Paskamutsi täällä hei.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kowalski
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Taitaa olla kevättä ilmassa, kun vanhat roinat lähtee roskikseen. Määkin eilen kävin rankalla kädellä läpi oman vaatekaappini sekä vessan kaapit. Vielä olis eteinen järjestystä ja tyhjentelyä vailla.

Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Ei ne mitään huomaa. Mun pitäis tehdä kanssa sama...

Joo, ei huomaa, mä ratsaan lelulodjut säännöllisin väliajoin kaikesta pazkeesta ja koskaan mitään mutinoita tule. Mutta annas jos näkee että joku risa retale vietäisiin roskiin, jösses sitä meteliä.

Ja muistaahan kaikki, että se lelu mikä ei ole rikki (en tarkoita nyt niitä Hesen krääsä juttuja ), niin ne voi viedä kierrätyskeksukukseen, jotta joku muu voisi niillä leikkiä.

Täälä vielä paskempi, vein pojat tarhaan aamulla, ku niillä oli retkipäivä. Oon ehtiny nukkua päikkärit ja saanu pari koneellista pyykkiä pestyä... Eli en oo mitään edes jaksanu heittää pois :headwall: Koska tämä alkuraskauden väsymys ja saamattomuus loppuu |O

Meilläkin olis edessä tuo lelulaatikoiden putsaus, laatikot on pullollaan rikkinäisiä leluja tai jotain vessapaperirullista tehtyjä pötköjä, jotka joskus oli miekkoja :laugh: Kun vaan jaksais ruveta :|

Alkuperäinen kirjoittaja se toinen täti harmaantui:
Ja muistaahan kaikki, että se lelu mikä ei ole rikki (en tarkoita nyt niitä Hesen krääsä juttuja ), niin ne voi viedä kierrätyskeksukukseen, jotta joku muu voisi niillä leikkiä.

Mä olen yleensä vienytkin, esim. Ensi- ja turvakotiin, mutta nyt en jaksa :ashamed:
Ajattelin päiväkodista kysäistä huoliiko ne, ja jos ei huoli niin annan pehmot naapuruston koirille =) ja loput kippaan roskiin.

Alkuperäinen kirjoittaja Q-kuppi:
Paskamutsi heitti pois myös liitutaulun, ja kasan pehmoja joilla ei koskaan leikitä :snotty:

Ja miehen vaatekaapillakin tuli käytyä, parikymmentä t-paitaa ja pino sukkia & kalsareita päätyi jätesäkkiin, muutaman paidan leikkasin siivousräteiksi. Mies ei ainakaan huomaa mitään :D . Ellei sitten ala siivoamaan ja nappaa kaapista sattumalta rättiä, joka ennen oli hänen onnea tuova rakas paitansa.... :xmas:

Illemmalla tyhjenee olkkarin laatikosto, siellä on kaikenlaista tärkeää kuten kännykkälaskuja vuodelta 2004 |O

:laugh:

Hyvä hyvä! Meilläkin oli ensin likalta 3kk 10 barbieta kaapissa ja ku ei edes huomannu et jotain puuttuu, viskasin menemään.

Peri minun vanhat barbiet (30kpl) ja osa on hajonnut leikeissä ja sit hän on saanut niin paljon barbieita, winxejä ja bratzejä lahjaks et parempi vaan karsia reilulla kädellä.

Teen kanssa noita kaapiston tyhjennyksiä aina kun on poissa kotoa, ei osaa sit mitään kaivata

Meillä aloitettiin eilen vauvan vaatteiden ja pehmolelujen läpi käyminen. Tänään jatketaan lasten muista leluista. Sit mun vaatekaappi ja ukon myös. Pois ei heitetä, vaan kuulin ystävältäni pakolaisista jotka tarvitsevat apua. Ystäväni äiti on töissä paikassa jonne pakolaiset on sijoitettu. Suomella on kuulemma velvollisuus (kiintiö) ottaa heidät vastaan, muttei velvollisuutta antaa heille mitään. Jotta pehmolelut, tyynyt ja täkit jotka meillä vaan kaapissa pölyyntyy saavat toivottavasti uudet ja paremmat omistajat.

Poika 4 ja 1/2-vuotta tietää minne tavarat menee ja haluaa auttaa (kerää omista tavaroistaan ne joita ei tarvitse), mutta tyttö 3v. pelkää, että hänen kaikki vauvan tavarat ovat mennyttä iltaan mennessä. Yritäpä siinä selittää. :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja Pähkinä3:
Paskamutsi heitti pois myös liitutaulun, ja kasan pehmoja joilla ei koskaan leikitä :snotty:

Ja miehen vaatekaapillakin tuli käytyä, parikymmentä t-paitaa ja pino sukkia & kalsareita päätyi jätesäkkiin, muutaman paidan leikkasin siivousräteiksi. Mies ei ainakaan huomaa mitään :D . Ellei sitten ala siivoamaan ja nappaa kaapista sattumalta rättiä, joka ennen oli hänen onnea tuova rakas paitansa.... :xmas:

