PAS toukokuussa

Ensin onnittelut Enkelitytön äitille :heart:

Omia kuulumisia: eilen oli ultra ja määriteltiin siirtopäivä, joka on maanantaina 26.5. eli täsmälleen 2 vuotta siitä, kun esikoisemme siirrettiin =) Toivottavasti tuo päivämäärä tuo rutkasti onnea mukanaan.

Aamulla aloitin luget, ällöä vuotoa taas luvassa.

Vähän keskustelimme lääkärin kanssa jo seuraavasta IVF:stä, kun en oikein jaksa uskoa PASilla onnistumiseen. Haluaisin IVF:n heti näiden PASien perään, jotta ehtisin sen hoitaa alta pois ennen töihinpaluuta, mutta ilmeisesti pitää olla yksi välikierto lääkkeellisen PASin jälkeen, ennenkuin IVF voidaan aloittaa. Tylsää :(

Nyt vaan odotellaan maanantaita ja siitä se pitkä odotus vasta alkaakin :whistle:
 
:flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower:
ONNEA ENKELITYTÖN ÄIDILLE!

Ihanaa kuulla hyviä uutisia :D Se luo niin paljon uskoa näiden hoitojen onnistumiseen! Lisää tytöt samanlaisia uutisia tänne!

Angela77: mennään aika samoissa. Tänään kävin myös lääkärillä. Siirto tehdään heti kesäkuun ekoina päivinä (jos on jotain siirrettävää, koska pakkasessa enää 2 jäljellä ) ja en myöskään oikein usko onnistumiseen. Juteltiin tuosta samaisesta pakollisesta välikierrosta -ja uusi IVF alkaa heti elokuusta. Nyt vaan jotenkin ajattelee että sitä kohti tässä mennään vaikka vielä tosiaan on tämäkin PAS tekemättä.... Kaipa tämä on sitä itsesuojelua...
Tsemppiä Angela siirtopäivää varten. Tulethan kertomaan kuulumiset heti siirron jälkeen!
 
Mukana menossa 23.5.2008

Kaitlin ...............1 IVF 6. PAS ........vko 21-22
Popsy ...................1 IVF 2. PAS .........pp4 -testi 2.6.
Angela77............... 1 IVF 3. PAS ........siirto 26.5.
Bantsku ................1 ICSI 3 PAS ........pp2 -testi 4.6.
Suuri ihmettelijä .....1 IVF 1 PAS .........pp14
matilda2008.......... 1 IVF 2. PAS......... siirto vko23
Hopebaby............. 1 IVF 1. PAS .........pp3 -testi 2.6.
Ciana ...................1 ICSI 2 PAS .........pp8
:flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: [/quote]


Plussanneet
suru-llinen............. 1 IVF 1. PAS
Enkelitytön äiti........2IVF 1 PAS

Myöhemmin onnistuvat
Mithril.................... 1 IVF 2.PAS
 
Toivottavasti päivitys meni kaikkien osalta oikein. Saatte listaa korjattua kun painatte "Lainaa" ja sitten muokkaatte listan.

Suuri ihmettelijä: sulla on piinapäivät loppusuoralla. Mitä kuuluu???

Kaitlin: Joko sulla on siirto tehty?
 
Heissan kaikille ja ONNEA Enkelitytön äidille!

Täällä tuli negaa. Kyllä otti hetkellisesti päähän, mutta ei niin paljon kun viimeeksi. Varailin juuri uuteen ultraan aikaa eli seuraavaa PASia odotellessa, tod.näk. ensi viikon lopussa tai seuraavan alussa.
 
Tänään oli siirto, yksi 7 soluinen alkio siirrettiin. Joutuivat sulattamaan kaikki pakkasessa olleet 4 alkiota, kolme ei selvinnyt sulatuksesta :'( Eli nyt meillä pakkanen tyhjänä.

Toiveet ei kovin korkealla ole, lääkäri sanoi niin pessimistisesti, että on meillä tällaisista alkioista raskauksi alkanut... Ja kaksi edellistä siirrettyä alkiota oli myös 7 soluisia ja niistä raskaus ei alkanut.

Juttelimme sitten lääkärin kanssa jatkosta ja uutta IVF:ää kohti sitten heinä-elokuussa. Jos tästä tulee negaa, jatkan lääkitystä viikon pidempään, niin saamme aloitettua IVF:n niin, että klinikan kesäloma ei haittaa hoitoa ja saan koko rumban alta pois ennenkuin palaan töihin syyskuussa. Pitkällä kaavalla IVF siis edessä, näin nyt ajattelen.

Nyt sitten alkaa kahden viikon piina :| Verikoe on 9.6. Sitä odotellessa....
 
Minähän ehdin tekemään comebackin tähän ketjuun :D Huomenna on nimittäin seuraavan yrityksen eka ultra. Tänä aamuna ovistesti näytti jo haaleata viivaa, joka saattaa "kypsyä" jo huomiseksi. Pahalla tuurilla ovis osuu kuitenkin torstaille jolloin siirto jää tekemättä. Noh. Harmittelen sitä sitten, jos niin käy. Edellisessä siirrossa jouduttiin sulattamaan kaksi olkea ennen kuin saatiin siirrettävää. Nyt jäljellä on enää tasan kaksi olkea eli voihan tässä käydä niinkin, että siirrytään PASseista takaisin IVFn.

