parvekekukat,millaisia laitoitte

ja oliko arvokkaita?
Mulla on yhessä laatikossa orvokeita, ollut jo kuukauden.
2 laatikkoa on punaisia pelakuita jossa lopeliat välissä.
pöydällä vetenpisara ja ruusubegonia.
jouduin pulittaan noin 62e. mutta on niitä koko kesä ihana katsella. :flower: :flower: :)
 
nivea
etupihalla orvokkeja ja muratti ja takapihalla lobelia amppeli siinä minun kesäkukat.kaikkina kesinä olen ostanut lähemmäs 200?:lla kukkia ja sitten harmitellut kun reissussa ollaan tultu kotio kaikki lähes kuolleita ei ole oikein ketään kuka kastelis niitä sillä aikaa.Mökille en taida ostaa mitään tai jos löydän niin koristekrassin taimia
 
vieras
amppeleissa verenpisaraa ja lumihiutaletta, ruukuissa pelargoneja, lobelioita, orvokkeja ja kuukausimansikkaa. lisäksi liljoja mukuloista kasvatettuna ja krasseja siemenestä kasvatettuna. ehkä 50-60? keventyi lompakko noista. enemmän saa sitten menemään noihin pihalle istutettaviin perennoihin ja köynnöksiin.
 
Meillä ei kukkia ole lainkaan, ellei tomaatintaimea lasketa, siinä meinaan on sellaisia keltaisi kukkia :whistle: . Muuten meillä sitten purkeissa on hernettä, ruohosipulia ja epäitoivoinen yritys mansikkaa... Multineen ja siemenineen olisko menny abouttia rallaa edes kymppiä. Tomaatti maksoi 3,90.
 
Lunatic
On kukat viel ostamatta, mutta koko parvekkeen laitan täyteen taas.. oli rahaa tai ei. Nyt on vasta iso petunia amppelissa, mut se kun ei oo mun lempikukka, niin sitä en ainakaan lisää osta.
Ainakin niitä päivänkakkaran näkösiä ostan, markettojako ne nyt oli, ja vaikka mitä muuta. B)
Viikonloppuun mennessä taion kukat paikoilleen.
 
Etuoven luona laatikossa orvokkeja isossa ruukussa pelargoniaa ja markettoja. Takaterassilla lumihiutale amppelissa ja samanlainen leikkimökin nurkalla. Yhteensä 35 euroa ja siihen sisälty vielä kolme tomaatin taimea.
 

Yhteistyössä