PAS maalis-toukokuussa

kolmisin, pahoittelut myös minulta. toivon kovasti voimia ja jaksamisia, ehkä tilanteenne vielä ratkeaa parhain päin.. :hug:

itselläni on hieman epäuskoinen olo: sain elämäni ensimmäisen plussan raskaustestiin viikonloppuna. siis minulle. plussa. mitä??! taidan olla edelleen jossain shokissa, koska minun on hirvän vaikea uskoa tätä. toisaalta tänään on vasta pp11 mutta kp32. virallinen testipäivä vasta torstaina, joten en kehtaa soittaa klinikalle vielä. pelko: mulla on pientä kipuilua vatsassa jo toista päivää ja niukkaa vuotoakin on ollut havaittavissa. onkohan se ihan normaalia vai enteileekö pahaa...? :|
 
kerrankin hyviä uutisia.... pienellä puhumisella sain irti miehestäni yllättäviä asioita. on se kiva kun toi suomalainen mies puhuu niin usein..... no kumminkin olen just soittamassa oys:iin ja kertomassa negasta(kunhan pääsis läpi..) ja laitan samalla itseni uuteen jonoon. eli saan siis yrittää vielä.... tosin on 8kk jono....tympäsee oottaa vaan niin kauan. mutta se on silti eessä.. nyt nautitaan tulevasta kesästä...tsemppiä kaikille... =)
 
Oi, täällähän on monia tosi lupaavia uutisia. Hienoa. Ja samalla niin jännittävää.

Seuraavan kerran kun joku päivittää listaa, niin sinne vois samalla lisätä emily81. Emilyllä taitaa olla siirto keskiviikkona. Ite en oo ikinä tehnyt päivitystä, joten en ala nytkään söhläämään vaan jätän asian paremmin osaavalla.
 
[/b]Hepa ja jerpuska Onnittelut plussasta. Ihanaa. :heart: Olikos mitä oireita ja missä vaiheeessa? tunsitteko kiinnittymisen?

Viinirypäleonko sulla ollut mitään oireita/tuntemuksia?

Emily Tsemppiä siirtoon ja toivottavasti sulatukset menee hyvin. :)

 
[/url][color=Green3]

Mukana menossa maanantaina 20.4.2009:[/color]


wilsson...............1.IVF 2.PAS..........8.4.........pp12

jerpuska........... 2.IVF 2.PAS..........9.4..........pp11

HepaH................1.IVF 2.PAS..........9.4.........pp11

millis1981.......... 1.IVF 1.PAS.........16.4........pp4

Viinirypäle76......1.ICSI 3.PAS........15.4........pp5

Emily81 ...............1.IVF.1.PAS.........22.4


[color=Green3]Plussanneet:[/color]

haltia: 1.ICSI:n 1.PAS
soleil 1.IVF:n 2.PAS
Tao74 2.IVF:n 3.PAS

Myöhemmin onnistuvat:

Poloinen:...1.IVF..2.PAS:hug:
Pikku-Tintti.......... 2.PAS:hug:
Tirlittan-751.ICSI 1.PAS:hug:
Hipkukka...2.ICSI 3.PAS:hug:
Sini78....... 2.ICSI 1.PAS:hug:
Miimi78......2.ICSI 1.PAS:hug:
Sannuli-81..1.IVF 1.PAS:hug:
erminea.....1.IVF 1.PAS :hug:
Merilintu....1. IVF 3.PAS :hug:
kolmisin.....1.ICSI 2.PAS:hug:



 
Kolmisin Meillä ollut vähän erilainen tilanne miehen kanssa ensimmäisen ICSIn jälkeen. Mie olin henkisesti täysin väsynyt hoitoihin, en jaksanut hoitoja, en epävarmuutta, en yhtään mitään... Mies meillä oli se joka toivoi, että jos edes yksi hoito vielä katsottaisiin. Ja ennen toista hoitoa tuli juteltua paljon. Mikä oli hyvä. Silloin keskusteltiin sellaisista aiheista, joista pystyin saamaan 'voimaa' ja tukea, kun tiesin miehen näkökulman niihin. Juteltiin siitä kestäisikö meidän suhde sen, jos ei lasta tulis. Tulisiko toisesta katkera, jos toinen kieltäytyisi jatkamasta hoitoja. Mitä meidän elämä olis ilman lapsia, viiden/kymmenen vuoden kuluttua. Miksi me niitä lapsia halutaan, mitä se elämä olis niiden kanssa. Jne...
Mie sain varmuutta siitä, että meidän suhde ei ollut rakennettu vain lapsitoiveen päälle. Me osattiin ajatella yhteistä tulevaisuutta vain kaksinkin. Ja toisaalta samalla tuli puhuttua mitä lapset meille merkitsi ja kun hoidoissa lopulta onnistuttiiin, se keskustelu on ollut perustana meidän vanhemmuuteen.
Näin jälkikäteen ajatellen, se että seuraavaan hoitoon joutui vähän jonottamaan, oli vain hyvä. Ainakin meille se antoi sopivasti aikaa keskustella asioista.

