Paskin anoppi-kisa!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minniä Kyrsii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En osaa kasvattaa lapsia,ovat heitteillä,en hoida lasten haavoja ym.olen huora ja varas ollut 8v
Lapsella sairaus ja anopille sattui vahinko lapsen kanssa,kun vähätteli sairautta ja ei uskonut meitä,lapsi joutui sairaalaan ja leikkaukseen.Minulle sanoi sairaalassa että,jos olisi minulle sattunut ei olisi ikinä uskonut minua,olisi syyttänyt minua loppuelämän että minä olen tahalleen lapselle sen tehnyt.
Juottanut kaljaa vauvalle,kun oli kännissä ja vauva ei nukahtanut.Satui juuri siihen,kun juotti.
Puhuu paskaa suvullensa.Yritti poikaansa saada puolelleen ja puhui sillekkin paskaa,poikansa ei enää usko vaan puolustaa minua.
Olen vainoharhainen,haluan olla kuulemma mies,kun olen käynyt armeijan.

ym ym

Njaa. Miehen äetee sanoi sarjan nuorimmasta (neiti neljä vee), että on siinä niin ilkeä, kiero, epärehellinen ja pahansuopa lapsi...mitähän tuosta tulee. Esikosta joka on mummin lemmikki ei koskaan ole pahaa sanottavaa, vaikka muksu manipuloi taitavasti toisia, valehtelee kirkkain silmin ja mielistelemällä yrittää saada tahtoaan läpi. Vaikka oon vain ilkeä äitipuoli niin mieli kyllä teki tintata mummelia nekkuun, kun pienintä suureen ääneen moitti (varmaan pentu kuuli ainakin osan). Minusta tuntuu, etten osaa tehdä rouvan mielestä mitään oikein. Mut hittoakos tuosta. Tällä ei tietty pitkälle kisassa potki, mutta mun pinnan saa kireelle.

Onhan näitä...odotusaikana jo alkoi tuppautuminen ja hössötys, ihan kaikki piti saada tietää, muutoinkin anoppi on tosi utelias ja juoruinen luonne. Laitoksella anopin ekat sanat oli että jestas kun sulle jäi ISO maha...ja sitten poikaansa lohduttelemaan voivoi-miten jaksoit synnytyksen -minulta ei kysytty mitään... Kotiuduttuamme ei siunaaman rauhaa ja kun ei eräänä viikonloppuna menty kylään niin olivat suunnitelleet hakevansa lapsen heille ilman meitä kylään, vauva tuolloin 1,5 kk vanha ja tuosta vaan olisi autoon nostettu mukaan .Imetystäni on verrattu sanallisesti lehmän maidontuotantoon -hyvä kun paljon tulee. Myös meillä anoppi ilmotti pitävänsä ristiäiset heillä kotona - sain pidettyä pääni ja lapsi kastettiin omassa kodissa. Yrittää koko ajan omia lasta, aina kun vauvana inahtikaan niin vietiin sylistä ja kyläilyt heillä ovat ahdistavia kun pitävät lasta kuin omanaan ja selkeästi jättävät äidin ja isän ulkopuolelle, konkreetisesti vievät lasta toiseen huoneeseen. Onneksi vierailut meillä ovat vähentyneet eivätkä enää tule sisälle vara-avaimella koputtamatta kuten ennen. Ruokaa laittaa miehen mukaan jos käy yksin siellä, ilmeisesti minäkin olen sitten surkea kokki...
En tiedä kauanko tätä jaksaa ennenkuin pimahtaa. Selvää on että ikinä en lasta sinne hoitoon anna yksin.

Voi että. Oletteko ajatelleet että mikä sen ihmisen tälläiseen ajaa? Joku kateus, kun "menettää" poikansa?

