Paskin anoppi-kisa!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minniä Kyrsii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Voi apua, nää anopithan on ihan sairaita!!!!!!!! Miten te kestätte???? Mun anoppi on ok, muistiongelmat vain vaivaa. Appiukko on aika mahdoton. Mielellään koko ajan arvostelee, mutta on itse kaiken arvostelun yläpuolella. Mies kun kertoi olevansa kotona lapsen kanssa vanhempainvapaalla, appi kommentoi happamasti: "Ja yhteiskuntako maksaa?" Itse ei ole pitänyt lapsiensa elämään osallistumista tärkeänä (ihan hirveät kasvatusmenetelmät), ja sitten arvostelee poikaansa, joka yrittää toimia toisin. Multa appi kysyi, että et kai imetä joka päivä?
Kaverin anoppi taas on oikeasti pimeä. Ei ole nähnyt lapsenlastaan vielä kertaakaan (10 kk). On kutsunut poikaansa ja pojantytärtään kylään (usean sadan km matka), muttei miniäänsä. Ja miniä kuitenkin vielä imettää....

Kauheita anoppeja teillä! Mulla ei niin kauhee mut niiiiin epähygieninen...esim. kun on ollut hoitajamas lapsia, on ilmeisesti pyyhkinyt meidän nuorimmaisen naamaa tiskirätillä ( kerran meinas tehdä sen kun oltiin kotona) On myös siivonnut meillä, omaan tyyliinsä esim. vessan, ei kylläkään mun wc-siivous välineillä, en tiiä millä enkä haluukaan. Tiskirätti lens kyl roskiin..

Anoppini on kuin pala jokaisen teidän anoppia yhdistettynä. Kammotapaus.Ensin luulin sen olevan symppis, mutta muutaman vuoden jälkeen on tullut karu totuus ilmi..kännissä soitteli meille kettuilupuheluita,kävi lapsia katsomassa (arvatkaa pelottiko känninen mummi). Ei avannut ovea vaikka oli kutsunut kylään kun olikin revennyt ryyppäämään tjtn, haukkui miestäni mulle ja päinvastoin. Avasi postit, tutki kaapit, huomautteli lapsille minkälainen natsi heidän äitinsä on..kun vaadin lapsia pesemään kätensä ennen ruokailua! Vääristelee toisten puheita saadakseen meidät miniät toisiamme vastaan, haukkuu meitä toisillemme. Kertoo mitä haluaa joululahjaksi, muttei itse laita lapsille mitään. Koskaan.Lapsille se häpisi mitä hauskaa tehdään kun tuutte mummille yökylään eikä koskaan ottanut edes päivällä. Ja lapset odotti.. Mutta nyt en enää moiseen ole suostunut, mummi sai kuulla kunniansa kun tuli mitta täyteen, nyt käy pikasesti kerran kahdessa-kolmessa kuukaudessa. JA se muuten pelotteli lapsia lääkäreillä, poliiseilla, kummituksilla, juopoilla, hulluilla, avaruusolioilla, pimeällä ja ukkosella. Lapsia ei enää mummolaan viedä!

Alkuperäinen kirjoittaja imperial:
Mikä teissä vaivaa. mulla ei ole ikinä ollut yhenkään anopin kanssa mitn ongelmaa. vika on teissä

Pitkään sitä mietti että mikä on itsessä vikana,kun toinen oli aina ilkeä ja haukkui.Sitten mies sanoi että oma äiti on hullu ja varoittelee vieläkin lähemmäs joka viikko siitä.8v ollaan oltu yhdessä.
Meillä on tehnyt anopin aivoista selvää kolmio lääkkeet ja viina.

Ja huom edellinen "anoppi" oli ihana ja tultiin toimeen.

Mikä teissä vaivaa. mulla ei ole ikinä ollut yhenkään anopin kanssa mitn ongelmaa. vika on teissä

onpa aukotonta logiikkaa!! mulla ex-anoppi oli ihan painajainen, ei kuitenkaan tän kisan voittaja. utelias, pahansuopa, ilkeä, määräilevä ja poikansa suhteen omistushaluinen. arvosteli mua appiukon kanssa joka asiasta, soitteli alvariinsa ja kyseli koska tullaan käymään, vaikka oltiin just kyläilty. eron jälkeen soitteli mun sukulaisia läpi ja haukkui heille minua. kun esikoiseni sain, eli ilmeisesti äitiyttään uudelleen eli omi vauvaa itselleen. aivan järkky tapaus ja onneksi entinen anoppi!!!!