).( Tänään oli kontrolliultra. Siirto olisi ensi perjantaina. Eipä sen kummempaa tällä kertaa...
 

[/url][color=Green3]

Mukana menossa maanantaina 20.4.2009:[/color]


wilsson...............1.IVF 2.PAS..........8.4.........pp12

jerpuska........... 2.IVF 2.PAS..........9.4..........pp11

HepaH................1.IVF 2.PAS..........9.4.........pp11

millis1981.......... 1.IVF 1.PAS.........16.4........pp4

Viinirypäle76......1.ICSI 3.PAS........15.4........pp5

Emily81 ...............1.IVF.1.PAS.........22.4

Hipkukka...............2.ICSI.4.PAS.......24.4


[color=Green3]Plussanneet:[/color]

haltia: 1.ICSI:n 1.PAS
soleil 1.IVF:n 2.PAS
Tao74 2.IVF:n 3.PAS

Myöhemmin onnistuvat:

Poloinen:...1.IVF..2.PAS:hug:
Pikku-Tintti.......... 2.PAS:hug:
Tirlittan-751.ICSI 1.PAS:hug:
Hipkukka...2.ICSI 3.PAS:hug:
Sini78....... 2.ICSI 1.PAS:hug:
Miimi78......2.ICSI 1.PAS:hug:
Sannuli-81..1.IVF 1.PAS:hug:
erminea.....1.IVF 1.PAS :hug:
Merilintu....1. IVF 3.PAS :hug:
kolmisin.....1.ICSI 2.PAS:hug:



 
Millis kyseli oireista. Tänään tuntu mahanseudulla vasemmalla puolella pientä kipua, ja sen jälkeen on jotain pientä siellä mahassa tuntunut. Ja nenä on tukkonen. Mut oon päättänyt nyt olla ihmettelemättä oireita, ei siitä oo mitään hyötyä, lääkkeet aiheuttaa ties mitä oireita. Mites siulla Millis, onko tuntemuksia?
 
wilsson onnea onnea! :flower: =)
ja jerpuska, onnea onnea myös sulle!! :flower: =)

me mennään jerpuska aika samoilla aikatauluilla kun siirto tehtiin meille samana päivänä. Tuuthan kertomaan mitä sun labratulos näytti? Mä soittelen huomenna klinikalle ja menen varmaan kans veritestiin huomenna, niin ois kiva olla "vertaus"arvo.

Muuten mulla on jo parempi mieli, vaikkakin edelleen ihan epäuskoinen. Vuoto on vähentynyt kuin myös kivutkin. Se rauhoittaa mieltä aika paljonkin. :)

Viinirypäleja millis, tsemppiä teille piinapäiviin!!! Peukutan teille!
 
testin plussa on kovasti vahvistunut viime päivinä ja soitin tänä aamuna klinikalle. sieltä onniteltiin kovasti, mikä lämmitti mieltä tosi paljon. veritesti ei kuulu oys:n käytäntöihin, joten täytyy nyt miettiä menenkö käymään tk:ssa testissä. jotenkin mieli on kuitenkin aika rauhallinen nyt. pienestä vuodosta ei kuulemma kannata huolestua ja kipuilu kuuluu asiaan.

sitten kun joku päivittelee listaa (en itse viitsi lähteä taiteilemaan) niin minut voi siirtää plussanneisiin. :heart:
 
[/url][color=Green3]

Mukana menossa keskiviikkona 22.4.2009:[/color]

millis1981.......... 1.IVF 1.PAS.........16.4........pp6

Viinirypäle76......1.ICSI 3.PAS........15.4........pp7

Emily81 ...............1.IVF.1.PAS.........22.4.......pp0

Hipkukka...............2.ICSI.4.PAS.......24.4.

Sini78..................2.ICSI 2.PAS........24.4.


[color=Green3]Plussanneet:[/color]

haltia: 1.ICSI:n 1.PAS
soleil 1.IVF:n 2.PAS
Tao74 2.IVF:n 3.PAS
wilsson 1.IVF 2.PAS
jerpuska 2.IVF 2.PAS
HepaH 1.IVF 2.PAS

Myöhemmin onnistuvat:

Poloinen:...1.IVF..2.PAS:hug:
Pikku-Tintti.......... 2.PAS:hug:
Tirlittan-751.ICSI 1.PAS:hug:
Miimi78......2.ICSI 1.PAS:hug:
Sannuli-81..1.IVF 1.PAS:hug:
erminea.....1.IVF 1.PAS :hug:
Merilintu....1. IVF 3.PAS :hug:
kolmisin.....1.ICSI 2.PAS:hug:





 

Yhteistyössä