Paska ukko

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja !!!!!!!!!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

!!!!!!!!!

Vieras
Tilanne on se että mies vaihtoi kesällä työpaikkaa ja on sellainen työ jossa vuorot on 8-10 tuntia.Eli miestä ei paljon kotona näy.Miehen läheisin työkaveri on seitsemän vuotta nuorempi kuin mieheni ja he viettävät paljon aikaa yhdessä iltaisin lähi kuppilassa kaljalla käyden.Itse en pääse mukaan koska meillä on kaksi lasta.Mies on aina arvostellut minun ulkonäköäni ja olen monesti sanonut etten halua kuulla moisia loukkauksia.Siihen hän toteaa että leikillään sanoi.Oli leikillään tai ei,en silti halua kuulla sellaista.Sen verran mieheni on saanut itsetuntoani poljettua alas että koen olevani ruma yms.Rakastan silti miestäni mutta nyt olen mustasukkainen kun hänen uudessa työkaveripiirissään on minua kymmenen vuotta nuorempia naisia joita hän kovasti kehuu.Harvoin itse tulee käytyä kapakoissa mutta kun viimeksi kävin niin se on minulle itsetunnon kohennusta kun huomaa että muut miehet olisi kiinnostuneita.En oikein tiedä mitä tässä pitäisi tehdä ja kuinka kauan jaksan tälläistä.Alkaa mustasukkaisuus riivaamaan niin paljon että välillä mietin onko miehellä säpinää jonkun naisen alun kanssa.Onko muilla tälläisiä kokemuksia?

Mieheni on pankinjohtaja, viisissäkymmenissä oleva suht` hyvännäköinen ja tyylikäskin...arvaappas vaan?
Sanottava on ettei ole kerta tai kaksi kun olen ollut melko toivoton, varsinkin takavuosina oli pippaloita jos jonkinlaisia..ja usein niin että vain henkilökunta sai olla mukana.

Joka kesä tulevat uudet kauniit opiskelijatytöt työharjoitteluun, ja aika monella saattaa olla kuvitelma päästä johtajan suosikiksi..onhan se makeeta jos niin käy.

Jos haluat elää "selväpäisenä", on parasta luottaa mieheesi ellei tule faktaa jostain muusta.

Keskustele asiasta ja kerro hänelle huolesi...

Ap. miehesi käyttäytyy tosi huonosti, mutta älä anna sen nujertaa itseäsi.
Jos mies on niin muiden vietävissä ja houkutuksille herkkä niin muistuta häntä isyydestä ja aviopuolison velvoitteista (ja oikeuksista), mitä hän lupasi vihkivalassa.
Muistuta siitä, että hänkin vanhenee, eikä ole enää yhtä vetävä, kuin ne nuoret miehet joiden kanssa hän viihtyy kuppiloissa.
"Luojan luomalle" ulkonäöllemme emme kukaan voi periaatteessa mitään (erikseen ovat kauneuskirurgiat yms.) ja on erittäin törkeää käytöstä arvostelle sellaista asiaa mille ihminen ei itse mahda mitään.
Ulkonäön ja olemuksen arvostelu satuttaa miehiä yhtä kovasti kuin naisiakin, jos ei vielä kovemmin. Anna siis samalla mitalla takaisin :).
ÄLÄ anna nujertaa itsetuntoasi puolustaudu.

pankkimiehen vaimo. Ne "pankkitytöt" eivät ihan varmasti ole miehesi perään. Jos joku on jonkun perään, niin kyllä se menee niinpäin, että "pankkipojat" yrittävät vokotella pankkityttöjä, yleensä tilaisuuksissa, joissa ovat maistissa. Pankin naiset eivät suosioita tai romanssinpoikasia kalastele, se merkitsisi ongelmia siellä töissä!! Sitäpaitsi, työ on arkista ja työkaverit arkisia.

Teillä on ap:n kanssa yhteistä huono itsetunto. Se panee pelkäämään mörköjä noiden työkaverian hahmossa. Äijä taas menojalkoineen on innostunut uudesta hommasta ja luulee, jotta täällä pitää "edustaa" ollakseen porukassa mukana. Uutuudenviehätystä ja jalat osittain ilmassa, kyllä sieltä maan pinnalle tipahtaa. Toivottavasti siististi, jotta ei tule vahinkoja.

