no meillä ei ainakaan oo niin paljon leluja,mutta semmosta turhan päivästä romua kertyy..rikkinäisiä juttuja,paperisilppua yms..Alkuperäinen kirjoittaja Ti Anna:Oho, aika hassua, jos eivät huomaa. Onko niillä sitten NIIN paljon leluja.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
no meillä ei ainakaan oo niin paljon leluja,mutta semmosta turhan päivästä romua kertyy..rikkinäisiä juttuja,paperisilppua yms..Alkuperäinen kirjoittaja Ti Anna:Oho, aika hassua, jos eivät huomaa. Onko niillä sitten NIIN paljon leluja.
Alkuperäinen kirjoittaja Accra:no meillä ei ainakaan oo niin paljon leluja,mutta semmosta turhan päivästä romua kertyy..rikkinäisiä juttuja,paperisilppua yms..Alkuperäinen kirjoittaja Ti Anna:Oho, aika hassua, jos eivät huomaa. Onko niillä sitten NIIN paljon leluja.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Minä itse iloitsin lapsena siivouspäivän jälkeen. oli puhdasta ja siistiä ja sen takuulla huomasin (vaikka yh-äiti siivosi joka viikko suursiivouksen, matot ulos ym). Myös meillä lapset huomaavat aina kun on siivottu. Ihmettelen jos lapset eivät huomaa oman huoneensa siivousta.
Alkuperäinen kirjoittaja Pömppiäisten äiti:Uusimmassa kaksplussassa oli neuvo, että romut viikoksi jätesäkkiin varastoon ja jos jotain lelua kysytään, niin saa takaisin, mutta jos ei mitään kaivata, koko läjä roskiin.
Alkuperäinen kirjoittaja Q-kuppi:Alkuperäinen kirjoittaja Ti Anna:Oho, aika hassua, jos eivät huomaa. Onko niillä sitten NIIN paljon leluja.
No...on :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja Swing:Tykkäisittekö ite jos teidä miähet kävis läpi teidän meikit, ja heittäs omasta mielestään turhat/kulahtaneet/huonot roskiin? Tai vaatteet tai jotain...
Alkuperäinen kirjoittaja Ti Anna:Alkuperäinen kirjoittaja Q-kuppi:Alkuperäinen kirjoittaja Ti Anna:Oho, aika hassua, jos eivät huomaa. Onko niillä sitten NIIN paljon leluja.
No...on :ashamed:
Sit varmaan lapsetkin arvostaa, jos tulee enemmän leikkitilaa. Ja että lelukasasta löytää jotain, jos se on vähän pienempi.
Alkuperäinen kirjoittaja ...:Laitan nyt vaikka tähän ketjuun kyssärin. Saako muut tehtyä uuden avauksen kun itselle valittaa jotain:Index was outside the bounds of the array.
Alkuperäinen kirjoittaja Q-kuppi:Jassoo, paskamutsilla on sitten huomennakin lapsivapaa päivä B)
Tytön pk:ssa on isovanhempien juhla, ja koska ukki menee sinne niin on kai ihan suotavaa että likkakin on siellä esiintymässä. Enkä onneksi meinannut unohtaa koko juhlaa... :ashamed: . Onneksi mun faija soitti. Mutsi on Seiskan bileristeilyllä
eikä pääse juhlaan.
Ja Ava-klinikalta soitettiin, tarttis mennä verikokeeseen taas, kun mun kuppatestin tuloksia ei kuulemma ole missään :| . No, sinne huomenna siis.
Pojan kyllä käyn hakemassa kotiin päiväunille, tykkään nukkua sen säheltäjän vieressä :heart:. Mutta likkaa en hae ennen kun juhlat on juhlittu.
Alkuperäinen kirjoittaja Q-kupille:Alkuperäinen kirjoittaja Q-kuppi:Jassoo, paskamutsilla on sitten huomennakin lapsivapaa päivä B)
Tytön pk:ssa on isovanhempien juhla, ja koska ukki menee sinne niin on kai ihan suotavaa että likkakin on siellä esiintymässä. Enkä onneksi meinannut unohtaa koko juhlaa... :ashamed: . Onneksi mun faija soitti. Mutsi on Seiskan bileristeilyllä
eikä pääse juhlaan.
Ja Ava-klinikalta soitettiin, tarttis mennä verikokeeseen taas, kun mun kuppatestin tuloksia ei kuulemma ole missään :| . No, sinne huomenna siis.
Pojan kyllä käyn hakemassa kotiin päiväunille, tykkään nukkua sen säheltäjän vieressä :heart:. Mutta likkaa en hae ennen kun juhlat on juhlittu.
Miks sulta on otettu kuppatesti?
Johtuuko se siitä sun miehesi laivareissusta?
Alkuperäinen kirjoittaja Q-kupille:Alkuperäinen kirjoittaja Q-kuppi:Jassoo, paskamutsilla on sitten huomennakin lapsivapaa päivä B)
eikä pääse juhlaan.
Miks sulta on otettu kuppatesti?
Johtuuko se siitä sun miehesi laivareissusta?