PAS maalis-toukokuussa

Tervehdys täältäkin, pitkästä aikaa! Täältäkin kuuluu plussauutisia =) Perjantaina kävin verikokeessa, tulos 124, eli kuulemma ihan hyvin viitearvojen sisällä, vaikka ei järin korkea olekaan. Kotitesti näyttää myös vahvaa plussaa. Alkuraskauden ultra 1.6., eli kuten Hipkukalla ja merilinnulla, myös minulla edessä todelliset piinaviikot. Oireita ei vielä kauheasti ole, paitsi kamala hikoilu! Ja alavatsaa nippailee välillä aika kovin, ja välillä on menkkamaista jomotusta ja painon tunnetta. Oon yrittäny olla stressaamatta, mutta vaikeeta on...Meillä siis taustalla yksi plussa marraskuussa, mikä olikin sitten kohdunulkoinen.

Tao74, pahoittelut keskenmenosta :hug: Jaksamista!

Emily81, pidetään peukkuja, että alhaisesta arvosta huolimatta raskaus jatkuisi normaalisti.

Pirpana74, älähän vielä heitä kirvestä kaivoon. Mulla ei ollut juuri mitään oireita kun plussasin. Tosin kieltämättä se oireettomuus huolestuttaa. Harva varmaan toivoo ja odottaa pahoinvoinnin alkamista yhtä hartaasti kuin minä ja varmaan muutkin täällä :D Ja futuremami, tuo hikoilu kuulostaa todella tutulta. Ensin ajattelin sen johtuvan ehkä Lugeista, mutta mulla ei oo kyllä ikinä tullu niistä mitään sivuvaikutuksia. Viimekin yönä heräilin kun oli niin turkasen kuuma. Kysyin mieheltäkin, että oliko sillä kuuma, mutta kuulemma ei. Ja mä olen meistä yleensä se herkemmin paleleva.

Ja tosiaan, plussanneiden määrä on ilahduttavan suuri! Onnea jokaiselle tasapuolisesti, ja rutkasti vauvaliimaa! Ja siirtoon menijöille tsempitykset :)
 
[/url][color=Green3]

Mukana menossa maanantaina 11.5.2009:[/color]



Emily81 ...............1.IVF.1.PAS.........22.4......pp19

futuremami............1.ICSI.1.PAS......27.4........pp14

pirpana74...........1.IVF. 1.PAS.........30.4.......pp11

dream09............2.IVF 1.PAS..........


Haamuilleet:

Emily81 1.IVF.1.PAS.


[color=Green3]Plussanneet:[/color]

haltia: 1.ICSI:n 1.PAS
soleil 1.IVF:n 2.PAS
wilsson 1.IVF 2.PAS
jerpuska 2.IVF 2.PAS
HepaH 1.IVF 2.PAS
millis1981 1.IVF 1.PAS.
Hipkukka 2.ICSI.4.PAS
Merilintu 1.IVF.4.PAS
Tao74 2.IVF:n 3.PAS Keskenmeno 7+0 :'(
Sini78 2.ICSI 2.PAS


Myöhemmin onnistuvat:

Poloinen:...1.IVF..2.PAS:hug:
Pikku-Tintti.......... 2.PAS:hug:
Tirlittan-751.ICSI 1.PAS:hug:
Miimi78......2.ICSI 1.PAS:hug:
Sannuli-81..1.IVF 1.PAS:hug:
erminea.....1.IVF 1.PAS :hug:
kolmisin.....1.ICSI 2.PAS:hug:
Viinirypäle76[/b].1.ICSI 3.PAS:hug:




 
Onnea tosi paljon Sinille! :flower: :flower: :flower: Mieletön plussavyöry!

Tsemppiä täältäkin Emilylle tuloksen odotukseen! :heart: Tuu sit heti kertomaan kuin kävi. Toivottavasti plussavyöry saa jatkoa.

