PAS maalis-toukokuussa

[/url][color=Green3]

Mukana menossa lauantaina 2.5.2009:[/color]

futuremami............1.ICSI.1.PAS......21.4........pp11

Emily81 ...............1.IVF.1.PAS.........22.4......pp 10

Hipkukka...............2.ICSI.4.PAS.......24.4......pp 8

Sini78..................2.ICSI 2.PAS........24.4.......PP 8

pirpana74...........1.IVF. 1.PAS.........30.4.......pp2


[color=Green3]Plussanneet:[/color]

haltia: 1.ICSI:n 1.PAS
soleil 1.IVF:n 2.PAS
Tao74 2.IVF:n 3.PAS
wilsson 1.IVF 2.PAS
jerpuska 2.IVF 2.PAS
HepaH 1.IVF 2.PAS
millis1981 1.IVF 1.PAS.

Myöhemmin onnistuvat:

Poloinen:...1.IVF..2.PAS:hug:
Pikku-Tintti.......... 2.PAS:hug:
Tirlittan-751.ICSI 1.PAS:hug:
Miimi78......2.ICSI 1.PAS:hug:
Sannuli-81..1.IVF 1.PAS:hug:
erminea.....1.IVF 1.PAS :hug:
Merilintu....1. IVF 3.PAS :hug:
kolmisin.....1.ICSI 2.PAS:hug:
Viinirypäle76[/b].1.ICSI 3.PAS:hug:




[/quote]

[/quote]

[/quote]

 
Alkuperäinen kirjoittaja pirpana74:
Onko emilyllä, hipkukalla tai sinillä minkäänlaisia oireita tai tuntemuksia? Piinapäivät jo pitkällä!
Puoliväli saavutettiin eilen. Tuntemuksia on jos minkälaista, mutta olen huomannut ettei niihin pidä luottaa. Kuitenkin tuo tukilääkitys tekee omat tepposensa. Tää on kolmas siirto peräjälkeen, joten muistan hyvin millaisia oireita edellisissä siirroissa oli. Joka kierto poikennut toisistaan, samoin kuin luomukierrotkin. Yritän ottaa rauhallisesti, keskittyä kaikkeen muuhun ja odotella ensi viikon loppuun.

Ilmat on ainakin suosinut pihalla oleskelua. Pihan kuntoonlaitto on edistynyt huimasti. Ensi viikolla pitäs tehdä muutama kukkapenkinpohja, ainakin... B)
 
Kai se on tunnustettava että täällä on pissattu jo pariin eri tikkuun ja jonkunlainen viiva siellä on nähtävissä :eek: En vielä uskalla iloita, huomenna menen verikokeeseen josta toivottavasti tulee hyviä uutisia...

Mulla oli kokoajan aivan samanlainen olo kuin aikaisemmissakin kierroissa, eli menkkakivut alkoi melkein heti siirron jälkeen ja olin varma että tämä oli taas tässä. Oli kunnon kramppeja, alaselkä kipeä, hirveä pms-pöhötysolo. Näiden lisäksi tuli ihan kamalia mielialavaihteluita ja itkukohtauksia, joiden luulin johtuvan kortisonista (joka mulla siis tässä kierrossa apuna kiinnittymiseen koska mulla on tumavasta-aineita). Nyt parina päivänä iltapäivisin väsymystä ja jonkin verran huonoa oloa sekä pää kipeä ja naama on ihan pitsa. Tissit ei ole arat mutta niitä vihloo välillä jotenkin oudosti, samoin alavatsassa vihloo välillä ja kramppeja/endokipuja on myös edelleen.

Oli se kyllä hurja tunne nähdä ensimmäistä kertaa eläessään plussa testissä, ei sitä meinaa todeksi uskoa!

Tsemppiä kaikille muillekin ihan hirveästi!
 
Ei hyvin mee meikäläisellä... Kun joku seuraavaks päivittää listan niin pistäkää mun nimen perään, et keskenmeno vko 7+0. Sikiö tuli ulos perjantaina ja tänään ultrassa näkyi tyhjä kohtu. Viimeinen hoito julkisella puolella alkaa sit syksyllä eli nyt yritetään saada pää jonkinasteiseen kuntoon....

Kaikille hyvää kesää ja kovasti onnea hoitoihin!

Tao :wave:
 
Soittelin klinikalle ja hoitaja sanoi et tällä kertaa lääkäri on määrännyt progynovat alakautta. Hohhoijaa, tässähän saa olla vähän väliä työntämässä jotain sisäänsä. No, ehkä siitä on jotain hyötyä ja se toivottu tulos viimein tulis.
 
