset ole varmasti isänsä kun ovat niin eri näköisiä ja synyessäkin tumma tukka, mies vaalea...

-Haukkui kaikille sukulaisille kuinka tiukkapipo olen kun en antanut lapsia mukaan mökille jonne menivät viikonlopuksi ryyppäämään

-Ilmoitti lastensuojeluun että täytyy käydä katsomassa meillä kun oli huolissaan siitä ettei meillä ole varaa edes viedä lapsia ulkomaanmatkoille, vaikuttaa kuulemma lasten kehitykseen

-Soitti kännissä 8v pojalleni ja uhkasi tulla ampumaan sen ja siskonsa

-Nyt ei sitten viimeiseen viiteen vuoteen ole ollut yhteydessä mitenkään, ei edes korttia lapsille jouluna/synttäinä. Ei kyllä harmita.

Alkuperäinen kirjoittaja NytKylläHarmaana...:
-Anoppi sanoi esikoisen synnyttyä pettyneenä "sekö olikin van poika ja olisin halunnut tytön"

-Puhui ettei lapset ole varmasti isänsä kun ovat niin eri näköisiä ja synyessäkin tumma tukka, mies vaalea...

-Haukkui kaikille sukulaisille kuinka tiukkapipo olen kun en antanut lapsia mukaan mökille jonne menivät viikonlopuksi ryyppäämään

-Ilmoitti lastensuojeluun että täytyy käydä katsomassa meillä kun oli huolissaan siitä ettei meillä ole varaa edes viedä lapsia ulkomaanmatkoille, vaikuttaa kuulemma lasten kehitykseen

-Nyt ei sitten viimeiseen viiteen vuoteen ole ollut yhteydessä mitenkään, ei edes korttia lapsille jouluna/synttäinä. Ei kyllä harmita.

Kyllä sää taidat voittaa tän kisan.

Alkuperäinen kirjoittaja ei nyt nickkiä:
Alkuperäinen kirjoittaja NytKylläHarmaana...:

Kyllä sää taidat voittaa tän kisan.
mä olen edellisen kans aika samaa mieltä

Oltiin miehen kanssa muuttohommissa ja noppi oli siellä kanssa. Mietin ääneen, että vois tän hääpuvunkin laittaa jo myyntiin, johon anoppi " ei kannata, voit pitää sitä sitten ku meet seuraavan kerran naimisiin!"

(joo on siis jo ex anoppi, ihana nykyään, mutta avioliiton aikana täys kauheus)

Alkuperäinen kirjoittaja Rokkimakkara:
Oltiin miehen kanssa muuttohommissa ja noppi oli siellä kanssa. Mietin ääneen, että vois tän hääpuvunkin laittaa jo myyntiin, johon anoppi " ei kannata, voit pitää sitä sitten ku meet seuraavan kerran naimisiin!"

No mut oikeessahan se oli, ettette poikansa kanssa ikuisesti yhdessä elä... :whistle: siis jos anoppi on nyt jo ex-anoppi...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Rokkimakkara:

No mut oikeessahan se oli, ettette poikansa kanssa ikuisesti yhdessä elä... :whistle: siis jos anoppi on nyt jo ex-anoppi...

Oli oikeessa joo, mut oli täys piru kun oltiin liitossa. Vasta kun erottiin, on lähennytty. Nykyään tosi hyviä ystäviä ollaan :)

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Minniä Kyrsii:
NytKylläHarmaana... sä oot johdossa :D

... ja palkinto oli?

Esim. suksiboksi (joka kulkee myös nimellä anopinkuljetuslaatikko)

Kisa ei ole päättynyt vielä.

Anoppini soitteli, ja totes että he siskonsa kanssa sitten leipovat ristiäisiin, mitkä pidetään HEILLÄ! Ei tuu onnistuun.

Yhteistyössä