Mulla on onneksi ihana anoppi, on ilmoittanut että olen hänen mielestään parasta mitä hänen pojalleen on sattunut. :)

Alkuperäinen kirjoittaja juu:
Onhan näitä...odotusaikana jo alkoi tuppautuminen ja hössötys, ihan kaikki piti saada tietää, muutoinkin anoppi on tosi utelias ja juoruinen luonne. Laitoksella anopin ekat sanat oli että jestas kun sulle jäi ISO maha...ja sitten poikaansa lohduttelemaan voivoi-miten jaksoit synnytyksen -minulta ei kysytty mitään... Kotiuduttuamme ei siunaaman rauhaa ja kun ei eräänä viikonloppuna menty kylään niin olivat suunnitelleet hakevansa lapsen heille ilman meitä kylään, vauva tuolloin 1,5 kk vanha ja tuosta vaan olisi autoon nostettu mukaan .Imetystäni on verrattu sanallisesti lehmän maidontuotantoon -hyvä kun paljon tulee. Myös meillä anoppi ilmotti pitävänsä ristiäiset heillä kotona - sain pidettyä pääni ja lapsi kastettiin omassa kodissa. Yrittää koko ajan omia lasta, aina kun vauvana inahtikaan niin vietiin sylistä ja kyläilyt heillä ovat ahdistavia kun pitävät lasta kuin omanaan ja selkeästi jättävät äidin ja isän ulkopuolelle, konkreetisesti vievät lasta toiseen huoneeseen. Onneksi vierailut meillä ovat vähentyneet eivätkä enää tule sisälle vara-avaimella koputtamatta kuten ennen. Ruokaa laittaa miehen mukaan jos käy yksin siellä, ilmeisesti minäkin olen sitten surkea kokki...
En tiedä kauanko tätä jaksaa ennenkuin pimahtaa. Selvää on että ikinä en lasta sinne hoitoon anna yksin.

Siis mun anoppi ihan samanlainen.

Omi vauvaa ja vei toiseen huoneeseen. Ilmoitti kaikille, että on mulla iso maha, kun laitokselta pääsin. Oli meidän oven takana kun laitokselta päästiin. On utelias ja juoruakka. Olis pitäny näyttää sektiohaava hänelle. Tuli sisälle kuin kotiinsa ja kävi kyttäämässä mitä omassa kodissani teen. Ja jos en ollut kotona soitti perään, että missäs sitä ollaan.

Alkuperäinen kirjoittaja hullu akka:
Alkuperäinen kirjoittaja juu:

Siis mun anoppi ihan samanlainen.

Omi vauvaa ja vei toiseen huoneeseen. Ilmoitti kaikille, että on mulla iso maha, kun laitokselta pääsin. Oli meidän oven takana kun laitokselta päästiin. On utelias ja juoruakka. Olis pitäny näyttää sektiohaava hänelle. Tuli sisälle kuin kotiinsa ja kävi kyttäämässä mitä omassa kodissani teen. Ja jos en ollut kotona soitti perään, että missäs sitä ollaan.

Niin ja siis "kyläili" lähes päivittäin.

Niin, itsekin olen miehelle sanonut että jos meille joskus ero tulee niin tiedän valmiiksi jo syynkin: mulla on lopullisesti pimahtanut hänen vanhempiensa kanssa.

Kiva kun muillakin löytyy samanlaista...pahintahan tossa anopissa on just se, että ei kannata puhuu mitään asioitaan kun se levittelee ne ympäri sukua ja kylää. Yllärivierailuiden jälkeen aattelin monesti että siellä meidän sisustusta ja siivoustasoa taas kommentoidaan puhumattakaan lapsen hoidosta...

ai kauheeta minkäaisia anoppeja löytyy :( mulla on tällä hetkellä hyvätvälit anoppii, pari ekaa vuotta kun seurusteltiin niin anoppi puhui miehelle ja kaikille sen sisaruksille ja kavereille et minä pilaan hänen poikansa elämän. sit kun tehtiin eka lapsi, niin mä kuulema sen elämän pilasin, ja nyt on vinkumassa toista lasta meiltä. hohhoijaa, se tulee sit kun se tulee, ei sit kun anoppi haluaa.