Voi ei tao :'( Olen tosi pahoillani.

Meidän verikokeen tulos pp12 oli heikosti positiivinen eli melko alhainen hcg-arvo (tais olla vaan 24) joten älkää siirtäkö mua vielä plussanneisiin... Tein aamulla aconin testin ja haalea oli siinäkin viiva. Ens maanantaina uuten verikokeeseen.
 
Hyppään minäkin teiän pinoon jos sallinnette..

Tao Hirveästi voimia teille!! :hug:

Meillä tulossa 2.IVF 1.PAS(lääkkeellinen).. 11.5 eka ultra jossa sitten päätetään millon siirto..meillä on pakkasessa ainoastaan kaksi huurunenää ja nyt pelottaa et selviävätköhän..?..
 
Tervetuloa dream. Kiva saaha tänne suunnilleen samassa vaiheessa menijöitä. Miullakin on ens viikolla eka ultra, lääkkeellinen PAS ja pakkasessa enää yks huurulainen. Toivottavasti meillä on sitkeet huurulaiset.

Emilylle viivan vahvistumista ja arvojen huikeaa nousua. :heart: Koitahan kestää seuraavaan verikokeeseen saakka.
 
Voi Tao, olen todella pahoillani! Varmaan tuntuu ihan järkyttävältä kun ensin annetaan ja sitten otetaan kylmästi pois... :( Voimia!!!

Emilylle myös minä toivon viivan vahvistumisia! :)

dream09:lle tervetuloa! Koetan päivitellä tuota listaa ja korjaan futuremaminkin pp:n
 
[/url][color=Green3]

Mukana menossa keskiviikkona 6.5.2009:[/color]



Emily81 ...............1.IVF.1.PAS.........22.4......pp 14

Hipkukka...............2.ICSI.4.PAS.......24.4......pp 12

Sini78..................2.ICSI 2.PAS........24.4.......PP 12

futuremami............1.ICSI.1.PAS......27.4........pp9

pirpana74...........1.IVF. 1.PAS.........30.4.......pp6

dream09............2.IVF 1.PAS..........


Haamuilleet:

Emily81 1.IVF.1.PAS.


[color=Green3]Plussanneet:[/color]

haltia: 1.ICSI:n 1.PAS
soleil 1.IVF:n 2.PAS
Tao74 2.IVF:n 3.PAS Keskenmeno :'(
wilsson 1.IVF 2.PAS
jerpuska 2.IVF 2.PAS
HepaH 1.IVF 2.PAS
millis1981 1.IVF 1.PAS.

Myöhemmin onnistuvat:

Poloinen:...1.IVF..2.PAS:hug:
Pikku-Tintti.......... 2.PAS:hug:
Tirlittan-751.ICSI 1.PAS:hug:
Miimi78......2.ICSI 1.PAS:hug:
Sannuli-81..1.IVF 1.PAS:hug:
erminea.....1.IVF 1.PAS :hug:
Merilintu....1. IVF 3.PAS :hug:
kolmisin.....1.ICSI 2.PAS:hug:
Viinirypäle76[/b].1.ICSI 3.PAS:hug:




[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

 
Olen Tao ihan kamalan pahoillani. Sanoja ei oikein löydy. Elämä on välillä todella epäreilu.

Millikselle paljon onnea!

Ja niinhän se menee, toiset pettyy, toisia onnistaa...

...ja nyt olen itse aivan puulla päähän lyöty, sillä eka plussa ikinä on nyt totta!! Hcg oli yli 400, joten hyvältä näyttää. Nyt pitäisi pitää jalat maassa...mutta miten se tehdään??? Kolme viikkoa olisi ultraan. 4. pas toi siis VIHDOIN tuloksen. Kunpa tämä nyt olisi totta. Kunpa tämän nyt saisi pitää.
Minähän en ole tässä kierrossa jaksanut piinaillakaan tai pinoutua ja sitten juuri SIINÄ kierrossa kävi näin. Eikös soleilille käynyt vähän samalla tavalla? Olin alkuvuodesta täällä aktiivisempi mutta sitten iski uskonpuute ja olen ollut vähemmän palstalla ja netissäkin ihan mielenrauhan takia.

Tsemppiä tuhannesti kaikille piinailijoille! Lisää plussia kevätpinoon!

