PAS ja raskausoireet

Kertokaahan nyt hyvät sisaret, jos olet plussannut PAS-hoidosta niin minkälaisia oireita oli, vai oliko ollenkaan? Täällä itse tuskailen kun ei oireita kuulu ja siirrosta nyt 4 pvää. Eilen toivo nosti vähän päätään kun vessapaperiin tuli pyyhkiessä ihan pienen pieni "veriklimppi". Mutta muuten ei mitään....rinnatkaan ei yhtään kipeät vaikka luget menee koko ajan.
 
Moikka Mam!
Mulla plussa tänään passista. Aika paljo oon seuraillu tuolla toisella palstalla ihmisten oireita ja niin se vaan on, toisilla ei tunnu olevan mitään ja toisilla taas vaikka mitä. Minä kuulun niihin vaikka mitä oireisiin. Elikkä oireita on ollut tässä ja edellisessä siirrossa, mutta ihan yhtä lailla monella ei sitten oikein mitään oireita.
 
Peesaan teekuppia mulle tehty yhteensä 5 PAS siirtoa ja niistä 4 plussaa (kolme meni kesken) ja joka kerta on ollut erilaiset fiilikset.Yleisin on ollut että ei ole oireita ollenkaan.En tiedä vertaanko sitä tuoresiirtoon kun sillon on vielä paikat ollu kipeät punktiosta ja hormoneista.PAS on kuitenkin lempeämpi kropalle. Mulla nyt menossa raskausviikot 30+2 ja tässä siirrossa ei oikeasti ollut yhtään mitään oireita.Rinnat ei ollu ollenkaan kipeät tms. siksi en uskonutkaan onnistumiseen mutta kuinkas sitten kävikään :) Tsemppiä sulle testipäivää odotellessa!
 

Yhteistyössä