Imetysrauhaa ei ollut missään vaiheessa kun hän anoppi lähellä, pakkas samaan huoneeseen kärkkymään vauvaa takas omaan syliinsä, taisi ottaa koville anopilla kun ei omista tisseistä tullu maitoa.
Kiinteitä olis antanu jo kolmikuiselle vaikka tiukasti sanoin että imetän vielä, tais taka-ajatus olla vaan päästä minusta että sais vauvan hoitoonsa ilman mua. Oli ostanutkin soseita valmiiksi että "opettaa sitten vauvaa syömään", mitään ei ois miehen kanssa saatu itse tehdä ensin. AAARRRGGHHH että rupeaa taas korpeamaan ku ajatteleeki :(

Meillä myös kävi ton ruokailun kanssa noin että alkuun tissittelyt kytättiin vieressä ja nyt lapselle on aina oma ruoka erikseen kun mennään käymään. Pienempänä kun omi lasta ja puoliväkisin piti sylissä niin nyt huomaa että taaperona ei halua anopin sylissä olla yhtään.

mä olen muka huono äiti koska en syötä lapsiani kokoaikaa! ja anoppi sanoo että mun lapset epänormaaleja koska riehuvat ja mekkaloivat on siis 4 alle kouluikästä poikaa..itsellään ku yks ollut vaan,aina siivoomassa kämppää jos tulee kylään,ei kysy edes lupaa..aina päivittelemässä että voi onpa teillä li8kaset paidat tms..just esim tulleet ulkoo tai pvä kodista..tässä joitain esim

Mä voin osallistua tähän kisaan sitten kun syksy pimenee, tulee märkää ja loskaa..sillä siinä vaiheessa mun anopista tulee aivan kauhea koko pitkäksi talveksi. Piikittelee, vääristelee asioita ja on tosi inhottava.
Nyt tämän kesän hän on ollut ihmeellisen mukava(on kesäihminen) ja oikein pelottaa, miten pahaa myrskyä on luvassa, kunhan hän palautuu "normaaliksi".
Nyt nautin vielä kesästä ja inhimillisestä anopista, joten en viitsi pilata päivääni muistelemalla vanhoja inhottavuuksia, kyllä niitä uusia vielä tulee, valitettavasti. B)

Mulla on ollut lapsilla "apumummi",joka samalla alkoi pahaiseksi anopiksi minulle,vaikka ei edes sukua olla.Sai itselleen avaimet meille,kävi läpi kaikki postit,puuttui kaikkiin asioihin,ihmisiin,joita sain tavata,arvosteli joka ikinen kerta ulkonäköäni (liian laiha,liian punakka,liian näppyläinen,vääränväriset vaatteet jne),lapsia tavattuaan haukkui minut määräilijäksi ja käskyttäjäksi,kun mulla oli aikataulut lasten tuomiselle ja hakemiselle,haukkumisia tuli laidasta laitaan tekstarein ja postikortein vähintään 2 viikossa yli vuoden ajan.Yksi loukkaava juttu esim.oli,kun vajaa kaksvee alkoi uhmailla,eikä tykännyt pukemisesta.Tämä vanhapiika oli sitä mieltä,että meillä on kotona jotakin pielessä,kun lapsi oireilee,eikä tahdo pukea ja kotiin.Yritin selitellä,että hän on jokaisen pukemisen ja riisumisen kanssa sellainen,mutta ei uskonut ja esitti mulle päiväkirjankin,mistä kuulema pystyi päättelemään,milloin kotona jotain oli tapahtunut ja lapselle tullut kauhea olo.Hohhoijaa.Eksapumummo on nykyään.

Alkuperäinen kirjoittaja Minniä Kyrsii:
Tähän saa osallistua vaan ne joilla ON oikeasti paska anoppi.

Helvetti, mä voin alottaa;

Aluks kun aloimme seurustella, anoppi keksi päästään mun miehelle musta kaikkia juoruja. Olin kuulemma maannut kaikkien kanssa. (mieheni oli toinen minulle)

Mun synnytys on täydellisen epäonnistunut ja mun ei kannata ikinä enään raskautua, kun jouduttiin tekeen sektio (iso vauva)

Anoppi ei kehtaa tulla ristiäisiin jos lapsellemme annetaan nimeksi Siiri. On kuulemma eläimen nimi. No, ei tää vielä mitään, mut mä en saa ite leipoa sinne, koska en kuulemma osaa.

Mulla kilahtaa kohta.