Aika jännä, et futuremamilla näky plussa vasta melkein kolme viikkoa tuoresiirrosta. Ite oon aina lopettanut lääkkeet negaan. Oonkohan pilannut jonkun alkion mahollisuudet??? Hyvät oireet Futuremamilla, toivottavasti tulee plussa vielä.
 
Onnea, Onnea Sini :heart:

Täälläkin pietään Emilylle peukut pystyssä ja kädet ristissä :)

Tänään oli eka ultra ja kaikki näytti kuulemma erinomaiselta...perjantaina siirto ja molemmat siirretään jos molemmat selviää...voi kumpa vain selviäisivät..!siis meillä pakkasessa 2 huurunenää ...nyt sitten vaan ootellaan perjantaita..

Onnellista maanantai päivää kaikille!
 
Hcg oli noussut 418:n viime viikon arvosta 24 ! Hoitajan mukaan arvo on silti matala, eikä osannut neuvoa jatkosta vaan huomenna pitää lääkärin kanssa sopia mitä tehdään |O
Nousutahti oli kuulemma kuitenkin sen verran hyvä, että kyseessä vois olla myöhäinen kiinnittyminen ja siten normaali raskaus.

Pitäkää mut vieläkin tuolla haamuilijoissa!
 
Viinirypäle Mä jätin luget pois viime kierrosta, ku alko vuotaan ihan kunnolla, jonka jälkeen kuitenkin jotain kiinnittymistä ollu ku kesken meni. En usko, että sä oot niiden lugejen poisjättämisellä pilannu mitään. Tässä aion nyt "syödä" niitä, kunnes menkat tulee, jos tulee...
Tänään testasin negan, taas. En ymmärrä, voiko hcg arvo nousta todella noin hitaasti virtsassa. Syynä voi olla myös, että en tehny tota testiä aamuvirtsasta. En kuitenkaan halua uskoa, etten olis raskaana, ku menkat on vieläki tulematta. Yleensä mulla ei kierto IKINÄ kestä yli 30 pvää ja nyt on periaatteessa 34 pvä tai jotain. :/ En kyllä haluais mennä veritestiin, ennenku plussa tulee virtsatestiin. Sa nähdä, miten käy...
 
Pitää jännätä kuulemma maanantaihin asti, jolloin tehään ultra |O Lääkärin mukaan pitäis jo jotain vähän näkyäkin siinä vaiheessa... Eikä verikokeita enää sitä ennen. Mitenköhän sitä kestää sinne asti?!
 
Emilylle kestämistä näihin piinapäiviin!

Mitenkäs Pirpanalla menee, joko on testailtu?

Futuremami, miulla on lääkkeellinen PAS, progyt ja luget pitää kyllä vuodot poissa. Sit ku oon lopettanut lääkkeet, vuoto on alkanut muutaman päivät päästä. Täytyy vaan toivoa etten oo jättänyt lääkkeitä turhan aikasin pois. Ootko nyt testaillut aamupissasta?
 
Nega testattu tänään. Pieni tuhruttelu alkoi jo eilen ja tänään hiukan runsaampi vuoto.
Fiilikset on kohtalaiset, koska olin jo niin varma negasta etukäteen. Nyt alan soittelemaan klinikalle ja varaamaan aikaa hysteroskopiaan. Päästää vihdoinkin katsomaan tuonne kohdun sisään ja selvittämään mitä kiinnittymisen estävää siellä on. Viime ultrassahan siellä näytti olevan jotain syheröä, mahdollisesti polyyppeja ja limakalvo oli liian paksu.
Hurjasti tsemppejä kaikille!
 
Kävin tänään ultrassa, siirto ois maanantaina. Limakalvo oli niin hyvä kuin vaan voi olla, niinku se on ollut ennenkin. Lääkäri sano, et hänestä on ihan mysteeri, miksen oo jo tullu raskaaks, kaikki pitäs olla tosi hyvin kohillaan. Alkioistahan se taitaa olla kiinni. Mut luulis, et ku lahjamunasoluilla mennään, niin ei alkioissakaan pitäis vikaa olla. Onks miulla sit vaan erittäin huono tuuri.

