Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Ei ne mitään huomaa. Mun pitäis tehdä kanssa sama...
Alkuperäinen kirjoittaja Kukamitähäh:Mihis ap muuttaa?Onko isompi asunto?
Alkuperäinen kirjoittaja se toinen täti harmaantui:Ja muistaahan kaikki, että se lelu mikä ei ole rikki (en tarkoita nyt niitä Hesen krääsä juttuja ), niin ne voi viedä kierrätyskeksukukseen, jotta joku muu voisi niillä leikkiä.
Alkuperäinen kirjoittaja Q-kuppi:Paskamutsi heitti pois myös liitutaulun, ja kasan pehmoja joilla ei koskaan leikitä :snotty:
Ja miehen vaatekaapillakin tuli käytyä, parikymmentä t-paitaa ja pino sukkia & kalsareita päätyi jätesäkkiin, muutaman paidan leikkasin siivousräteiksi. Mies ei ainakaan huomaa mitään. Ellei sitten ala siivoamaan ja nappaa kaapista sattumalta rättiä, joka ennen oli hänen onnea tuova rakas paitansa.... :xmas:
Illemmalla tyhjenee olkkarin laatikosto, siellä on kaikenlaista tärkeää kuten kännykkälaskuja vuodelta 2004 |O
Alkuperäinen kirjoittaja Pähkinä3:Alkuperäinen kirjoittaja Q-kuppi:Paskamutsi heitti pois myös liitutaulun, ja kasan pehmoja joilla ei koskaan leikitä :snotty:
Ja miehen vaatekaapillakin tuli käytyä, parikymmentä t-paitaa ja pino sukkia & kalsareita päätyi jätesäkkiin, muutaman paidan leikkasin siivousräteiksi. Mies ei ainakaan huomaa mitään. Ellei sitten ala siivoamaan ja nappaa kaapista sattumalta rättiä, joka ennen oli hänen onnea tuova rakas paitansa.... :xmas:
Illemmalla tyhjenee olkkarin laatikosto, siellä on kaikenlaista tärkeää kuten kännykkälaskuja vuodelta 2004 |O
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Mariduk:Alkuperäinen kirjoittaja Pähkinä3:Alkuperäinen kirjoittaja Q-kuppi:Paskamutsi heitti pois myös liitutaulun, ja kasan pehmoja joilla ei koskaan leikitä :snotty:
![]()
Voi voi, minkä virheen teit. Minä tein saman miehen vanhalle paidalle, jonka oli joskus vuonna erkki osatnu Panteran keikalta. Paitra oli reikiä täynnä ja värit oli lähteny aika päivää sitte. Muisto keikasta.. oikeastaan ainoa muisto koko keikasta, koska mitään itse bändin esiintymisestä ei muista. Oli siinä isolla miehellä itkussa pidättelemistä
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Q-kuppi:Alkuperäinen kirjoittaja Mariduk:Alkuperäinen kirjoittaja Pähkinä3:Alkuperäinen kirjoittaja Q-kuppi:Paskamutsi heitti pois myös liitutaulun, ja kasan pehmoja joilla ei koskaan leikitä :snotty:
![]()
Voi voi, minkä virheen teit. Minä tein saman miehen vanhalle paidalle, jonka oli joskus vuonna erkki osatnu Panteran keikalta. Paitra oli reikiä täynnä ja värit oli lähteny aika päivää sitte. Muisto keikasta.. oikeastaan ainoa muisto koko keikasta, koska mitään itse bändin esiintymisestä ei muista. Oli siinä isolla miehellä itkussa pidättelemistä
![]()
![]()
Meille meinasi jo kerran tulla ero, kun viskasin miehen baarimikkoaikoinaan saaman Tanskan futisjoukkueen pelipaidan roskiin, siinä oli hänen tanskalaisten asiakkaidensa nimmarit ja jotain läppää kirjoitettuna. Viimeinen muisto hohtokkailta baarimikkoajoilta, kun mies oli kuin Tom Cruise Cocktailissa mutta parempi, kuten kaikki aina sanoi. Kamala minä :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja Accra:Q-kuppi,kun oot vauhdissa siivousten suhteen,niin tänne päin vois tulla kans vähän tekee kaappitilaa:wave:
Alkuperäinen kirjoittaja Q-kuppi:Alkuperäinen kirjoittaja Accra:Q-kuppi,kun oot vauhdissa siivousten suhteen,niin tänne päin vois tulla kans vähän tekee kaappitilaa:wave:
Emmä viitti :xmas:
Muksut leikkii huoneessaan, eikä ne vielä ainakaan ole osanneet kaivata kadonneita aarteitaan =)
Alkuperäinen kirjoittaja Ti Anna:Oho, aika hassua, jos eivät huomaa. Onko niillä sitten NIIN paljon leluja.