Mutta maailman suurimmat onnittelut kaikille plussanneille ja lämpimiä ajatuksia sekä onnen toivotuksia tulosta vielä odotteleville :heart:
 
Ihanaa Mithril että palasit! Ja tsemppiä seuraavaan siirtoon - Eikö olekin jännää miten sitä jaksaa suuren pettymyksen jälkeen katsoa aina tulevaisuuteen ja innostua uudesta hoidosta!

Angela ONNEA siirron johdosta! Nyt jätät muut murheet mielestäsi ja nautit tuosta tunteesta: "raskaana kunnes toisin todistetaan"! Sulla on nyt yksi kyytiläinen ja se on pääasia, eikö?!

Mulla tuo siirto on tosiaan tuolla kesäkuun puolella, joten siirryn tästä tuonne kesäkuun pinoon. :wave: Toivon todellakin, ettei teistä piinapäiväilijöistä tule sinne yksikään (muuta kuin kertomaan tietysti hyviä uutisia), mutta jos niin ikävästi käy että näin tapahtuu niin siellä ollaan tukemassa toinen toisiamme! Käyn täällä kuitenkin varmasti vielä seurailemassa etidän piinailuja. :)
 
Kiitos matilda :hug: Comebackini ei kuitenkaan tällä kertaa onnistunut. Aamulla ultrassa todettiin, että ovulaatio on jo tapahtunut ja koska se on tapahtunut niin varhain/ei ole varmaa onko tapahtunut ollenkaan, seuraava siirto tehdään lääkkeelliseen kiertoon.

Hieman ristiriitaiset tunteet tällä hetkellä. Pelottaa tuo lääkkeiden määrän lisääntyminen, mutta toisaalta ovulaation kanssa arpominen on kahdessa edellisessä siirrossa ollut tosi stressaavaa. Siis sitä on arvottu juuri siksi, että mulla se tapahtuu niin kamalan aikaisin ja pienestä munarakkulasta, että edes sinä päivänä, kun testi näyttää positiivista, lääkärit eivät ole ultrassa olleet 100-varmoja ovulaatiosta.

Onko kenelläkään täällä kokemusta siirtymisesta luomukierrosta lääkkeelliseen passiin? Kertokaa pliis rohkaisevia tarinointa =)

Onnea Angelalle siirron johdosta.
 
Ilmoittelen väliaikatietoja. Mulla tänään pp 8 ja oireita on monenlaisia; väsymystä, palelua, kuplintaa ja vihlaisuja mahassa. Luulen kuitenkin kuvitelleeni nuo kaikki, koska kontrolloin kehoani nyt äärimmäisellä tarkkuudella. Naurattaa tämä touhu välillä, kun jokaiseen nipistykseen ja suolen kurinaan reagoin. Mutta lääkkeistä ainakin tulee huono olo; huomaus, kuvotus ja vatsan turvotus alkaa viimeistään tunnin päästä. Ajattelin jo välillä lopettaa lääkityksen kun voin niin huonosti, mutta sitkeesti olen jatkanut, jospa kuitenkin... Popsy ja Bantsu millaisia oireita teillä on ja miten ylipäätä voitte? "Tuplaviivoja" kaikille piinailijoille ja rutkasti onnea matkaan plussanneille!
 
Moikka,

Suuri ihmettelijä :hug:

Onnea siirosta Angela!

Minulla ei oikein mitään kunnollisia oireita ole. Nipistelee vatsaa tietysti, mutta nämä on luge-nippailuja. Rinnat on kyllä kipeät, mutta siinäpä se. Itseasiassa yli viikko on mennyt siirrosta tosi nopsaan ja hyvillä mielin.

Tuplaviivoja toivottelen minäkin!
Bantsku
 
Minä se menin ja testasin jo tänään (pp10). Selkeä negahan se taas tälläkin kertaa oli :(
Sitä kyllä vahvasti aavistelin, vaikkakin viime päivien alavatsajomottelut ja -nipistelyt, joita ei ennen ole juurikaan ollut, saivat vähän toiveita nousemaan. Lugeista siis ne.
Aika epätodennäköistä se on, että tuo tuosta enää muuttuisi. Tämä erä oli siis tässä. Voi itku!
 
:hug: Popsy ja suuri ihmettelijä.

