Parturi-kampaajat, nuo miestennielijät

Rakentavaa kritiikkiä puoleen ja toiseen saa esittää täällä, ettei tarvitse haistatella muiden keskusteluissa. :)

Oma mielipiteeni on se, että ammattinsa puolesta kampaajan tulee ja PITÄÄ olla huolitellun näköinen. Se, ovatko kaikki amminharjoittajat håratsuja on sitten asia erikseen. Ehkä liittyy jotenkin ihmisiin jotka hakeutuvat kyseiseen ammattiin. Rakas siskoni ei kyllä ole millään muodoin maksullisen naisen kaltainen. :D
 
Kyllä mä valitsen kampaajakseni naisen jonka ulkonäkö ja ennen kaikkea hiukset ivat huoltitellut näköiset. Mielestäni kosmetologit, kampaajat yms. ovat sellaisella alalla, että ulkonäöstä pitää pitää huolta.
 
hui
Alkuperäinen kirjoittaja chef:
Kyllä mä valitsen kampaajakseni naisen jonka ulkonäkö ja ennen kaikkea hiukset ivat huoltitellut näköiset. Mielestäni kosmetologit, kampaajat yms. ovat sellaisella alalla, että ulkonäöstä pitää pitää huolta.
Eikö kannattais valita sen hyvähiuksisen työkaveri? Ei ne ite hiuksiaan leikkaa..
 
Huumekoira
:D No niin, hyvä että saatiin tämä aihe pois sieltä toisesta keskustelusta.

Mun mielestä kampaajan täytyy olla ainakin puhdas ja siisti. Hyvännäköiset hiuksetkaan ei ole pahitteeksi.

Olen ollut kauheilla kampaajilla ja olen ollut hyvillä kampaajilla. Nykyinen, missä käyn, on tosi ihana, eikä hänessä ainakaan ole mitään lunttumaista. Päinvastoin erittäin korrekti ja kohtelias ihminen. Ei ikinä esimerkiksi juorua asiakkaista, eikä sano pahaa kenestäkään, edes saadakseen yhteyden asiakkaaseen. Tosi ammattitaitoinen ja mukava. Ja aina saa ensiluokkaista palvelua, vaikka olen ihan tavis-ihminen.
 
yleistäjätäti
Yks parturi-kampaaja on koittanut iskeä meikäläistä. Siis nainen naista. Ja mun kaveriakin on. Eli siis parturi-kampaajat on kaikki varmasti bi-seksuaaleja.
 
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:
:D No niin, hyvä että saatiin tämä aihe pois sieltä toisesta keskustelusta.

Mun mielestä kampaajan täytyy olla ainakin puhdas ja siisti. Hyvännäköiset hiuksetkaan ei ole pahitteeksi.

Olen ollut kauheilla kampaajilla ja olen ollut hyvillä kampaajilla. Nykyinen, missä käyn, on tosi ihana, eikä hänessä ainakaan ole mitään lunttumaista. Päinvastoin erittäin korrekti ja kohtelias ihminen. Ei ikinä esimerkiksi juorua asiakkaista, eikä sano pahaa kenestäkään, edes saadakseen yhteyden asiakkaaseen. Tosi ammattitaitoinen ja mukava. Ja aina saa ensiluokkaista palvelua, vaikka olen ihan tavis-ihminen.
Juu vois vaan se tulla mikä se on mrs schillge vai mikä joka rupesi haukkumaan oikein urakalla kampaajia huoraksi tulla tänne kanssa.Aivan nauretttava tyyppi,saatiin mun mammakavereitten kaa hyvät naurut,jotka on mun luona kahveilla.Niin olen äitiyslomalla oleva kampaaja ja en ole lähimainkaan huora.
 
Mun mielestä on äärimmäisen mielenkiintoista miten naisellinen nainen leimataan håratsuksi. Ei välttämättä sanan kaikessa merkityksessä, mutta halvaksi sanominen on jotenkin vähän...väärin.
 
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vitsivitsi!!!:
Eikös se sanonta mennyt,että kaikki Parturi-Kampaajat ovat hu*ria,mutta kaikki hu*rat eivät ole Parturi-Kampaajia ;) :D
tää on niin naurettavaa että ite en ainakaan jaksa.Jos en ois onnellisesti varattu niin voisin iskeä sit jonku varatun miesasiakkaan kerta kaikki on niitä yksiä.Enhän voi pettää teidän odotuksia!!!!Onneksi olen koulutukseltani myös lähihoitaja ja olin päiväkodissa töissä,hmmm mitäköhän ne lasten iskukat sais jos palaisin sinne hommiin.HMMMM !!! Ai hyvää päivää!!!
 