Illemmalla tyhjenee olkkarin laatikosto, siellä on kaikenlaista tärkeää kuten kännykkälaskuja vuodelta 2004 |O

Voi voi, minkä virheen teit. Minä tein saman miehen vanhalle paidalle, jonka oli joskus vuonna erkki ostanu Panteran keikalta. Paita oli reikiä täynnä ja värit oli lähteny aika päivää sitte. Muisto keikasta.. oikeastaan ainoa muisto koko keikasta, koska mitään itse bändin esiintymisestä ei muista. Oli siinä isolla miehellä itkussa pidättelemistä
:whistle: :D

Heeei, mä haluan myös lahjoittaa meille tarpeettomat vaatteet ja lelut pakolaisille =). Taidanpa laittaa vastaanottokeskukseen sähköpostia ja kysyä tarvitseeko ne siellä jotain.

Voiko alemmaksi enää vajota? En haekaan lapsia nyt kahdelta, vaan vasta välipalan jälkeen noin kello kolme. Nyt vien pyykit pesutupaan kuivausrumpuun B) ja imuroin vielä ennen kun lapset tulee.

Alkuperäinen kirjoittaja Mariduk:

Voi voi, minkä virheen teit. Minä tein saman miehen vanhalle paidalle, jonka oli joskus vuonna erkki osatnu Panteran keikalta. Paitra oli reikiä täynnä ja värit oli lähteny aika päivää sitte. Muisto keikasta.. oikeastaan ainoa muisto koko keikasta, koska mitään itse bändin esiintymisestä ei muista. Oli siinä isolla miehellä itkussa pidättelemistä

Meille meinasi jo kerran tulla ero, kun viskasin miehen baarimikkoaikoinaan saaman Tanskan futisjoukkueen pelipaidan roskiin, siinä oli hänen tanskalaisten asiakkaidensa nimmarit ja jotain läppää kirjoitettuna. Viimeinen muisto hohtokkailta baarimikkoajoilta, kun mies oli kuin Tom Cruise Cocktailissa mutta parempi, kuten kaikki aina sanoi :D. Kamala minä :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Mariduk:

Voi voi, minkä virheen teit. Minä tein saman miehen vanhalle paidalle, jonka oli joskus vuonna erkki osatnu Panteran keikalta. Paitra oli reikiä täynnä ja värit oli lähteny aika päivää sitte. Muisto keikasta.. oikeastaan ainoa muisto koko keikasta, koska mitään itse bändin esiintymisestä ei muista. Oli siinä isolla miehellä itkussa pidättelemistä

Meille meinasi jo kerran tulla ero, kun viskasin miehen baarimikkoaikoinaan saaman Tanskan futisjoukkueen pelipaidan roskiin, siinä oli hänen tanskalaisten asiakkaidensa nimmarit ja jotain läppää kirjoitettuna. Viimeinen muisto hohtokkailta baarimikkoajoilta, kun mies oli kuin Tom Cruise Cocktailissa mutta parempi, kuten kaikki aina sanoi :D. Kamala minä :ashamed:

ei me naiset vaan tajuta
:saint:

Meidän tyttö (3v.) aina sanoo, että äiti, viedäänkö tää lelu/tavara kirppikselle?! :D Et vissii oon tainnu pitää kirppistä muutaman kerran...
Ainakin täällä meillä päin, jos lahjotti vaatetta vastaanottokeskukselle, niin ne vaattet meni MYYNTIIN heidän kirpputorille, eli pakolaiset sai ostaa niitä toisten lahjottamia vaatteita!!! Törkeetä...

Alkuperäinen kirjoittaja Accra:
Q-kuppi,kun oot vauhdissa siivousten suhteen,niin tänne päin vois tulla kans vähän tekee kaappitilaa :whistle: :wave:

Emmä viitti :xmas:
Muksut leikkii huoneessaan, eikä ne vielä ainakaan ole osanneet kaivata kadonneita aarteitaan =)

Alkuperäinen kirjoittaja Accra:
Q-kuppi,kun oot vauhdissa siivousten suhteen,niin tänne päin vois tulla kans vähän tekee kaappitilaa :whistle: :wave:

Emmä viitti :xmas:
Muksut leikkii huoneessaan, eikä ne vielä ainakaan ole osanneet kaivata kadonneita aarteitaan =)

:snotty: ei sitten!ei meillä tyttö oo ikinä huomannu,jos jotain tavaraa on hävinny :whistle:

Ihanan huomata, ettei tämä mutsi ole ainoa, joka tuollaista tekee.. Mies oli just hetki sitten viikonlopun pois ja kas kummaa kun tuli siistejä kaappeja! Samoin tuo lastenhuone tyhjenee aina aika tehokkaasti! Juri yksi päivä esikoinen kyseli jotain pehmoelukkaa, johon oli vain pakko todeta, että: "jaa`a, oliskohan mennyt vain piiloon..?" Kun ei voi sanoa, että lähti roskiin!!
Kirpparikamaa on meillä ja paljon, onneksi jonkun roina voi olla toisen aarre! :D

Yhteistyössä