Paskamutsi täällä hei.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kowalski
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Accra:
Alkuperäinen kirjoittaja Ti Anna:
Oho, aika hassua, jos eivät huomaa. Onko niillä sitten NIIN paljon leluja.
no meillä ei ainakaan oo niin paljon leluja,mutta semmosta turhan päivästä romua kertyy..rikkinäisiä juttuja,paperisilppua yms..

Just tuollaisia mäkin heitin pois. Ja suklaamunaylläreitä, Hese/Mäkkäri-leluja, Barbeja joilta puuttuu käsi/jalka, autoja joista puuttuu ovi tai pyörä, jne.

Minä itse iloitsin lapsena siivouspäivän jälkeen. oli puhdasta ja siistiä ja sen takuulla huomasin (vaikka yh-äiti siivosi joka viikko suursiivouksen, matot ulos ym). Myös meillä lapset huomaavat aina kun on siivottu. Ihmettelen jos lapset eivät huomaa oman huoneensa siivousta.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Minä itse iloitsin lapsena siivouspäivän jälkeen. oli puhdasta ja siistiä ja sen takuulla huomasin (vaikka yh-äiti siivosi joka viikko suursiivouksen, matot ulos ym). Myös meillä lapset huomaavat aina kun on siivottu. Ihmettelen jos lapset eivät huomaa oman huoneensa siivousta.

No huomasihan ne sen, että on SIIVOTTU (tosin siellä pestiin lattiat yms viimeeksi tiistaina, ja lelut järjestetään paikoilleen joka ilta) muttei sitä että lelulaatikoista oli pöllitty kaikki "aarteet" eli rikkinäiset/turhat lelut, vessapaperirullat jotka oli mukamas kaukoputkia, tyhjät vitamiinipurkit jotka joskus oli jossain leikissä mukana, jne =)

Alkuperäinen kirjoittaja Pömppiäisten äiti:
Uusimmassa kaksplussassa oli neuvo, että romut viikoksi jätesäkkiin varastoon ja jos jotain lelua kysytään, niin saa takaisin, mutta jos ei mitään kaivata, koko läjä roskiin.

Hyvä neuvo. Joku päivä toteutan tämän.

Alkuperäinen kirjoittaja Swing:
Tykkäisittekö ite jos teidä miähet kävis läpi teidän meikit, ja heittäs omasta mielestään turhat/kulahtaneet/huonot roskiin? Tai vaatteet tai jotain...

Ei se niin uskaltais tehdä. Minä taas miehen pyynnöstä tyhjensin sen kaappia muuton yhteydessä.. käski erotella kirppikselle ja roskiin meneviä säilytettävistä vaatteista. Enhän minä ois arvannu, että se reikänen riepu, jota se ei ollut kertaakaan meidän aikana pitäny, on jotenki mielettömän tärkeä ja arvokas.

Mä just sanoin 14v.lle et sais jo luopua barbeista kun ei enää niillä leiki... Se on oikein hamsteri, kaikki pitää säästää. Sillä on vielä vaatteitakin jotka kokoa 134 ja just ja just voi mahtua päälle. Huoh...

Alkuperäinen kirjoittaja Q-kuppi:
Oho, aika hassua, jos eivät huomaa. Onko niillä sitten NIIN paljon leluja.

No...on :ashamed:

:) Sit varmaan lapsetkin arvostaa, jos tulee enemmän leikkitilaa. Ja että lelukasasta löytää jotain, jos se on vähän pienempi.

Joo, tykkäävät siististä huoneesta =)
Mutta ovat isoisäänsä tulleita: mitään ei saisi heittää pois, koska sitä voidaan ehkä joskus vielä mahdollisesti kaukaisessa tulevaisuudessa tarvita :xmas:

Mä olen muuten kanssa nyt tyhjennellyt huushollia turhasta roinasta. Aloitin just pojan huoneesta, sitten makkarin lipasto, keittiön kaapit, eteisen vaatekaappi yms.yms. tähän mennessä pelkkää ROSKAA on kannettu roskiin varmaan 20 pussillista ja lisää tulee...

