Paskamutsi täällä hei.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kowalski
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kowalski

Aktiivinen jäsen
14.07.2007
82 472
9
36
Vein lapset aamukasilta tarhaan, ja tyhjensin lasten lelulokerikosta KAIKKI ns. romut. Eli ihanaiset Hese-lelut, suklaamunayllärit, jne. Täyteen piirrettyjä vihkoja ja värityskirjoja meni roskiin iso kasa, samoin vahaliidun pätkiä. Nyt ruoka on uunissa, hetken päästä syön, ja sitten on pehmolelujen vuoro. Keittiölelut ajattelin pussittaa ja kipata varastoon.

Saa nähdä huomaako lapset mitään kun haen ne päikkäreiden jälkeen kotiin :snotty:

Meillä on niin vanhempiinsa tullut hamstraaja, että kaikesta pitää neuvotella ennen varastoon viemistä.
Olisipa minullakin tilaisuus tehdä noin... :xmas:

Uusimmassa kaksplussassa oli neuvo, että romut viikoksi jätesäkkiin varastoon ja jos jotain lelua kysytään, niin saa takaisin, mutta jos ei mitään kaivata, koko läjä roskiin.

Alkuperäinen kirjoittaja Jiscoana:
Meillä on niin vanhempiinsa tullut hamstraaja, että kaikesta pitää neuvotella ennen varastoon viemistä.
Olisipa minullakin tilaisuus tehdä noin... :xmas:

Meillä on kaksi hamsteria, ja juuri siksi toiminkin heidän selkänsä takana :saint:

Meillä likka alkovalitta et "hei äitimulla on liikaaleluja ja vaatteita, voisko niille tehdä jotai" :D
täytyy kans joku päivä mennä ja penkoa nuo kaikki läpitte :)tyttö on siis just täyttäny 9 :)

Alkuperäinen kirjoittaja Cycadeen:
Meillä on pian muutto edessä ja meikä raijaa aivan surutta kaikki liiat lelut roskiin! Ihana päästä ylimääräsestä rojusta eroon!

Mekin muutetaan noin kuukauden päästä =)
Ja KAIKKI romu lentää roskiin, se on varmaa!

Mäkin heitin 9-vuotiaan (joka periaatteessa on meillä ainut, joka osaa itekkin jotain heittää pois) polvesta puhki olevat 116 senttiset farkut pois ja olin kyllä ihan tyhmä sen jälkeen...Se siis huomas kuitenkin, ne oli hänen lempifarkut ja mä täys paska :kieh: Mä menin luulemaan, ettei se huomaa jos sen ylenpalttisesta vaatevarastosta häviää yksi vaatekappale :saint:

sama urakka täälläkin, mutta aloittelin helpoimmasta, eli vaatteiden raakkauksesta :xmas: ... seuraavana vuorossa turhakkeet lelut, jotka joutaa roskiin. Tosin, kun olin jo heittämässä yhtä jalkavaivaista ponia roskiin, niin eikös nuorimmainen ominut sen rakkaaksi lelukseen... :whistle:

Mä MEINASIN aloittaa alakerrassa siivoamisen (lapsukaiset flunssassa ja toisella kuumetta, en lähde viemään ulos) Erehdyin sitten tutkaisemaan paria kaappia ja sinne se innostus katosi.. Mua niin v****taa taas tän kämpän kunto! Ihan kuin ei kukaan muu osaisi laittaa mitään paikalleen kuin mä *raivoaa hiljaa mielessään*

Paskamutsi heitti pois myös liitutaulun, ja kasan pehmoja joilla ei koskaan leikitä :snotty:

Ja miehen vaatekaapillakin tuli käytyä, parikymmentä t-paitaa ja pino sukkia & kalsareita päätyi jätesäkkiin, muutaman paidan leikkasin siivousräteiksi. Mies ei ainakaan huomaa mitään :D . Ellei sitten ala siivoamaan ja nappaa kaapista sattumalta rättiä, joka ennen oli hänen onnea tuova rakas paitansa.... :xmas:

Illemmalla tyhjenee olkkarin laatikosto, siellä on kaikenlaista tärkeää kuten kännykkälaskuja vuodelta 2004 |O

Yhteistyössä