PAS toukokuussa

Voi ei Mithril, voiko ne menkat alkaa jo pp5? Voisko se olla sittenkin vaikkapa kiinnittymisestä johtuvaa? Ethän nyt kuitenkaan ihan vielä luovuta! Teillä ilmeisesti vielä pakkasessa alkioita..?

Bantsku, oon ihan samaa mieltä, välikierrot tuntuu tosi turhauttavilta. Rankkaahan se on, mutta joka siirron myötä tulee myös uutta toivoa, vaikka pelko negasta jäytääkin takaraivossa.

Enkelitytön äiti, mukavia piinapäiviä!
 
Popsy Kiitos tsemppauksesta, mutta kun tämä menee niin samalla kaavalla kuin ennenkin. Jopa kellonaika, kun vuoto alkoi, oli tismalleen sama kuin aikaisemmillakin kerroilla. Varsinaiset menkat alkaa toki vasta monen päivän päästä, mutta mulla on aina, siis silloin kun ei ole hoidot käynnissä, tällaista tiputtelua ennen menkkoja.

Pakkasessa meillä on vielä seitsemän alkiota. Mulla nimittäin kypsyi IVFssä 30 munasolua. Tämä ei tietenkään ollut tarkoitus, mutta reagoin hormoneihin aika hurjasti... Ja jos tässä nyt jossitella halutaan, niin usein kuulee juttuja siitä, miten tuollaisilla follikkelimäärillä solujen laatu ei ole ihan sitä mitä pitäisi. Pakkasessa odottelevat alkiot eivät meilläkään ole mitään kovin hyvälaatuisia.

Eli ei kai tässä auta muu kuin tarkkailla tätä vuotoa ja alkaa tähyilemään kalenteria kesäkuun alkupuolelta =)

Enkelitytön äiti Onnea matkaan ja pitkää pinnaa piinapäiville :hug:
 
Huomenta. En osaa vastata tuohon, että kuinka ne jo siirtopäivän päättivät :|
Ultran yhteydessä lääkäri soitti lapsettomuuspoliklinikalle ja siinä sain kuulla, että siirto on 13.5.
PAS tehdään luonnolliseen kiertoon, enkä ainakaan vielä ole ovista napannut kiinni. Toisaalta, ei kukaan käskenyt ovulaatiota tikuttamaan, niinkuin aiempiin pakastesiirtoihin käskettiin.. silti olen tikuttanut joka päivä ja ovista metsästänyt.

Onnea Piinailuun Enkelitytön äiti .
Mithril jospa tuhru on kiinnittymisvuotoa? Älä vielä luovuta.

Tsemppiä kaikille hoidon erivaiheisiin. Olin yön töissä ja nyt sänky kutsuu.
 
Mithril 1 IVF 2.PAS siirto 3.5.
Kaitlin 1 IVF 6. PAS vko 21-22
Popsy 1 IVF 2. PAS siirto vko 20-21
suru-llinen 1 IVF 1. PAS siirto 6.5.
hopotittar 2 IVF 1. PAS siirto 13.5.
Hapsu 1 IVF 1.PAS 1. siirto 14.5.
Angela77 1 IVF 3. PAS siirto toukokuun lopulla
Bantsku 1 IVF 3 PAS ultra 12.5.
Suuri ihmettelijä 1 IVF 1 PAS siirto 9.5.
Enkelitytön äiti siirto 7.5.

:flower: :flower: :flower: :flower: :flower:
 
Mithril, voi ei! Jospa toi tiputtelu oliskin nyt vaan pelkkään oman kropan hämäystä vaan eikä ollenkaan sitä, mitä on ollut yleensä? Mutta vau, mikä määrä teillä on alkioita pakkasessa! Se antaa varmasti kuitenkin uskoa tulevaan joka tapauksessa, jos tiputtelu tällä kertaa on sitä samaa kuin aiemmin... Mutta toivottavasti ei ole!! :flower:

Enkelitytön äidille paljon onnea piinailuun! :D

 
Kiitos Hopotittar ja Hapsu :hug: Vuoto loppui oikeastaan eilen aamulla, mutta en silti ole kovinkaan toiveikas tämän homman suhteen. Niin typerälle kuin tämä kuulostakin, niin parempi varautua siihen huonompaan vaihtoehtoon. Mutta periksi anneta, vaikka mikä tulisi ;)

Mitenkähän yleistä tuollainen kiinnittymisvuoto btw oikeasti on..? Kaksplussan keskusteluissa se tuomitaan lähinnä urbaaniksi legendaksi mutta toisaalta netti on pulollaan tietoa aiheesta. Jollain amerikkalaisella sivustolla sanottiin, että sitä ilmenee jopa kolmasosalla naisista.

