No niin, ultra on takana ja jatkoaikataulua on taas selvillä. Elikkäs suunniteltu siirto olisi sitten ensi viikon keskiviikkona eli 14.5. Hui!
Tää on meidän ensimmäinen PAS ja en oikeestaan ole tutkinut yhtään, millaiset mahikset PASissa on onnistua suhteessa tuoresiirtoon. Ehkä ihan hyväkin etten tiedä, ei tule mitään ennakko-odotuksia. Eka PAS siis edessä, kun ekassa tuoresiirrossa ei ollut minkään näköistä kiinnittymisyritysä.
Onko muuten teillä kenelläkään tietoa, että miten alkiot oikein selviää, jos niitä sulatetaan pakastetaan kahteen kertaan? Me ollaan siis naistenklinikalla hoidossa ja koska on nyt eka IVF/PAS menossa, niin eivät siirrä kahta (hyvää ) kerralla, vaikka selviäisivätkin nyt sulatuksesta ja niinpä pakastaisivat toisen sitten uudelleen. Mä kysyin, että eikö ole ollenkaan mahdollista siirtää kahta, jos tilanne tulisi eteen, niin vastaus oli tylysti suoraan, että ei. No ei sitten. Mutta mietityttää vaan, että jos ne molemmat nyt jostain ihme syystä selviäisivätkin sulatuksesta, niin eikö se kuitenkin heikkene tosta pakastus-sulatus-pakastus -rumbasta? Toisaalta nehän ei todennäköisesti molemmat selviä, niin eiköhän tää mun pohdinta ole jo aika turhaa ajan hukkaa.
Ja muutenkin mä vähän jännään sitä laatua, koska mulla iski hyperi tossa kasvatteluvaiheessa (ei onneks pahana loppujen lopuksi) niin heikentääköhän se alkioiden laatua.... Mutta ei sillä tietenkään enää merkitystä ole, ne on nyt millasia on ja niillä mennään, kunnes seuraava IVF odottaa. Kuten huomaatte, mä suhtaudun aikas skeptisesti nyt tähän hommaan, vaikka tottakai takaraivossa on kauheet toiveet yllä (salaisesti).