Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Pömppiäisten äiti:Uusimmassa kaksplussassa oli neuvo, että romut viikoksi jätesäkkiin varastoon ja jos jotain lelua kysytään, niin saa takaisin, mutta jos ei mitään kaivata, koko läjä roskiin.
Alkuperäinen kirjoittaja Sanna:Meidän tyttö (3v.) aina sanoo, että äiti, viedäänkö tää lelu/tavara kirppikselle?!Et vissii oon tainnu pitää kirppistä muutaman kerran...
Ainakin täällä meillä päin, jos lahjotti vaatetta vastaanottokeskukselle, niin ne vaattet meni MYYNTIIN heidän kirpputorille, eli pakolaiset sai ostaa niitä toisten lahjottamia vaatteita!!! Törkeetä...
Alkuperäinen kirjoittaja Pömppiäisten äiti:Uusimmassa kaksplussassa oli neuvo, että romut viikoksi jätesäkkiin varastoon ja jos jotain lelua kysytään, niin saa takaisin, mutta jos ei mitään kaivata, koko läjä roskiin.
Alkuperäinen kirjoittaja Swing:Tykkäisittekö ite jos teidä miähet kävis läpi teidän meikit, ja heittäs omasta mielestään turhat/kulahtaneet/huonot roskiin? Tai vaatteet tai jotain...
Alkuperäinen kirjoittaja Q-kupille:Alkuperäinen kirjoittaja Q-kuppi:Jassoo, paskamutsilla on sitten huomennakin lapsivapaa päivä B)
Tytön pk:ssa on isovanhempien juhla, ja koska ukki menee sinne niin on kai ihan suotavaa että likkakin on siellä esiintymässä. Enkä onneksi meinannut unohtaa koko juhlaa... :ashamed: . Onneksi mun faija soitti. Mutsi on Seiskan bileristeilyllä
eikä pääse juhlaan.
Ja Ava-klinikalta soitettiin, tarttis mennä verikokeeseen taas, kun mun kuppatestin tuloksia ei kuulemma ole missään :| . No, sinne huomenna siis.
Pojan kyllä käyn hakemassa kotiin päiväunille, tykkään nukkua sen säheltäjän vieressä :heart:. Mutta likkaa en hae ennen kun juhlat on juhlittu.
Miks sulta on otettu kuppatesti?
Johtuuko se siitä sun miehesi laivareissusta?
Alkuperäinen kirjoittaja Q-kupille:Miks sulta on otettu kuppatesti?
Johtuuko se siitä sun miehesi laivareissusta?