Alkuperäinen kirjoittaja heh vaan sulle:

onpa aukotonta logiikkaa!! mulla ex-anoppi oli ihan painajainen, ei kuitenkaan tän kisan voittaja. utelias, pahansuopa, ilkeä, määräilevä ja poikansa suhteen omistushaluinen. arvosteli mua appiukon kanssa joka asiasta, soitteli alvariinsa ja kyseli koska tullaan käymään, vaikka oltiin just kyläilty. eron jälkeen soitteli mun sukulaisia läpi ja haukkui heille minua. kun esikoiseni sain, eli ilmeisesti äitiyttään uudelleen eli omi vauvaa itselleen. aivan järkky tapaus ja onneksi entinen anoppi!!!!

..niin, nykyinen anoppi tuntuu ihan inhimilliseltä tähän verrattuna. vaikkei varsinaisesti mitään sydänystäviä ollakaan.

Alkuperäinen kirjoittaja heh vaan sulle:

Joo, meillä kans yhteen väliin soittelivat joka h*tin päivä (silloin kun eivät pölähtäneet kylään) ja kun ei muuta asiaa enää ollut niin kyselivät ihan idioottimaisia, kuten että onko käyty kaupassa ja mitä on ostettu!
Ja jos meitä ei pariin päivään näkynyt niin jo oli marina että ku ette nykyään enää käy! Mieskin niin hermostui heihin että sanoi ensin että eipä tuota hitto vie paljon ehdi tapahtua kun joka päivä soittelette ja sit ei vastannu enää joka kerta puhelimeen niin älysivät onneksi harventaa puheluita ja vierailujaan.

Ei tämä meikäläisen anopintekele varmasti kisaa voita mutta näiden kokemusvuosien aikana (10v) mitä olen joutunut olemaan hänen kanssaan tekemisissä, niin...melkoinen kotka se on tämäkin.

Aikoinaan, kun seurustelumme oli vielä varsin tuoretta, erehtyi mulle uskoutumaan omasta anopistaan ja haukkumaan tätä ihmistä ihan kympillä...lopetti siinä sitten, että "vaan minä kyllä huolen pidän etten todellakaan ole samanlainen!" Juu, ei ole - on pahempi, eli vahinko kiertämään siis...

Meillä on tilanne kärjistynyt siihen pisteeseen, että aiomme pistää vehkeilylle stopin. Ylenpalttinen "Minä olen niin auttavainen ja suuri sylinen ihminen, että kaikki lastenlapseni sinne mahtuvat"- paskailu saa luvan loppua, sillä niin monta kertaa viime aikoina on vastaamme tullut aivan käsittämätön paikkaansapitämätömiä lohkaisuja ko.naisen suusta, että aina olemme saaneet hänen likapyykkiänsä pestä. Mikä vielä pahinta - hänellä ei tosiaankaan ole mitään intressiä meidän lapsille, vaan käy meillä aiheuttamassa karmean kaaoksen ja kohtauksen, ei kuuntele lastemme juttuja - lähinnä tyrkkää heitä fyysisesti sivuummalle, kun he innokkaina erehtyvät iloitsemaan hänen tulostaan, sillä
- lapsia kun ovat, kaipaavat häntä kovasti ja soisivat hänen olevan heidän kanssaan. Tosin esikoisemme on osoittanut viisauttansa ja nyt viimeisen kerran jälkeen kysyikin, miksei mamma meistä enää välitä?

Meitä tilanne ärsyttää suunnattomasti. Se, että hän väheksyy lapsiamme ja heidän kasvua ja kehittymistä. Se, että hän ei itse ymmärrä aiheuttavansa käytöksellänsä tarpeetonta mielipahaa lapsillemme - se on anteeksiantamatonta. Paskamaista. Alhaista. Enää hän ei tule meille. Ylimielisyyden yksinäisillä poluillaan saa jatkossakin talsia, meiltä on turha tulla apuja enää ruinaamaan.

Minulla ylipainoa löytyy noin 10 kiloa ja esitteli minua omille tuttavilleen ylipainoisena miniänään. Vauvan ristiäisissä huusi kovaan ääneen etten kai syö mitään herkkuja etten enää liho lisää. Muuten pitää kuulemma minusta vaikka olenkin pyöreä... mainittakoon että anopilla itsellään on ylipainoa ehkä 30 kiloa.