Tänään keräsin pojan kaapista liian pienet vaatteet ja säilöin odottamaan Jårmaa ja sit olis vielä tarkoitus meidän vaatehuone käsitellä. Se tosin ihan ajatuksenakin kauhistuttaa kun on sellainen urakka...

Mutta on se kumma miten paljon puhdasta moskaroskaa sitä tuleekaan säilöttyä...

Älkää hyvät mamit, heittäkö roskiin ainakaan niitä yllätysmunista tulleita kokonaisia leluja!!! En tarkota niitä kasattavia vaan muita. Ku mie yritän niitä haalia itelleni kirppareilta yms. eikä aika enää riitä kiertelemiseen.

Jassoo, paskamutsilla on sitten huomennakin lapsivapaa päivä B)
Tytön pk:ssa on isovanhempien juhla, ja koska ukki menee sinne niin on kai ihan suotavaa että likkakin on siellä esiintymässä :D. Enkä onneksi meinannut unohtaa koko juhlaa... :ashamed: . Onneksi mun faija soitti. Mutsi on Seiskan bileristeilyllä :laugh: eikä pääse juhlaan.
Ja Ava-klinikalta soitettiin, tarttis mennä verikokeeseen taas, kun mun kuppatestin tuloksia ei kuulemma ole missään :| . No, sinne huomenna siis.
Pojan kyllä käyn hakemassa kotiin päiväunille, tykkään nukkua sen säheltäjän vieressä :heart: :) . Mutta likkaa en hae ennen kun juhlat on juhlittu.

Mä vein hirmu läjän yhdelle järjestölle, joka auttaa syrjäytyneitä perheitä leluja. vaan pari säkkiä olis vielä odottamassa varastossa joko pois heittämistä tai sit lahjottamista.. Tsiisus, miten tätä krääsää onkin näin kerääntynyt!?! :o :ashamed:

Tytön pk:ssa on isovanhempien juhla, ja koska ukki menee sinne niin on kai ihan suotavaa että likkakin on siellä esiintymässä :D. Enkä onneksi meinannut unohtaa koko juhlaa... :ashamed: . Onneksi mun faija soitti. Mutsi on Seiskan bileristeilyllä :laugh: eikä pääse juhlaan.
Ja Ava-klinikalta soitettiin, tarttis mennä verikokeeseen taas, kun mun kuppatestin tuloksia ei kuulemma ole missään :| . No, sinne huomenna siis.
Pojan kyllä käyn hakemassa kotiin päiväunille, tykkään nukkua sen säheltäjän vieressä :heart: :) . Mutta likkaa en hae ennen kun juhlat on juhlittu.

Miks sulta on otettu kuppatesti?

Johtuuko se siitä sun miehesi laivareissusta?

Alkuperäinen kirjoittaja Q-kupille:

Ilmeisesti liittyy lahjoitettaviin munasoluihin.Kai siinä kaikki tutkitaan.

2Kaikki lahjoittajamme ovat tutkittu normaaleiksi kromosomistoltaan, ja testattu HI-viruksen, tarttuvien maksatulehdusten ja yleisimpien tarttuvien sukupuolitautien varalta."

Alkuperäinen kirjoittaja Q-kupille:

:laugh: :laugh: :laugh: Ai kauheeta kun meinasin kusaista housuni :D . Nyt on kyllä pakko Q-kupin puolesta vastata. Tuo AVA-klinikka on erikoistunut lapsettomuushoitoihin ja siis Q-kuppi aikoo luovuttaa munasolujaan (mahtoikohan nyt mennä oikein). Ja siellä tietty testataan kaikki mahdolliset jotta saadaan tietää soveltuvuus. =)

Yhteistyössä