Nyt ulos aurinkoon B)
 
Hehe. Minä täällä hermostuksissani kirjoittelen yksinäni :) Vuoto loppui sitten totaalisesti jo pari päivää sitten eikä ole alkanut uudelleen. Nyt vaan ihmeissäni odottelen, mitä seuraavaksi tapahtuu. Viime yönä heräsin pariin otteeseen yltä päältä hiessä, vaikka makuuhuone on ennemminkin kylmä kuin lämmin, saati sitten kuuma. Voisivatko luget aihettaa tuollaisia "kuumia aaltoja"?

Mites muiden piinailut etenee?
 
Voi Mithril, ihana kuulla, että vuoto on loppunut!! :heart: Koska sulla olikaan testipäivä? On varmasti mainittuna tuossa aiemmin, mutta nyt en sitten kuitenkaan nähnyt.... Kovasti voimia piinailuun! :D

Mulla olis muuten taas yksi kysymys. Haluaisin vielä varmistaa, että kun keskiviikkona on siirto (positiivinen ajattelu, että toinen selviäisi sulatuksesta), niin pitikös sinne mennä siis täydellä rakolla? =) Mä muisteleisin näin tuoresiirron kohdalla, mutta nyt ei annettu siirtoon tarkempia ohjeita ja ajattelin teiltä viisaammilta vielä varmistaa. Okei, keskiviikko aamuna mulle vielä soitetaan siirron kellon ajasta, joten silloin saan ehkä tiedon, mutta silti haluaisin tietää jo etukäteen ihan vaan varmuuden vuoksi.


 

Mithril 1 IVF 2.PAS siirto 3.5.
Kaitlin 1 IVF 6. PAS vko 21-22
Popsy 1 IVF 2. PAS siirto vko 20-21
suru-llinen 1 IVF 1. PAS siirto 6.5.
hopotittar 2 IVF 1. PAS siirto 13.5.
Hapsu 1 IVF 1.PAS 1. siirto 14.5.
Angela77 1 IVF 3. PAS siirto toukokuun lopulla
Bantsku 1 IVF 3 PAS ultra 12.5.
Suuri ihmettelijä 1 IVF 1 PAS siirto 9.5.
Enkelitytön äiti siirto 7.5.

:flower: :flower: :flower: :flower: :flower:
 
Kiitos Hapsu :hug: Testipäivä on viikon päästä maanantaina. Vuoto on onneksi edelleen pysynyt poissa. Jouduin soitamaan tänään klinikalle, koska olin laskenut luget väärin ja tarvitsen uuden reseptin. Kysäisin samalla tuosta vuodosta ja hoitaja sanoi sen olevan ihan yleinen ilmiö - eli ainakaan se ei ole varma merkki siirron epäonnistumisesta. Eli varovaisesti päivä kerrallaan piinistellään :D

Sullahan alkaa siirto lähestyä kovaa vauhtia! Rakon pitäisi olla aika täynnä myös PASsissa. Mulla lääkäri huomautti tässä siirrossa, että olisi voinut olla vähän täydenpänäkin. Käsittääkseni se vaikuttaa sen ultraäänikuvan selkeyteen, koska lääkäri totesi myös, että onneksi on niin ohut vatsanpeite, että siitä näkyy läpi vaikkei rakko ihan täynnä olekaan.

Pidän peukkuja teidän alkioille. Hyvin ne siellä pärjäävät :heart:
 
Mithril, onneksi vuoto loppui!! Onnea nyt loppupiinikselle, että kaikki menis hyvin! Minun virallinen testipäivä on 22. pvä, joten tulen vähän sun perässä =) Mulla hävis pp4 kaikki oireet, nyt on tullut väsymystä, rintojen arkuutta, palelua ja wc:ssä ravaamista :attn: Mutta eihän noi oireet mitään tarkota, niitä saa olla tai olla olematta, kun melko varmasti johtuuvat lugeista...
Peukkuja myös muille piinaajille ja piiiitkääää pinnaa :heart:
 
Huomenta kaikille!

