?
!!!!!!!!!
Vieras
Tilanne on se että mies vaihtoi kesällä työpaikkaa ja on sellainen työ jossa vuorot on 8-10 tuntia.Eli miestä ei paljon kotona näy.Miehen läheisin työkaveri on seitsemän vuotta nuorempi kuin mieheni ja he viettävät paljon aikaa yhdessä iltaisin lähi kuppilassa kaljalla käyden.Itse en pääse mukaan koska meillä on kaksi lasta.Mies on aina arvostellut minun ulkonäköäni ja olen monesti sanonut etten halua kuulla moisia loukkauksia.Siihen hän toteaa että leikillään sanoi.Oli leikillään tai ei,en silti halua kuulla sellaista.Sen verran mieheni on saanut itsetuntoani poljettua alas että koen olevani ruma yms.Rakastan silti miestäni mutta nyt olen mustasukkainen kun hänen uudessa työkaveripiirissään on minua kymmenen vuotta nuorempia naisia joita hän kovasti kehuu.Harvoin itse tulee käytyä kapakoissa mutta kun viimeksi kävin niin se on minulle itsetunnon kohennusta kun huomaa että muut miehet olisi kiinnostuneita.En oikein tiedä mitä tässä pitäisi tehdä ja kuinka kauan jaksan tälläistä.Alkaa mustasukkaisuus riivaamaan niin paljon että välillä mietin onko miehellä säpinää jonkun naisen alun kanssa.Onko muilla tälläisiä kokemuksia?