Harkitsin ottavani osaa, mutta eihän näitä voi nauramatta lukea :) Sori..

en jaksa luetella omia kokemuksia mutta totean vain että ellei anoppini olisi kuollut, olisimme edelleen vain kihloissa, emme asuisi yhdessä eikä meillä olisi ihanaa poikaa. Näin maalla kun vielä on tuota syytinkiä ja sehän tarkoittaa että hän asuisi meidän kanssamme.

Alkuperäinen kirjoittaja Mama the strange:
Mä koin anopin riemuja, kun olin vielä lapseni isän kanssa yhdessä... osallistun siis tähän kisaan, vaikka anoppi nonkin jo ex :)
Anoppini kärsi ilmeisesti pahanlaatuisesta persoonallisuushäiriöstä, oli riidoissa KAIKKIEN kanssa, mukaan lukien lapsensa ja siaruksensa.. Otti kaiken itseensä, eli jos joku vaikka pieraisi Ugandassa niin se oli ihan varmasti tehty vain hänen kiusakseen. Minä en osannut mitään, perheeni oli outo, laspeni ruma ja tapani kasvattaa lasta outoja (mm koska vaadin, että alle 1-vuotiaan on nukuttava päiväunet).
Haukkui kaikki ihmiset selän takana ja voi auta armias, jos joskus vihjaisi, että hän sattui olemaan jossain asiassa väärässä. On omia lapsiaan kohtaan täydellisen epäreilu hirviö. Välillä yksi on pas...a ja toinen ihana kullannuppu, viikon päästä taas päinvastoin.
Ei pysty tekemään töitä, koska jokaisessa työpaikassa HÄNTÄ kohdellaan epäoikeudenmukaisesti... Voi, lista on loputon.
Minä olin myös kaiken pahan alku ja juuri, koska olin tehnyt hänen pojastaan narkkarin...heh poikansa oli narkkari jo 12-vuotiaasta, koska ei kestänyt hirviömutsiaan.
Kaiken huipuksi suuttui mitättömän pikkuasian vuoksi poikaansa, eli lapseni isään ja tämän vuoksi ei ole ollut poikaansa yli kahteen vuoteen missään yhteydessä eikä ole tuona aikana myöskään kertaakaan huomioinut poikansa lasta. Voisi melkein sanoa onneksi ei tuon takia ole tarvinnut kyseistä ämmää vuosiin nähdä

Huh, muuten aivan kopio minun anopistani, mutta hänellä ei ole narkkaripoikaa.

No ei minunkaan anoppi tätä kisaa kyllä voita mutta perin ärsyttävä tapaus silti. Minulle esittää aina perin mukavaa ja mielistelee kasvotusten, mutta sitten miehelle räkyttää sen minkä kerkiää ihan kummallisista asioista. Appiukko se pahin on ja anoppi sen talutusnuorassa äänitorvena. Ollaan miehen kans oltu 5v yhdessä ja sinä aikana anoppi on käynyt meillä 2krt, mikä sinänsä hyvä :) Eka kerta oli pojan syntymän jälkeen ja toinen pojan 1v synttäreillä. Mentiin miehen kans maistraatissa naimisiin ja kutsuttiin appivanhemmat kahvilla käymään vaan eipä tulleet. Anoppi sanoi että käyvät sitten kun hänen jalkansa on parempana leikkauksen jäljiltä. No siitä meni viikko kun olivat jonkun entisen työkaverinsa häissä riekkumassa mutta eipä meille kerinneet. Tässä oli sit minun facebook seinälle humalapäissään kirjotellu että on se outoa toimintaa kun ei poikaa mummolassa käytetä useammin. Ilmotin vaan että tietä pitkin pääsee kahteen suuntaan ja eipä paljo kiinnosta siellä kulkea. Kohta muutetaan parin sadan metrin päähän heistä. Saa nähdä mitä se sitten on. Anopin kans nyt vielä jotenkin ehkä toimeen tulee mut Appiukko onkin sitten jo ihan eri tarina.

Jatkoksi vielä että ei ole meillä käynyt ku 2krt mutta roskiksen takana aina käyvät autolla kyttäilemässä. Ja jos satutaan pihalla olemaan niin kaasupohjassa tööräävät pois niinku ei muka huomattas. Ovat maailman uteliaimpia ihmisiä!

Yhteistyössä