Väistynkin tältä palstalta nyt sitten hetkeksi pois ja tästä pinosta siis kokonaan. Huomista siirtoa ei tule: klinikalta soitettiin justiinsa, että olivat aloittaneet sulattamisen ja molemmat pakkasessa olleet alkiot olivat kuolleet. Kiva olla töissä ihan itku kurkussa, mutta näin se näköjään meillä menee. :'( Täytyy sanoa, että tähän päivään asti en ole vielä itkuun purskahtanut näiden hoitojen aikana, mutta kohta täytyy mennä työpaikan vessaan itkemään. Onneksi oli vasta eka IVF, joten uutta piikittelyä putkeen kesätaukojen jälkeen.

Paljon onnea teille kaikille PASsilaisille piinailuun ja tuokaahan plussia tähän pinoon! :flower:

 
Ei täälläkään päästä siirtoon, yksikään viidestä alkiosta ei kestänyt sulatusta. Voin tunnustaa, kympillä itkettää. Nyt mietitään, että vieläkö sitä jaksaa yrittää, mieli maassa. Jos vielä jaksamme yrittää, se kolmas IVF-hoito alkaa syyskuussa.
 
Hopotittar ja Hapsu Voi itku! Olen niin pahoillani teidän molempien puolesta :'( Ei näissä tilanteissa osaa kyllä lohduttaa mitenkään... Voimia teille molemmille ja uskoa tulevaan. Ei anneta periksi, eihän :hug:
 
Mithril 1 IVF 2.PAS siirto 3.5.
Kaitlin 1 IVF 6. PAS vko 21-22
Popsy 1 IVF 2. PAS siirto vko 20-21
suru-llinen 1 IVF 1. PAS siirto 6.5.
Angela77 1 IVF 3. PAS siirto toukokuun lopulla
Bantsku 1 IVF 3 PAS ultra 12.5.
Suuri ihmettelijä 1 IVF 1 PAS siirto 9.5.
Enkelitytön äiti siirto 7.5.

:flower: :flower: :flower: :flower: :flower:
 
Pahoittelut minultakin Hapsu ja Hopottitar!
Uskoa tulevaan ja jaksamista toivotan minäkin. Toivottavasti kesätauko tuo uusia voimia ja jaksatte syksyllä jatkaa.
:hug: :hug:

Minulla kohdun limakalvo on paksuuntunut ihan hyvin keskenmenon jäljiltä. Näyttäisi tulevan ovulatoorinen kierto, tosin normaalia pidempi. Nyt seuraava jännäys on sitten löydänkö sen ovisplussan, ja ettei se vaan tulisi torstaina.....toivottavasti venyy yli!
/Bantsku

Bantsku
 
Pahoittelut Hapsu ja Hopottitar! Voimia teille molemmille.

Mulla pp jäljellä 9. Hyvä puoli tässä on se, että duunissa on niin pirunmoinen kiire, että en oo asiaa juurikaan ajatellut. Tosin ressiä pukkaa töistä. Vapaa-ajan olen urheillut ja suunnitellut omatoimimatkaa ulkomaille. Hyvin se aika menee siinäkin. Viime yö vaan oli tosi vähäuninen, 2 h, ja nyt aika kuutamolla. Kuukahdan kohta näppiksen päälle... Toivottavasti ei on pitempiaikaista unettomuutta.

Tsemppiä kaikille :flower:
 
moi kaikille jännääjille!
ilmoittaudun pinon jatkeeksi. Mulla takana 1.IVF tuoresiirto ja 1 PAS, josta viime viikolla NEGA. Nyt hammasta purren (silmät edelleen itkusta turvonneina..) odottelen kierron alkua & uutta PASia. Saattaa siis olla että menee kesäkuun alkuunkin tuo mahdollinen siirtopäivä. Kaksi alkiota odottaa samassa oljessa ja molemmat siirretään yhtäaikaa jos selviävät.

Hopotittar ja Hapsu: ISO halaus. Voimia jatkoon! Tiedätte että olemme kaikki täällä teitä lohduttamassa ja kuuntelemassa. Se tuntuu niin epäreilulta, mutta joku päivä meidän kaikkien vuoro iloon tulee -ja sitä todella osaa silloin arvostaa!
 