Kampaaja minäkin...
Onkohan nuo kampaajien vihaajat niitä, jotka ei oo ite päässyt koskaan kampaajalle tai oisivat jopa ehkä halunneet opiskella kampaajiksi, mutta eivät päässeet kouluun, koska se on yksi vaikeimmista toisen asteen koulutuksista päästä sisälle...
 
vieras
No minä 10 vuotta olen tehnyt parturi-kampaajan työtä, mutta kukaan ei ole edes ehdottanut muuta ku ihan vain hiusten leikkuuta. Muutaman parran olen myös hoidellut, mutta ei sen alemmas ole tarvinnut koskea.

Mutta olen myös kuullut joistakin liikkeistä joissa saa myös juurihoitoa.
 
Kampaaja minäkin...
Alkuperäinen kirjoittaja ohho:
Tää on muuten eka kerta kun kuulen kampaajista tällaisen yleistyksen. Mä oon vissiin elänyt jossain umpiossa? :eek: :D
Mä olen kyllä kampaajana saanut kuulla tuon useinkin, valitettavasti.

Toinen harhaluulo, mitä monilla on, on se että on opiskellut kampaajaksi koska ei ois päässyt muualle? Whaaat :eek: ???? Kyllä vaan oli vaikeempi päästä amikseen yli 300 hakijan joukosta kun 16 valitiin kuin vaikka lukioon, johon pääsee kaikki jotka ylittää tietyn keskiarvo rajan :LOL:
 
Telkkarin huijausohjelmassa, jossa joku kuukauden preppauksen jälkeen yritti käydä toisen alan ammattilaisesta, kampaajan homma osoittautui melkeinpä kinkkisimmäksi. Alan huiput löysivät välittömästi aloittelijan konkarien joukosta.

Poikamiehenä minusta oli jännää, jos kampaaja sattui vartalollaan koskettamaan minua työtään tehdessään.
 
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Kampaaja minäkin...:
Alkuperäinen kirjoittaja ohho:
Tää on muuten eka kerta kun kuulen kampaajista tällaisen yleistyksen. Mä oon vissiin elänyt jossain umpiossa? :eek: :D
Mä olen kyllä kampaajana saanut kuulla tuon useinkin, valitettavasti.

Toinen harhaluulo, mitä monilla on, on se että on opiskellut kampaajaksi koska ei ois päässyt muualle? Whaaat :eek: ???? Kyllä vaan oli vaikeempi päästä amikseen yli 300 hakijan joukosta kun 16 valitiin kuin vaikka lukioon, johon pääsee kaikki jotka ylittää tietyn keskiarvo rajan :LOL:
meilläkin kosmetologipuolelle haki n 1000 ja 12 valittiin ,minä repasin kovimmat pisteet meijän luokalta ja sama homma paka puolella.Siinä merkkaa aika paljon esteettiset lahjat ei eroottiset. Että mrs scillage vai ed mikä lie vois kertoa oman ammttinsa( huippukirugi varmaan :D heh heh jonnekki se katos täältä.
 
Kampaaja minäkin...
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
meilläkin kosmetologipuolelle haki n 1000 ja 12 valittiin ,minä repasin kovimmat pisteet meijän luokalta ja sama homma paka puolella.Siinä merkkaa aika paljon esteettiset lahjat ei eroottiset. Että mrs scillage vai ed mikä lie vois kertoa oman ammttinsa( huippukirugi varmaan :D heh heh jonnekki se katos täältä.
Juu, mä olen kans aika varma että oisin voinut ehkä päästä muuallekin 9 keskiarvollani, jos olisin halunnut :D
 
Käsityöläiset kunniaan!
Alkuperäinen kirjoittaja Tuuljmyllynlämmittäjä:
Telkkarin huijausohjelmassa, jossa joku kuukauden preppauksen jälkeen yritti käydä toisen alan ammattilaisesta, kampaajan homma osoittautui melkeinpä kinkkisimmäksi. Alan huiput löysivät välittömästi aloittelijan konkarien joukosta.

Poikamiehenä minusta oli jännää, jos kampaaja sattui vartalollaan koskettamaan minua työtään tehdessään.
Ehkä joku jopa ymmärsi tuon pohjalta että ei se ole mitään hyvin yksinkertaista ja simppeliä hommaa, jonka kuka tahansa tyhjäpää voi oppia ihan tuosta noin vain!
 
vieras
Vuosia sitten yks miespuolinen tuttu totesi, että kaikki kampaajat on h....., mutta kaikki h..... eivät ole kampaajia.. Ja tämä ei siis ole minun mielipiteeni, joten älkää mua listikö ;).. Liekö tuo hänen sanomansa johtunut siitä, että hänen exänsä oli kampaaja...
 
Alkuperäinen kirjoittaja hui:
Alkuperäinen kirjoittaja chef:
Kyllä mä valitsen kampaajakseni naisen jonka ulkonäkö ja ennen kaikkea hiukset ivat huoltitellut näköiset. Mielestäni kosmetologit, kampaajat yms. ovat sellaisella alalla, että ulkonäöstä pitää pitää huolta.
Eikö kannattais valita sen hyvähiuksisen työkaveri? Ei ne ite hiuksiaan leikkaa..
Itseasiassa kyllä leikkaa.

 

Yhteistyössä