Omalla kohdallani tunteet todella ristiriitaiset. Olen aivan varma, että pallerot eivät ole enää elossa ja raskautta ei ole. Vuotoa ei ole tullut ja ultra vasta ensi tiistaina. Tissit ovat pienentyneet, mahaturvotus vähentynyt ja ei oireita :(
Kaikki selviää vasta ultrassa, mutta ei tätä voi olla miettimättä :x

Onnea Enkelitytön äidille, että vuoto ei olisi vakavaa :heart:
 
Testailin minäkin etukäteen ja negaa näytti. Voi itku! Toiveet olivat taas niin korkealla ja kovaa tultiin alas. Itkut on nyt kuitenkin itketty ja suuntaamme kohti uutta hoitoa. Angela 77, millä klinikalla olette hoidossa? Ajattelin kysäistä kun meilläkin lahjasolut käytössä ja toivoisimme uutta hoitoa mahdollisimman pian. Lahjasoluistahan on kuulemma pulaa uuden hedelmöityslain voimaantultua viime syksynä. Harkitsen itse lahjoittavani munasoluja (rekisteröinti ei minua huoleta), koska niistä on huutava pula, voisin auttaa muita lapsettomia ja se tuntuisi hyvältä. Meitä hoitaa Ava-kilinikka. Voimia kaikille ja plussapuhureita lopuille piinailijoille!
 
Täällä menossa pp 7 ja ei minkäänlaisia tuntemuksia suuntaan tai toiseen :| En aio testatakaan vasta kuin viikonloppuna, en kuitenkaan usko, että tästä nyt plussaa tulisi. Olen elänyt nyt tämän piinaviikon yllättävän rauhallisissa tunnelmissa, melkein olen unohtanut koko siirron ja parina päivänä on ollut muistamista lääkkeiden ottamisessa, on melkein unohtunut! Olen vaan nauttinut näistä ihanan aurinkoisista päivistä ja grillannut itseäni takapihalla esikoisen nukkuessa päiväunia :)

Me olemme hoidossa Väestöliitossa. Yksi olki on siittiöitä jäljellä lahjoittajalta, joten yhteen hoitokertaan siittiöt riittävät, jos vaan eivät räjähdä tms sulattaessa. Toivotaan, että näin ei käy ja että niistä siittiöistä toinen raskaus lähtee käyntiin, sitten täytyykin miettiä tarkemmin asiaa, jos uutta luovuttajaa joudumme käyttämään, koska sitten lapsemme ovat eriarvoisessa asemassa, kun toinen saa tietää luovuttajan ja toinen ei. Minäkin olen ajatellut luovuttaa munasoluja, kunhan omat lapset on tehty. Ei huoleta rekisteröinti minuakaan. Mietin vaan, että loppuuko aika kesken, kun ikää on jo 31 ja jos toisen lapsen saamiseen menee 4 vuotta, kuten esikoisen, niin sitten olen jo yli sen 35-vuotta, jota pidetään rajana luovuttamiselle. Toivotaan, että näin ei käy!

Tsemppiä taas kaikille!!
 
Negauutisia täältäkin :( Tänään pp 11 tein testin ja ihan puhdas nega oli. Arvasinkin, että näin käy, kun mitään tuntemuksia ei ollut suuntaan tai toiseen. Elimistönikin on tainnut jo lääkkeisiin tottua, kun ei tullut mitään oireita, joita viime kerralla lääkkeistä tuli.

Nyt vaan katse sitten heinäkuun IVF:ää kohti. Jos jotain hyvää tästä negasta on, niin saanpahan aloittaa allergialääkkeet, kun olen tosi kärttyinen heinäallergian kourissa, kun nyt jo on alkanut nenä vuotaa ja silmät kutisemaan....

Onnea Bantsku plussasta, toivottavasti pysyy kyydissä loppuun asti tällä kertaa.
 
Eli tännekin kirjoittelen vähän kuulumisia! Eilen kävin uudestaan ultraäänikontrollissa ja kyllä se :heart: sydän :heart: siellä sykkii! =) Aivan mahtavaa!! =) Sikiön koko oli 10,8mm ja vastasi 7+2, eli ihan oikea-kokoinen! :heart: Laskettu aika on tammikuun lopussa!

Oikein ihanaa jatkoa teille kaikille ja te jotka eivät toukokuussa onnistuneet niin kovasti tsemppiä!!

Bantsku Onnea plussan johdosta! Toivottavasti kaikki hyvin sinulla!

suru-llinen Minulla oli se verenvuoto reilu viikon, nyt ei enää onneksi vuotaa... Toivottavasti sinulla on vointi hyvä ja nautit raskaudesta! =)

:wave: :wave:
 
Onnea Enkelitytön äiti, Varmasti upea tunne!
Minulla ultra vasta reilu 2 viikon päästä. Saan vielä kärvistellä kaikenlaisten tuulimuna-epäilysteni kanssa. Vaikka ihan hyvinn on mennyt toistaiksesi. Vähän kuvotusta, rinnat kipeä, ja väsyttää. Kellon ympäri nukun ihan kevyesti!

Minäkin kävin verikokeessa PP15 ja arvoni oli 460. Viitearvon alaraja oli muistaakseni 220 joten ihan selvästi positiivinen, mutta mistähän johtuu noin valtavat erot arvoissa, kun sinullakin Enkelitytön äiti oli yli 1600? Kommentoivatko sitä mitenkään?
Mielenkiinnosta vaan kyselen....
Bantsku
 

Yhteistyössä