Paskan möivät hyvässä paketissa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja titta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

titta

Vieras
Olen seurustellut erään miehen kanssa reilu vuoden, viimeviikolla käytiin puhumaan yhteen muutosta.

Nyt tämä saatanan vatipää kysy voisko mun lapset muuttaa isälleen jotta saatais olla rauhassa!!!! Omia lapsia hänellä ei ole.
Hyvin on tullut toimeen lasten kaa, näyttänyt tykkäävän jne. Ja "vapaatakin" meillä aika hyvin, kun mies tuli töistä vasta 7 aikaan ja lapset nukku sit jo puol kasi, joka toinen vkl isällään ja vähintään joka toinen viikko yhen arki päivän.

No mies on nyt entinen, luuli tosiaan että valitsen hänet enkä lapsia. IHhe paska, onneks ei ehitty yhteen muuttaa.

HA HA no taas sain periaatteeseen vahvistusta, ja voin hyvillä mielin todeta: YH:aan ei kosketa pitkällä tikullakaan. Jos muutaman kerran läpällä pökkäsee ni sitä ei tarvi laskea, mutta huh huh jos siitä lähtee jotain säätöä kehittelemään ni molemminpuolinen hermoromahdus edessä.

HA HA no taas sain periaatteeseen vahvistusta, ja voin hyvillä mielin todeta: YH:aan ei kosketa pitkällä tikullakaan. Jos muutaman kerran läpällä pökkäsee ni sitä ei tarvi laskea, mutta huh huh jos siitä lähtee jotain säätöä kehittelemään ni molemminpuolinen hermoromahdus edessä.

Minä olin kuuden lapsen yh siinä vaiheessa kun solmin toisen avioliittoni.
Ja hyvin on kestänyt ilman kummankaan hermojen romahteluja.

:)

• Tykkää
Reactions: Kurjenkello

Yhteistyössä