Alkuperäinen kirjoittaja miniä:
Minulla ylipainoa löytyy noin 10 kiloa ja esitteli minua omille tuttavilleen ylipainoisena miniänään. Vauvan ristiäisissä huusi kovaan ääneen etten kai syö mitään herkkuja etten enää liho lisää. Muuten pitää kuulemma minusta vaikka olenkin pyöreä... mainittakoon että anopilla itsellään on ylipainoa ehkä 30 kiloa.

Iske takaisin, esim. ristiäisissä oisit sanonut että parempi että minä syön kuin sinä ja mittaileva katse päällä ;)

Alkuperäinen kirjoittaja miniä:

Minä olen tosi lihava mutta onneksi ei kukaan ole sitä ääneen koskaan kommentoinut. Kerran anoppini kysyi kun olimme kahdenkesken että olenko saanut jo raskauskilot karistettua... Vastasin että ei mulla mitään raskauskiloja ole kyllä nää on ollut jo monta vuotta. Mutta tiesin ettei tarkoittanut loukata...

En ole tavannut anoppiani koskaan. Hän kun ei hyväksy avioeroa. Anopin mielestä mieheni on siis naimisissa entisen vaimonsa kanssa, ja anoppi ja ex-vmo jatkavat yhteydenpitoaan kuin mitään eroa ei olisi (vuosia sitten) tapahtunutkaan. Mieheni ja minä olemme olleet naimisissa useita vuosia ja meillä on uusperheessämme kaksi yhteistä lasta ja kaksi miehen vanhempaa lasta. Anoppi on ilmoittanut, että hän ei näitä minun eli huoran lapsia halua koskaan tavata. Sen sijaan ex-vmo uuden miehensä kanssa on tervetullut heille milloin vain, sillä ex-vmo ei olisi avioeroa halunnut. Samoin miestäni anoppi kutsuu kylään vanhempien lasten kanssa. No, mieheni ei ole siellä käynyt kertaakaan sen jälkeen, kun sain anopilta naimisiin mentyämme useita haukkumakirjeitä, josta nämä em. asiat ilmenivät. Onneksi anoppi muistaa kertoa (miehelleni sähköpostitse) aina sopivin väliajoin, ettei hänen mielensä ole muuttunut - ja eikä poika nyt voisi tulla vanhempiensa luo lastensa (= kahden vanhemman) kanssa :-)
Voitte olla varmoja, että vaikka tilanne muuttuisi miten, emme tule ikinä tapaamaan anoppia.

Mulla ihan sama tilanne kun stellalla, eli anoppia en ole koskaan nähnyt, kun hänelle edelleen mieheni ja hänen ex-vaimonsa ovat naimisissa ja "oikea" pari. Nyt meille lapsi tulossa ja mielenkiinnolla odottelen mitä tuleman pitää..

Alkuperäinen kirjoittaja NytKylläHarmaana...:
-Anoppi sanoi esikoisen synnyttyä pettyneenä "sekö olikin van poika ja olisin halunnut tytön"

-Tytön synnyttyä sanoi synnärillä että on paljon rumempi mitä poika oli

-Puhui ettei lapset ole varmasti isänsä kun ovat niin eri näköisiä ja synyessäkin tumma tukka, mies vaalea...

-Haukkui kaikille sukulaisille kuinka tiukkapipo olen kun en antanut lapsia mukaan mökille jonne menivät viikonlopuksi ryyppäämään

-Ilmoitti lastensuojeluun että täytyy käydä katsomassa meillä kun oli huolissaan siitä ettei meillä ole varaa edes viedä lapsia ulkomaanmatkoille, vaikuttaa kuulemma lasten kehitykseen

-Soitti kännissä 8v pojalleni ja uhkasi tulla ampumaan sen ja siskonsa

-Nyt ei sitten viimeiseen viiteen vuoteen ole ollut yhteydessä mitenkään, ei edes korttia lapsille jouluna/synttäinä. Ei kyllä harmita.

Ai kamala! mua otti ihan vatsasta kun luin tän!!!! Järkytyin!

viimeisimmät..
Ihme että olet tuon saanut pidettyä sisälläsi. (on siis useampi km takana ja olen raskana)
Edelliskerran heillä käydessä jaksoi ylistää kun poika on niin komee plaaplaaplaa, koitin sit väliin kehua tyttöäkin, ei sekään mikää rumilus ole niin ei lotkauttanut korvaansakkaan, mutta muisti taas mainita tytölle kuinka lihava hän on. mikä nyt ei tod. pidä paikkaansa |O
Onhan sitä tullut kuultua nämä perinteiset: sinusta ei ole äidiksi, et osaa pitää huolta lapsistas/uikostas, huoraat pitkin kyliä jne..

Yhteistyössä