Pärnu on kiva mesta.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja anttiar
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

anttiar

Uusi jäsen
20.07.2005
7
0
1
Pärnu on oikein mukava paikka mennä vaikka automatkalle. Lasten kanssa siellä ei ole vielä tullut aikaa vietettyä, mutta ainakin ranta on varsin lapsiystävällisen oloinen. Hyvin siisti ja erittäin hitaasti syvenevä. Väkeä on kyllä paljon mutta niin on tilaakin.

Mutta onkohan kellään kokemuksia Pärnun kasvo- tai jalkahoitoloista? Jos vaikka rakkaalle vaimolle :hug: antaisi hemmotteluhetken...

Aivan Pärnun rannan tuntumassa on uusi terveyskylpylä Terviis Paradiis. Vietimme siellä isännän kanssa 5 päivän hemmottelulomalla viime talvena ja kyllä sai tämä eukko ihania hoitoja! Suosittelen!

Kesällä varmasti upea rantalomakohde lapsiperheille. Hotellin yhteydessä on myös vesipuisto.

Kertoisitko lisää noista Tervis paradiksen hoidoista! Missä hoidoissa kävit ja mitä erityisesti suosittelet :wave: Ollaan miehen kanssa menossa sinne tän kuun lopulla ja ois kiva tietää paikasta lisääkin :)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.08.2005 klo 21:56 Vieras kirjoitti:
Kertoisitko lisää noista Tervis paradiksen hoidoista! Missä hoidoissa kävit ja mitä erityisesti suosittelet :wave: Ollaan miehen kanssa menossa sinne tän kuun lopulla ja ois kiva tietää paikasta lisääkin :)

Itse kokeilin parafiinihoitoa alaselälle, lääkintävoimistelijan suosittelemaa jumppaa, selkähierontaa, yrttikylpyä, venytyshoitoa, jalka- ja käsihoitoja. Mies kokeilin lisäksi infrapunasaunaa ja kokovartalohierontaa.

Hieronta oli ihana kokemus, koska en ole aiemmin sellaista hoitoa saanut. Myös tuo lämmin parafiinihoito tuntui ihanalta ja rentoutti koko kropan. Itse pidän myös hyväntuoksuisista kylvyistä. Ja en väitä etteikö olisi ollut hoidettu olo myös jalka- ja käsihoitojen jälkeen. Mies sanoi, että infrapunasauna oli "aikamoinen" kokemus... löylyä ei siis heitetä, mutta hiki valuu kunnolla. Ei suositella ihan saunakammoisille ;) .

Hoitomuotoja oli paljon muitakin, mutta meille lääkäri teki ekana kylpyläpäivänä oman ohjelman, jonka mukaan sitten saimme hoitoja. Esim. mulla on huono selkä, jonka vuoksi hoidot painottuivat selkään.

Nauttikaa, hyvää reissua! :wave:

Yhteistyössä