T. onnellinen epäuskoinen sekopäinen merilintu :D
 
Niin siinä lopultakin kävi, että plussa tännekin saatiin :D :heart:
Seuraava etappi on alkuraskauden ultra 28.5. Voi, kun sinne selviäisi (takana on tuulimuna ja keskenmeno). Tästä vasta ne superpiinapäivät minulla vasta alkaakin...
 
Kiitos kaikille lohdutuksista! Oli pakko jäädä sairaslomalle täksi viikoksi, kun ei pystynyt olee töissä. Pikkuhiljaa alkaa paha olo helpottaa.

Merilintu ja Hipkukka Oikein paljon onnea plussien johdosta! Se on äärettömän hieno tunne, kun plussa siihen tikkuun lävähtää. Pidän peukkuja, et kaikki sujuu hyvin! :heart:
 
[/url][color=Green3]

Mukana menossa perjaintaina 8.5.2009:[/color]



Emily81 ...............1.IVF.1.PAS.........22.4......pp 16

Sini78..................2.ICSI 2.PAS........24.4.......PP 14

futuremami............1.ICSI.1.PAS......27.4........p11

pirpana74...........1.IVF. 1.PAS.........30.4.......pp8

dream09............2.IVF 1.PAS..........


Haamuilleet:

Emily81 1.IVF.1.PAS.


[color=Green3]Plussanneet:[/color]

haltia: 1.ICSI:n 1.PAS
soleil 1.IVF:n 2.PAS
wilsson 1.IVF 2.PAS
jerpuska 2.IVF 2.PAS
HepaH 1.IVF 2.PAS
millis1981 1.IVF 1.PAS.
Hipkukka 2.ICSI.4.PAS
Merilintu 1.IVF.4.PAS
Tao74 2.IVF:n 3.PAS Keskenmeno 7+0 :'(


Myöhemmin onnistuvat:

Poloinen:...1.IVF..2.PAS:hug:
Pikku-Tintti.......... 2.PAS:hug:
Tirlittan-751.ICSI 1.PAS:hug:
Miimi78......2.ICSI 1.PAS:hug:
Sannuli-81..1.IVF 1.PAS:hug:
erminea.....1.IVF 1.PAS :hug:
kolmisin.....1.ICSI 2.PAS:hug:
Viinirypäle76[/b].1.ICSI 3.PAS:hug:




[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

 
Hurjaa miten paljon plussia tähän pinoon on tullut! Onnea Merilintu ja Hipkukka
Haittaako Merilintu, kun laitoin sut pinoon vaikka et oo varsinaisesti pinoutunutkaan? Toivottavasti ei.. plussapinon kasvaminen lisää toivoa omallekin kohdalle. :)
Täällä negafiiliksissa... tuntuu että rinnat on vähän pehmenny eikä muitakaan oireita ole ollut. Mut eihän tässä alunperinkään paljon toivoa ollut kun se limis oli niin onneton. :(
 
Paljon onnea Hipkukka! Kunpa meitä molempia nyt onnistaisi. Sinulla on ollut kova tie...

Kiitos tao, pirpana ja dream! Pirpana ei haittaa ollenkaan, olenhan tässä pinossa tosiaan ollut enemmän tai vähemmän koko tämän vuoden ja toivonut näkeväni nimeni juuri tuossa listassa joskus... :heart:

Pirpanalle voimia, samoin kaikille muille piinaajille. Tottakai sitä toivoo, että ei joutuisi monia siirtoja läpikäymään, mutta toivoa ei kannata menettää. Jännä juttu tosiaan vaan, että nyt kun plussa tuli, piina jatkuu. Sen tiesi ja arvasi, mutta silti ei aivan tajunnut että joutuu vielä jännäämään näin paljon...ennen kuin ultraan asti päästään.

Emily pidän peukkuja, että sinun hcg-lukemat olisi nousseet...
:wave:
 
Täällä jännäillään edelleen. Huomenna tasan kaks viikkoo alkionsiirrosta. Vielä ei menkkoja näy, ei kuulu. Onneksi. Eilen testasin negan, mut en usko siihen, kun edellisestä (ensimmäinen tuoresiirto) joka meni sit kesken, niin vasta melkein 3 viikon kuluttua näky plussa testissä.
Vatsassa ollu outo paineen tunne, aivan ku menkkakipua muttei läheskään yhtä kovaa kipua. Lisäksi välillä tulee aivan kaugeita kuumia aaltoja, yhtä-äkkiä hirvee hiki puskee päälle ja sit kohta taas kylmä, raskausoireitako?
Vielä on ole uskaltanu testata.
 

Yhteistyössä