Minä yhdyn alkuperäisen otsikkoon, että paska ukko on.

Ei ole parisuhteesta tietoakaan tuossa perheessä. Kotityöt ja lastenhoito on istutettu yksin vaimolle. On tietysti hyvä piiloutua pitkän työpäivän taakse, mutta vapaa-ajan vietto muun kuin oman perheen kanssa (jatkuvalla syötöllä) ei selity millään muulla kuin itsekkäällä käytöksellä.

Voi tietysti yrittää puhua? Mutta ehkä kannattaa alkaa panemaan rahaa villasukkaan ja nostaa kytkintä. Aika toivottomalta tuntuu eläminen ukon kanssa joka ei arvosta eikä kunnioita Vaimoaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Ole rauhassa:
pankkimiehen vaimo. Ne "pankkitytöt" eivät ihan varmasti ole miehesi perään. Jos joku on jonkun perään, niin kyllä se menee niinpäin, että "pankkipojat" yrittävät vokotella pankkityttöjä, yleensä tilaisuuksissa, joissa ovat maistissa. Pankin naiset eivät suosioita tai romanssinpoikasia kalastele, se merkitsisi ongelmia siellä töissä!! Sitäpaitsi, työ on arkista ja työkaverit arkisia.

Teillä on ap:n kanssa yhteistä huono itsetunto. Se panee pelkäämään mörköjä noiden työkaverian hahmossa. Äijä taas menojalkoineen on innostunut uudesta hommasta ja luulee, jotta täällä pitää "edustaa" ollakseen porukassa mukana. Uutuudenviehätystä ja jalat osittain ilmassa, kyllä sieltä maan pinnalle tipahtaa. Toivottavasti siististi, jotta ei tule vahinkoja.

Tuo on sinun näkemyksesi...mistäs tiedät että minä en ole aikkoinaan ollut se "kesätyttö

Ukko kertoi menevänsä Viroon koulutusreissulle. Nyt onkin kaveriporukka menossa samaan hotelliin ja "koulutusreissu" ei liene totta. Mitä ne siellä Virossa oikein tekevät?

Alkuperäinen kirjoittaja Ymmärrän vähän;10198292:
Tuo on sinun näkemyksesi...mistäs tiedät että minä en ole aikkoinaan ollut se "kesätyttö

Enhän minä tiedäkään, mutta kuule, siihen 31 vuoteen mahtui kyllä porukkaa kaikennäköistä. Ei siellä yhdessä vanhettu. Sitäpaitsi, nuori ja viehättävä olin minäkin aloittaessani, joten kyllä ne pankkipojat yritti lähelle päästä monta kertaa...

Me pankkitytöt naureskeltiin yritteliäimmille välillä päin naamaakin ja keskenämme vielä useammin. Saattoihan siellä joskus sattua semmostakin, jotta nämä pankkityttö ja -poika olivat asiasta yhtä mieltä, mutta semmosta tapahtuu muuallakin, joten ei siinä suhteessa steriiliä paikkaa olekaan.

Miehet menee viroon ryyppäämään ja käymään halvoissa huorissa. joka taksikuski tietää huoratalon johon koko porukka miehiä yhdessä menee. ja jos vielä valehteli asiasta niin onnea teille.

Alkuperäinen kirjoittaja Ymmärrän vähän;10198292:

Niin, no silloin aikoinaan kun sinä olit se kesätyttö niin myös miehesi oli luonnollisesti nuorempi. Jos sinä siis olet se sama pankinjohtajan vaimo joka on kirjoittanut tänne aikaisemmin?

Nykyiset kesätytöt tuskin ovat kiinnostuneita miehestäsi siinä mielessä. Vaikka sinä pidätkin miestäsi komeana ja tyylikkäänä, niin niiden nuorten tyttöjen silmissä hän kuitenkin on vanha 5-kymppinen rupsahtanut äijä. Eli ei syytä huoleen.

Miehestäsi en tietenkään voi sanoa mitään...Voihan se olla niin että miehesi kuitenkin YRITTÄÄ iskeä niitä nuoria kesätyttöjä, vaikka yritykset tuskin johtavat mihinkään...

Yhteistyössä