Mithril 1 IVF 2.PAS siirto 3.5.
Kaitlin 1 IVF 6. PAS vko 21-22
Popsy 1 IVF 2. PAS siirto vko 20-21
suru-llinen 1 IVF 1. PAS siirto 6.5.
Angela77 1 IVF 3. PAS siirto toukokuun lopulla
Bantsku 1 IVF 3 PAS ultra 12.5.
Suuri ihmettelijä 1 IVF 1 PAS siirto 9.5.
Enkelitytön äiti siirto 7.5.
matilda2008 1 IVF 2 PAS siirto toukokuun loppu/kesäkuun alku

:flower: :flower: :flower: :flower: :flower:
 
Tervetuloa matilda2008 Meillähän on hoidot samassa vaiheessa. Mulle nimittäin tehtiin just 1 IVF:n 2 PAS. Jotenkin eka PASsin nega oli koko tähän astisen taipaleen kovin paikka eli ymmärrän hyvin fiiliksiäsi. Mutta pian se mieliala siitä kohoaa uutta siirtoa järjestellessä ja odotellessa :hug:

suru-llinen Miten jakselet? Aiotko muuten testailla jo ennen virallista testipäivää? Minä en kyllä uskalla, en ikimaailmassa... Lääkärin antama testipäivä on pp16 johtuen varmaan siitä, että pp14 osuu lauantaille, jolloin veritestejä ei tehdä. Vai onko PASsin testipäivä 14 vai 16...? Mutta pitkää pinnaa myös sinulle :hug:

Bantsku Pidetään peukkuja, että ovis osuu oikealle päivälle!

Suuri Ihmettelijä Piinailut etenee mallikkaasti siis =) Millainen olo sulla muuten on?

Mulla on nyt siis menossa pp 11. Menkkojen pitäisi alkaa huomenna. :attn: Minkälaisia kokemuksia teillä on siitä, pitääkö luget aina samalla tavalla vuodon poissa? Itsehän en ole aikasemmin päässyt piinailuissa kuutta päivää pidemmälle, kun vuoto on jo alkanut. Nyt ei alkupäivien tiputtelun jälkeen ole ollut merkkiäkään menkkojen alkamisesta ja mietiskelenkin tässä, että reagoiko elimistöni vaan tällä kertaa lugeihin tällä tavalla....

Aurinkoista päivää kaikille B)
 
Mithril, Minulla on luget aina pitänneet vuodon poissa. Tuoresiirron jälkeen tuli pientä tiputtelua lugejen aikanakin, mutta ei yhdessäkään passissa ole tullut. Kun lopetan Luget, se on kaksi päivää niin vuoto alkaa.

Haamujen haamu tuli ovis testiin aamulla. Minulla ovis tulee hiipimällä haamuillen useamman päivän, joten jos vanhat merkit pitävät paikkansa, ei sen pitäisi vielä huomenna olla positiivinen.

Tsemppia kaikille!
Bantsku
 
Mithril: Mulla on sama juttu kuin Bantskulla, että luget ovat aina pitäneet vuodon poissa. Täytyy kuitenkin toivoa, että sulle se olisi merkki myös jostain ihan muusta :) Testailupäiväksi mulle annettiin tuoresiirron jälkeen pp11 ja PASin jälkeen pp14. Mäkään en viitsinyt testata yhtään etukäteen -ja nyt tämän pettymyksen jälkeen en varmaan halua testata ollenkaan (ihan kuin pystyisin olemaan testaamatta kokonaan...). On niin ihanaa huijata itseään ja elää siinä "raskaana-kunnes-toisin-todistetaan" -illuusiossa!

Bantskulle tsemppiä oviksen metsästykseen.
 
Moikka Mithril ja muut!! Tänään sain postissa viisi kappaletta erittäin herkkiä testejä :p Juu, aion testata etukäteen, polttelis jo tänään... Vaikka tiedän, että mitään ei testissä näkyis, mutta silti pitää itseään kiusata :headwall: Mulla siis tänään PP9 ja ei oikeastaan muita oireita kuin rinnat älyttömän arat ja kaikki perinteiset menkkaoireet :/ Masentaa kovasti, jos nega tulee, meillä on pakkanen tyhjä ja uutta luovuttajaa ja sen myötä uutta yritystä voi joutua odottamaan pitkään (tätä hoitoa odotettiin kolme vuotta ja tämä on meidän eka yritys...).
Olen yrittänyt ajatukset pitää pois tästä piiniksestä ja vähentää netissä ravaamista!!
Onnea kaikille hoitohin ja piiniksiin, vaikka en usein kirjoittele, niin olen hengessä mukana :heart:
 
Minäkin olen täällä hengessä mukaan, vaikka en niin usein kirjoittele...
:hug: teille jolle alkiot eivät selvinneet. :'( Minullekin tuttu tunne, koska meille kävi niin ensimmäisen yrityksen kanssa.
Minulla tänään PP 8, oireita ei juuri ole muuta kun hirveä väsymys ja välillä vihlonta nivuksissa...
Toivotaan parasta!
 

Yhteistyössä