Dreamille kovasti onnea huomiseen siirtoon!

Mites Futuremamilla menee?

Kauhee tuuli tuolla ulkona, onkohan nuo niitä plussatuulia. ;)
 

Perjantaita kaikille!

Sinille ensinnäkin onnea plussasta! :flower:
Emilylle jaksamista maanantaihin asti! Kyllähän tuo hcg vaikutti ihan lupaavalta, ja varsinkin jos vuoto on pysynyt pois, niin kaikkihan voi olla lopulta aivan mainiosti...Pidän peukkuja.

Pirpanalle, Futuremamille ja Dreamille suurensuuri :hug:!

Dream olen tosi pahoillani ja voin vain kuvitella kuinka ikävää on, ettei alkiot selvinneet kun on kuitenkin henkisesti latautunut siirtoon.
Futuremami samoja tunteita on täälläkin käyty läpi kun hyvät tai ok alkiot eivät neljä kertaa tarranneet (tuoresiirto+3 pasia) eikä meistä ole edes löytynyt varsinaista "vikaa" kummastakaan...Välillä sitä todella ihmettelee, miten maailma voi olla näinkin täynnä porukkaa, kun raskauden onnistumiseen tarvii niin uskomattoman monen asian loksahtaa juuri täsmälleen paikalleen.

Pirpanalle tsemppiä jatkotutkimuksiin!

Viinirypäleelle toivon kovasti seuraavan siirron onnistumista...

...ja sitten omanapa: aika epätodelliselta tämä raskaus vielä tuntuu, kun ei paljon oireitakaan ole. Välillä on luottavainen olo, että siellä joku sintti on alkanut kasvaa oikeassa paikassa, ja välillä iskee epäluulo ja kaiken maailman pelot. Ultraan on vielä kaksi viikkoa, huh. Ei millään malttaisi. Tahtoo varmuuden.

Hyvää viikonloppua! Täällä jo toinen viikonloppu ilman viiniä ruuan kanssa...Alkoholiton kuohari on testattu ihan menetteleväksi, mutta holittomasta punkuista olen kuullut vain pelkkää pahaa. Mielummin juon vettä tai mehua.

:wave:
 
Iso :hug: Pirpana, Futurumami ja Dream ja paljon tsemppiä jatkoon!

Te joille on tehty jo useampi siirto ilman onnistumista, onko teille tehty vasta-aine- ja hyytymisverikokeet? Mulle tehtiin negan tuottaneen ivf:n jälkeen ja sieltä löytyikin kohonneet tumavasta-aineet ja nyt tässä pas:issa mukana oli lääkkeenä kortisoni jota jatkan edelleen, uskon, että sen avulla tämä jonkinlainen plussa saatiin aikaiseksi.

Merilintu, täällä on aika samanlaiset epätodelliset pelonsekaiset fiilikset. Maanantaina on varmaan syke jossain tuhannessa ennen sitä ultraa... Oireita onneksi on, joten jotain tuolla sisällä ainakin tapahtuu. Mäkin ostin tänään holitonta siideriä huomisia bileitä varten, saa nähdä miltä maistuu!
 
Voi Dream, tosi ikävää! :hug: Toivon niin, että oltais saatu yhessä piinailla seuraavat pari viikkoa. Saa nähä, miten miulle käy maanantaina, yks alkio siellä enää on.

Emilylle
levollista viikonloppua! Ai kun maanantaina ois kaikki hyvin, kyllähän se on täysin mahollista.

Merilinnulle tsemppiä ja kestämistä ultran odotukseen! Eiköhän se sintti siellä köllöttele.
 

Yhteistyössä